hlášení závady
Moderátor: Miky_CZ
hlášení závady
Ahojte, jsem nový a mám Dlll jen velmi krátce. Rád bych se zeptal vás zkušených na takovou věc a prosím šetřte mě... Jedu s Dčkem po dálnici a pravidelně po řekněme 20-30 km mi to nějak eror. Prostě první se rožne kontrolka tušim brzd žlutá a brble to cosi s ruční brzdou tuším, v zápětí se rožne zaráz žlutě zavěšení a DSC/ETC.Display píše za sebou transmission fault limited gears available - chyba automatu, HDC falut system not available, a cosi s ruční brzdou.U toho jede automat na režim F.když zastavim a zhasnu to,tak po okamžitém startu je vše o.k. Při jízdě v terénu a malých rychlostech je to o.k. Spouští se chyba jen na dálnici kolem 130cítky ... netuší někdo,co to bude? Díky moc. Nemám teď moc času ject na diagnostiku, tak aspoň přijmu typa ...
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...
Re: hlášení závady
gluteus píše:Ahojte, jsem nový a mám Dlll jen velmi krátce. Rád bych se zeptal vás zkušených na takovou věc a prosím šetřte mě... Jedu s Dčkem po dálnici a pravidelně po řekněme 20-30 km mi to nějak eror. Prostě první se rožne kontrolka tušim brzd žlutá a brble to cosi s ruční brzdou tuším, v zápětí se rožne zaráz žlutě zavěšení a DSC/ETC.Display píše za sebou transmission fault limited gears available - chyba automatu, HDC falut system not available, a cosi s ruční brzdou.U toho jede automat na režim F.když zastavim a zhasnu to,tak po okamžitém startu je vše o.k. Při jízdě v terénu a malých rychlostech je to o.k. Spouští se chyba jen na dálnici kolem 130cítky ... netuší někdo,co to bude? Díky moc. Nemám teď moc času ject na diagnostiku, tak aspoň přijmu typa ...
To znám, to mi dělalo před pár měsíci. Chyba nakonec byla v kabelovém svazku, i když měření kabelů nic neukázalo. Prostě jeden byl zoxidovaný. Dělalo mi to když byla lehká noha a motor jakoby jel bez zátahu. Také jsem si myslel, že je to v určité rychlosti, ale bylo to o režimu motoru. Nemohl jsem jezdit po dálnici na tempomat a lehkou nohu (mimo D1, tam se to nedá docílit ). Rada (nechci poučovat neber to tak): vysleduj přesně v jakém režimu ti to dělá a pak to řekni v servisu a oni s napojenou diagnostikou to zkusí za jízdy nasimulovat, pokud jim diagnostika nic neřekne rovnou. Jinak už mám představu o kvalitě kabeláže .
Re: hlášení závady
Díky za typ. Nedalo mi to, zak sem to projel znova a upřesním to. Dálnice, automat, 130cítka jedu a ping kontrolka brzdový systém, po vteřině a zaráz kontrolka DSC/ETC a zavěšení. Pak to píše park brake falud, převodvka viz. nahoře a HDC mimo provoz ..... opětovný start vše O.K. ....
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlášení závady
buď rád, že závadu umíš vyvolat, to je polovina úspěchu. Já na Galaxy řešil náhodné vynechání¨ní motoru přez rok, bez zápisu chyby v řj. než se na to přišlo náhodou při jiném servise, pak oprava na chvilku.
Re: hlášení závady
Ty další chyby jsou návazné na první (vypadne jeden systém a pak to zákonitě pokračuje). Pokud se v servise nic neobjeví při diagnostice, tak ať si zavolají pro info do Vrchlabí, tam mi to opravili.gluteus píše:Díky za typ. Nedalo mi to, zak sem to projel znova a upřesním to. Dálnice, automat, 130cítka jedu a ping kontrolka brzdový systém, po vteřině a zaráz kontrolka DSC/ETC a zavěšení. Pak to píše park brake falud, převodvka viz. nahoře a HDC mimo provoz ..... opětovný start vše O.K. ....
Re: hlášení závady
pajam píše:gluteus píše:Ahojte, jsem nový a mám Dlll jen velmi krátce. Rád bych se zeptal vás zkušených na takovou věc a prosím šetřte mě... Jedu s Dčkem po dálnici a pravidelně po řekněme 20-30 km mi to nějak eror. Prostě první se rožne kontrolka tušim brzd žlutá a brble to cosi s ruční brzdou tuším, v zápětí se rožne zaráz žlutě zavěšení a DSC/ETC.Display píše za sebou transmission fault limited gears available - chyba automatu, HDC falut system not available, a cosi s ruční brzdou.U toho jede automat na režim F.když zastavim a zhasnu to,tak po okamžitém startu je vše o.k. Při jízdě v terénu a malých rychlostech je to o.k. Spouští se chyba jen na dálnici kolem 130cítky ... netuší někdo,co to bude? Díky moc. Nemám teď moc času ject na diagnostiku, tak aspoň přijmu typa ...
To znám, to mi dělalo před pár měsíci. Chyba nakonec byla v kabelovém svazku, i když měření kabelů nic neukázalo. Prostě jeden byl zoxidovaný. Dělalo mi to když byla lehká noha a motor jakoby jel bez zátahu. Také jsem si myslel, že je to v určité rychlosti, ale bylo to o režimu motoru. Nemohl jsem jezdit po dálnici na tempomat a lehkou nohu (mimo D1, tam se to nedá docílit ). Rada (nechci poučovat neber to tak): vysleduj přesně v jakém režimu ti to dělá a pak to řekni v servisu a oni s napojenou diagnostikou to zkusí za jízdy nasimulovat, pokud jim diagnostika nic neřekne rovnou. Jinak už mám představu o kvalitě kabeláže .
Dobry den, mam uplne presne stejny problem. Jen v jine rychlosti, ale hlasky stejny vse stejne. Muzu se zeptat, zda jste problem vyresil a jak??? Uz se s tim fakt dost dlouho trapim a ne a ne to vyresit. Dekuji za odpoved. Radim Havel
Re: hlášení závady
Mně to dělá taky a ještě se u toho i vyfuknou měchy
Po opětovném zapnuí klíčku vše ok. Akorát to nesouvisí ani s rychlostí ani s jízdním režimem motoru. Prostě raz za čas si to takhle ze mě vystřelí.
Tak nevím jestli to způsobuje úplněk nebo co ..
Po opětovném zapnuí klíčku vše ok. Akorát to nesouvisí ani s rychlostí ani s jízdním režimem motoru. Prostě raz za čas si to takhle ze mě vystřelí.
Tak nevím jestli to způsobuje úplněk nebo co ..
D3 TDV6 HSE Manual
Re: hlášení závady
Bohužel to úplňkem nebude . Mě to dělá co chvíli. Mě se to stane vždy, když mám lehkou nohu na plynu....si myslím . Teď je auto v servisu, tak uvidím. Jestli, ale někdo ví jak na to, prosím o radu. Už mi to nepřijde ani moc vtipný.
Dík Radim
Dík Radim
Re: hlášení závady
dořešil jste někdo tuhle závadu?
- forest
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 pro 2007 21:10
- tel.: 608887484
- auto: def 300 tdi
- Bydliště: Šumperk
Re: hlášení závady
taky mi to občas udělá a pomohlo když jsem rozdělal čidla u předních kol (čidla výšky podvozku)
a prostříkal wd 40 a zatím 3 týdny klid. tak možná toto
m.
a prostříkal wd 40 a zatím 3 týdny klid. tak možná toto
m.
byla D1 V8, je D3 HSE 2007 - taky ex, defender tdi
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: Hlášení závady Transmission fault limited gears available
Ahoj, tak dnes jsem měl stejnou závadu, akorát jsem to měl že jsem jel z Prahy do Ústí v Ústí jsem zastavil na benzince natankoval jsem a už jsem nenastartoval. Přesně jak píšete chyby transmission fault limited gears available a motor nešel nastartovat. Zkoušel jsem vyndat klíček nechat to být a pořád nic. Po půl hodině zkoušení mě došly nervy a vypojil jsem na dvě minuty baterku. Potom jsem naštěstí nastartoval, chybu to napsalo tu samou, svítilo celou dobu F a jel jsem s tím asi 4 km. Potom jsem chcípnul a nastartoval a jel to projet a dobrý. Takže fakt nechápu co by to mohlo být.
Někdo jste za tu dobu ještě nějak řešil? Abych věděl po čem případně jít? Docela mazec když se člověk nemůže spolehnout na auto. Nic na sobě nedá znát a pak na člověk někde chcípne a už nenastartuje Ale jak by řekl pan Mejznar: To není rozbitý, to je jen anglický
Někdo jste za tu dobu ještě nějak řešil? Abych věděl po čem případně jít? Docela mazec když se člověk nemůže spolehnout na auto. Nic na sobě nedá znát a pak na člověk někde chcípne a už nenastartuje Ale jak by řekl pan Mejznar: To není rozbitý, to je jen anglický
- David Š
- Příspěvky: 148
- Registrován: 01 zář 2014 14:45
- tel.: SE
- auto: Disco 3 TDV6 SE
- Bydliště: v Ústí dlabem
Re: hlášení závady
...možná MAP/MAF senzor, pod krytem motoru myslím takový plastový šroub, který MUSÍ být čistý...v tom čidle je dirka myslím...při zašpiněném senzoru dává chybovou hlášku do jednotky, která postupně vyřadí ostatní systémy aby nedošlo k většímu poškození vstřikování paliva....
neříkám že to tím je, ale přesně to samé mi dělalo a byla to tahle blbost...
neříkám že to tím je, ale přesně to samé mi dělalo a byla to tahle blbost...
U mě dobrý....
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: hlášení závady
Super ono kazda rada stoji za vyzkouseni. Dnes odpoledne se na to kouknu. Ted jsem s tim ujel akorat 20 km a zadna chybova hlaska. Musim teda zatukat.
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: hlášení závady
Tak dnes ráno jsem nastartoval a auto bylo v naprostém pořádku. Jel jsem 20 km do práce a za celou cestu žádný problém. Ale když jsem po práci přišel k autu a chtěl jsem nastartovat tak už jsem zas nenastartoval. Tak jsem zavolal Davidovi ten mě navedl na MAF senzor, který byl teda pořádně zasraný, tak jsem ho vyčistil a nastartoval jsem. Od té doby jsem startoval 5x a musim zaťukat je to dobrý. Takže ještě jednou díky Davidovi
A přikladám foto kdyby se to náhodou stalo ještě někomu, ať víte kam přesně sáhnout
Takže odděláte kryt motoru a před olejovým filtrem je kus plastu, ke kterému vede kablík a je tam šroubek, šroubek odděláte a senzor vytáhnete. Pak už stačí jen senzor vyčistit zvenku a pak je důležité i trošku vyškrábnout vnitřek. Stačí aspoň lehce, ono když pak auto nastartuje tak se pročistí. Pak už jen smontovat a nastartovat. Je možné že auto nastartuje, ale bude pořád ukazovat F a hlásit chybovou hlášku. Tak aspoň kousek popojeďte, bude to chtít víc plynu, protože se to rozjíždí asi na 3-ku mi přišlo a po kousku zastavit, chcípnout a znovu nastartovat a hláška zmizí.
A přikladám foto kdyby se to náhodou stalo ještě někomu, ať víte kam přesně sáhnout
Takže odděláte kryt motoru a před olejovým filtrem je kus plastu, ke kterému vede kablík a je tam šroubek, šroubek odděláte a senzor vytáhnete. Pak už stačí jen senzor vyčistit zvenku a pak je důležité i trošku vyškrábnout vnitřek. Stačí aspoň lehce, ono když pak auto nastartuje tak se pročistí. Pak už jen smontovat a nastartovat. Je možné že auto nastartuje, ale bude pořád ukazovat F a hlásit chybovou hlášku. Tak aspoň kousek popojeďte, bude to chtít víc plynu, protože se to rozjíždí asi na 3-ku mi přišlo a po kousku zastavit, chcípnout a znovu nastartovat a hláška zmizí.
Naposledy upravil(a) Robí dne 29 zář 2017 15:31, celkem upraveno 1 x.
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: hlášení závady
Tak i po tomhle vyčištění a pocitu z vítězství. Po cca 700km auto přestalo zase jet se stejnou závadou a stejnými příznaky. Tak jsem si myslel že odešel MAF senzor, tak jsem koupil novej a auto stále nestartovalo. Tak šup odtahovka do Prahy do LR a v háji vysokotlaké čerpadlo a rail a zároveň kvůli výměně se musí udělat i zadní rozvod. Takže oprava cca 80 000 Kč.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: hlášení závady
Tak to je hodně smutny.......
- Robí
- Příspěvky: 125
- Registrován: 24 pro 2014 11:27
- tel.: 775300195
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Pardubice, Ústí nad Labem
Re: hlášení závady
Ale každopádně každému doporučuji vyčistit ten senzor, protože jak byl zasranej to taky není normální.