#58
Příspěvek
od MadTom » 09 lis 2017 14:11
Jestli to na ten high-lift nebude moc na kraji, a tím pádem moc daleko od těžiště? Co se týče masky pro klimu - osobně raději upravím masku jako takovou, než aby mi nárazník trčel o několik cm zbytečně před auto. Větší mezera než 1cm je podle mě zbytečná. Jako příjemný bonus by bylo, kdyby se dal naviják demontovat bez nutnosti demontáže nárazníku a to včetně odpojení od elektriky. Jednou za čas je vhodné naviják rozebrat, vyčistit a nově namazat, protože jinak umí docela dobře celý zareznout. A pokud se musí sundávat nárazník, tak to nikdo dělat dobrovolně nebude. Na D2 mám naviják utopený pod nárazníkem a vím, jak moc se mi nechce.
A druhá věc - naviják jsem se snažil zasunout co nejníž a do rámu - mezi podélníky. Dělá to potom menší páku na upevnění k rámu. Na to je ale potřeba, aby šel naviják montovat až do přidělaného nárazníku, protože jinak je tam ke šroubům horší přístup než k penězům.
A třetí věc - přední tažná oka - tam platí to samé co pro upevnění navijáku, s tím rozdílem, že při tahání kinetikou jsou síly ještě větší - takže co nejvíce do podélné osy rámu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo