Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Koukni se do RAVE - bude to chtít novou matici poloosy, je třeba počítat s tím, že je to doopravdy hodně utažené. Dále drážkování poloosy se do drážkování náboje lepí Loctitem, aby se to nevymačkávalo. U předního kola je ještě problematické gufero poloosy - tam bych ho nechal buďto originál a snažil se ho nepoškodit, nebo ho vyměnil, ale je potřeba sehnat takové, které je správné. Objevila se série gufer (od více výrobců, včetně originál LR), které sice měly správný popis, ale vnitřní díra byla o 1mm menší a střed gufera se po pár stech km utrhnul a začal téct olej z nápravy. Po zkušenosti, kdy jsem to gufero měnil 4 krát, bych tam nechal to původní, pokud není poškozené.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eveUSO
- Příspěvky: 237
- Registrován: 01 lis 2011 15:13
- tel.: mám
- auto: Discovery II Td5
- Bydliště: Moravia
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Libovko a jak se ti to podařilo na tech patřičných 490 Nm v ,,poli" dotáhnout, vezl s sebou tak velký momentový klíč a nebo na to máš nějaký fágl ohledně délky páky a počtu otáček ? Děkujilibovka píše: ↑08 čer 2017 14:07 No já upřímě taky nevím co vybrat..... Měnil jsem obě přední před dvěma lety a a byli to jedny z těch dražších.Najel jsem na nich cca10000km a ted na expedici mi obě odešli.Ale tak že se kola zastavila.Tak jsem měnil jedno na urajině a to jsem měl starší s sebou a druhé odešlo cestou domů v Košicích.To jsem v nouzi koupil nové od optimalu.A z toho nového po ujetí cca 650km už teče vazelína. Takže teď babo raď
Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''
-,,Audaces fortuna iuvat''
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Někde venku bych tohleto vůbec neřešil. Stejně s tím budeš muset do servisu, protože hřídel je v drážkování náboje zalepená, a bez lisu se to dostává ven velmi špatně. A když už budeš v servisu, tak tam si s tím poradí, resp. budou na to mít nářadí. Důležitější je mít sebou to ložisko, resp. náboj, protože to nejspíš mít nebudou. 500Nm momentový klíč je věc dlouhá více než metr a taky pěkně těžká. Dovedu si představit potřebnější věci, které povezu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- libovka
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Mě odešli obě přední a z drážkování šli ven úplně v pohodě.Momentak jsem opravdu neřešil.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Ono tých 490Nm nezvládne ani profi 1/2" gola (mám vyskúšanú moju aj riadnu firemnú zo skúšobne). Ten 4 hran to proste nedá. Na takýto moment treba 3/4" a tá už je poriadne ťažká.
Ku "úniku maziva", no toto je často vidieť u čínskych ložísk... Ich konštrukcia stojí za mačí prd , nič nevydržia , dokonca sa pri jednom "benchmarku" z jedného typorozmeru tie tesnenia samé počas testu vypadli
Ložisko treba uťahovať postupne a najlepšie na rovine, kedy je auto odbrzdené a počas doťahovania sa auto môže hýbať. Týmto človek dosiahne to, že sa kúželíky počas uťahovania nevtlačia do obežnej dráhy ale pekne počas odvaľovania sa "vylezú" pod uhlom tam, kde majú byť. Ja som to tak robil a v pohode, akurát ku koncu treba taký mierny "švih". Normálne y sa to malo doťahovať ešte nenahodené na aute, teda poloos s ložiskom. To je ale v domácich podmienkach veľmi ťažko vykonateľné.
Mne šiel CV Joint vytlačiť z náboja pomerne ľahúčko. Stačil obyčajný sťahovák a išlo to miernym doťahovaním bez náznaku priečenia sa.
Ku "úniku maziva", no toto je často vidieť u čínskych ložísk... Ich konštrukcia stojí za mačí prd , nič nevydržia , dokonca sa pri jednom "benchmarku" z jedného typorozmeru tie tesnenia samé počas testu vypadli
Ložisko treba uťahovať postupne a najlepšie na rovine, kedy je auto odbrzdené a počas doťahovania sa auto môže hýbať. Týmto človek dosiahne to, že sa kúželíky počas uťahovania nevtlačia do obežnej dráhy ale pekne počas odvaľovania sa "vylezú" pod uhlom tam, kde majú byť. Ja som to tak robil a v pohode, akurát ku koncu treba taký mierny "švih". Normálne y sa to malo doťahovať ešte nenahodené na aute, teda poloos s ložiskom. To je ale v domácich podmienkach veľmi ťažko vykonateľné.
Mne šiel CV Joint vytlačiť z náboja pomerne ľahúčko. Stačil obyčajný sťahovák a išlo to miernym doťahovaním bez náznaku priečenia sa.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Já jsem dvě sundával - na mojí D2, když jsem zničil kloub - to co bylo na autě i to co jsem vytáhl na vrakáči muselo pod lis. Možná by to zvládnul velkej stahovák, ale tohle bylo jednodušší. Druhé bylo od kamaráda - zničil zadní diferák a při tom zničil i drážkování na poloose, když musel dojet. Taky to šlo pod lis. Ve všech případech bylo vidět, že to bylo na drážkování zalepené Loctitem, tak jak se to má dělat.
Utahoval jsem to velkým momenťákem na stole - stůl má desku z 3cm železa, na tom velikej svěrák a 3/4" momenťák. Stůl měl snahu pochodovat po místnosti, zabržděná kolečna nestačila, musel jsem povolovat tak, aby se opřel o zeď. Povolení naštěstí zvládl rázový utahovák, protože s 1,5m dlouhou trubkou nasazenou na 3/4" trháku jsem měl dojem, že ten stůl překotím.
Utahoval jsem to velkým momenťákem na stole - stůl má desku z 3cm železa, na tom velikej svěrák a 3/4" momenťák. Stůl měl snahu pochodovat po místnosti, zabržděná kolečna nestačila, musel jsem povolovat tak, aby se opřel o zeď. Povolení naštěstí zvládl rázový utahovák, protože s 1,5m dlouhou trubkou nasazenou na 3/4" trháku jsem měl dojem, že ten stůl překotím.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Mam momentak tusim do 600Nm. Nekde jsem jej impulzivne objednal a kdyz prisel tak se malem nevešel do kufru služební kokty. Vazi kolem 10 kilo .o))
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Nevim jak nekteři přisli na to že se poloosa do naboje dava na loctite pokud nejde ven tak neni nalepena ,ale zarezla a pak je potřeba pod lis nebo pořadny stahovak ,
potom drazkovani poradne vycistit a misto loctite pouzit medenou vazelinu.Delam už auta dost dlouho a na takovou blbost z lepenim poloos do naboju se neda nereagovat
potom drazkovani poradne vycistit a misto loctite pouzit medenou vazelinu.Delam už auta dost dlouho a na takovou blbost z lepenim poloos do naboju se neda nereagovat
- eveUSO
- Příspěvky: 237
- Registrován: 01 lis 2011 15:13
- tel.: mám
- auto: Discovery II Td5
- Bydliště: Moravia
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
náboj kola an D2 jsem řešil už 3x.
Vždy šel sesadit z drážkování polos bez lisu či stahováku, stačilo přes dřívko klepnout paličkou..., lepidlo tam asi nejspíše v originále také nebylo....
První mi umřelo při roztržení CVjointu a když jsem s tým na zadek dojel do ČR, v garžových podmínkách jsem ho nahradil jiným originálním použitým, ale tehdá jsem neměl tušení, že se to musí při utáhování otáčet a ani jsem neřešil nějaký moment. Prostě jsem to utáhl přes 1,5 metrovou páku co to jde.... vydrželo to přes 20 tisíc, než začalo pískat a následně mi blbnout ABS/TC. ( což beru za ložisko za 2000,- jako uměrné ceně)
Ted jsem to měnil opět za staré použité a to tím, že jsem si od kamaráda co delá kamiony pujčil 1000 Nm momenták, ten klič važi snad 10 kg a má skoro k 1,8 metru. nastavil jsem moment, upnuli jsme náboj do sveráku, přes štefty se zapřel pajzrem jako protíváha a utahovali jsme, po každem utáhnutí jsem ložiskem pootočili až jsme docílili výsledného momentu. Nic jsem nelepil Loctidem, jen použil vazelinu. Zatím to 5tisic funguje. tak uvidíme.
Oč mi ale jde je to, že mám 250 Nm momenták co v autě vozím, může s sebou vézt i další náboj, ale co z toho, když to nekde klekne, sice ho vyměnim, ale správně ho nedotáhnu a tedy se mi jízdou domu stejně opět vymele a pak to utahnout po 2000km co jsem se vrátil domů už nemusí ložisko zachránit.
Proto se ptám zda neexistuje nejaký figl, jak toho momentu docílit. Vím že třeba na vojenské technice, konkrétně na tanku VT72B je moment pro došponování excentrického napínacího kola pojezdových pásů stanoven na 961 Nm a nebo 5 otoček a silou dvou mužů na páce délky 1,5 metru..... Chápu, že kuželové ložisko náboje LR D2 nelze srovnávat se napínací kladkou tanku VT72B, šlo mi o o pointu - metaforu...
Filip
Vždy šel sesadit z drážkování polos bez lisu či stahováku, stačilo přes dřívko klepnout paličkou..., lepidlo tam asi nejspíše v originále také nebylo....
První mi umřelo při roztržení CVjointu a když jsem s tým na zadek dojel do ČR, v garžových podmínkách jsem ho nahradil jiným originálním použitým, ale tehdá jsem neměl tušení, že se to musí při utáhování otáčet a ani jsem neřešil nějaký moment. Prostě jsem to utáhl přes 1,5 metrovou páku co to jde.... vydrželo to přes 20 tisíc, než začalo pískat a následně mi blbnout ABS/TC. ( což beru za ložisko za 2000,- jako uměrné ceně)
Ted jsem to měnil opět za staré použité a to tím, že jsem si od kamaráda co delá kamiony pujčil 1000 Nm momenták, ten klič važi snad 10 kg a má skoro k 1,8 metru. nastavil jsem moment, upnuli jsme náboj do sveráku, přes štefty se zapřel pajzrem jako protíváha a utahovali jsme, po každem utáhnutí jsem ložiskem pootočili až jsme docílili výsledného momentu. Nic jsem nelepil Loctidem, jen použil vazelinu. Zatím to 5tisic funguje. tak uvidíme.
Oč mi ale jde je to, že mám 250 Nm momenták co v autě vozím, může s sebou vézt i další náboj, ale co z toho, když to nekde klekne, sice ho vyměnim, ale správně ho nedotáhnu a tedy se mi jízdou domu stejně opět vymele a pak to utahnout po 2000km co jsem se vrátil domů už nemusí ložisko zachránit.
Proto se ptám zda neexistuje nejaký figl, jak toho momentu docílit. Vím že třeba na vojenské technice, konkrétně na tanku VT72B je moment pro došponování excentrického napínacího kola pojezdových pásů stanoven na 961 Nm a nebo 5 otoček a silou dvou mužů na páce délky 1,5 metru..... Chápu, že kuželové ložisko náboje LR D2 nelze srovnávat se napínací kladkou tanku VT72B, šlo mi o o pointu - metaforu...
Filip
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''
-,,Audaces fortuna iuvat''
- libovka
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Ja to utahuju 1,5m pákou silou jednoho muže.
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Pokud pouzivas pouzite loziska tak v podstate nevis co jsou zac a kolik jeste vydrzi a nemuzes se divit ze vydrzi 20000km.eveUSO píše: ↑11 úno 2018 03:57 náboj kola an D2 jsem řešil už 3x.
Vždy šel sesadit z drážkování polos bez lisu či stahováku, stačilo přes dřívko klepnout paličkou..., lepidlo tam asi nejspíše v originále také nebylo....
První mi umřelo při roztržení CVjointu a když jsem s tým na zadek dojel do ČR, v garžových podmínkách jsem ho nahradil jiným originálním použitým, ale tehdá jsem neměl tušení, že se to musí při utáhování otáčet a ani jsem neřešil nějaký moment. Prostě jsem to utáhl přes 1,5 metrovou páku co to jde.... vydrželo to přes 20 tisíc, než začalo pískat a následně mi blbnout ABS/TC. ( což beru za ložisko za 2000,- jako uměrné ceně)
Ted jsem to měnil opět za staré použité a to tím, že jsem si od kamaráda co delá kamiony pujčil 1000 Nm momenták, ten klič važi snad 10 kg a má skoro k 1,8 metru. nastavil jsem moment, upnuli jsme náboj do sveráku, přes štefty se zapřel pajzrem jako protíváha a utahovali jsme, po každem utáhnutí jsem ložiskem pootočili až jsme docílili výsledného momentu. Nic jsem nelepil Loctidem, jen použil vazelinu. Zatím to 5tisic funguje. tak uvidíme.
Oč mi ale jde je to, že mám 250 Nm momenták co v autě vozím, může s sebou vézt i další náboj, ale co z toho, když to nekde klekne, sice ho vyměnim, ale správně ho nedotáhnu a tedy se mi jízdou domu stejně opět vymele a pak to utahnout po 2000km co jsem se vrátil domů už nemusí ložisko zachránit.
Proto se ptám zda neexistuje nejaký figl, jak toho momentu docílit. Vím že třeba na vojenské technice, konkrétně na tanku VT72B je moment pro došponování excentrického napínacího kola pojezdových pásů stanoven na 961 Nm a nebo 5 otoček a silou dvou mužů na páce délky 1,5 metru..... Chápu, že kuželové ložisko náboje LR D2 nelze srovnávat se napínací kladkou tanku VT72B, šlo mi o o pointu - metaforu...
Filip
Jeste t tomu otaceni pri dotahovani to je taky pekna blbost ........
- eveUSO
- Příspěvky: 237
- Registrován: 01 lis 2011 15:13
- tel.: mám
- auto: Discovery II Td5
- Bydliště: Moravia
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
lenham3: jak tak čtu, tak je vše blbost.... .
copak se nekde divim, že vydrželi 20 tisic ..... pff
Libovka: děkuji, to jsem chtěl slyšet pochopils muj dotaz, kluci v tanku s sebou taky nevozi momenták a jak to krásně sovětský tavarišť uměl vyřešit :-D I na některých traktorech vim, že bývalo jako postup: dotáhnete na 200 Nm a pak proveďte 2 otočky apod...
copak se nekde divim, že vydrželi 20 tisic ..... pff
Libovka: děkuji, to jsem chtěl slyšet pochopils muj dotaz, kluci v tanku s sebou taky nevozi momenták a jak to krásně sovětský tavarišť uměl vyřešit :-D I na některých traktorech vim, že bývalo jako postup: dotáhnete na 200 Nm a pak proveďte 2 otočky apod...
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''
-,,Audaces fortuna iuvat''
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Pokud nemas po ruce momentak a byla doba kdy se to utahovalo bez a fungovalo to, kdyz si udelas znacku kde to bylo utahnute a utahnes to s citem tak taky nic nepokazis
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Pokud se nepletu tak by to melo byt cca 50kilo vahy na metrovou pákueveUSO píše:lenham3: jak tak čtu, tak je vše blbost.... .
copak se nekde divim, že vydrželi 20 tisic ..... pff
Libovka: děkuji, to jsem chtěl slyšet pochopils muj dotaz, kluci v tanku s sebou taky nevozi momenták a jak to krásně sovětský tavarišť uměl vyřešit :-D I na některých traktorech vim, že bývalo jako postup: dotáhnete na 200 Nm a pak proveďte 2 otočky apod...
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- eveUSO
- Příspěvky: 237
- Registrován: 01 lis 2011 15:13
- tel.: mám
- auto: Discovery II Td5
- Bydliště: Moravia
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Rennie: no jasně díky fyzika 6. třídy :-D N=r*F 490Nm=0,49m * 1000N (100 Kg), takže to čistě teoreticky človek v polis s pulmetrovou ráčnou a svou váhou zvládne .... toš to je ta teorie ...
-LR DII- FL, 3" lift, 1" bodylift, BFG KM2 33", Safariland, pevnostňáky a prahy, inox nájezdový plech, držák rezervy, HD měnič, Parnhardská tyč zadní nápravy, CB, teplá sprcha, spaní, naviják.
-,,Audaces fortuna iuvat''
-,,Audaces fortuna iuvat''
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
No s pulmetrovou to rozhodne nedáš ale urcite opravit aby se dalo dojet a pak zkontrolovat neni problém
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Přesně tak - najít místní servis, kde mají to velké nářadí, tam v klidu vyměnit a dojet domů, nebo kam je to potřeba. To základní je dojet.
Vloni jsme v Rumunsku řešili něco podobného - jak na Rosiho Defenderu povolit šroubovací krytku na pevnostním unašeči poloosy. Matice na klíč cca 50mm, a ani s dlouhou pákou na velkém hasáku se nám to nepodařilo. Nakonec jsme našli chlapíka v servisu, který sice neměl, ale zavolal do toho sousedního a tam měli. Jak pořádnej klíč, tak tu 1,5m dlouhou páku. Potom už to šlo s citem povolit. S citem znamenalo za tu páku docela dost zabrat. A to byla jenom blbá krytka. Všechno se sebou prostě vozit nedá, prostě se to do těchto aut nevejde, podstatné je umět si poradit a mít těch pár dílů, které jsou potenciálně průšvihové, jako je ložisko kola, aby se dalo dojet, a nemuselo se týden čekat, než to dopraví nějaký kurýr.
Chlapík v servisu uměl výborně anglicky, takže nebyl problém i pokecat, zatím co Rosi se snažil něco opravovat. My ostatní jsme na něj koukali se slovy, je to tvoje auto, přece se nezašpiníme, a když to bude dlouho trvat, tak tam na obzoru jsou hory, tak na druhé straně tě večer počkáme. Prostě není nad to jet ve skupině s kamarády.
Vloni jsme v Rumunsku řešili něco podobného - jak na Rosiho Defenderu povolit šroubovací krytku na pevnostním unašeči poloosy. Matice na klíč cca 50mm, a ani s dlouhou pákou na velkém hasáku se nám to nepodařilo. Nakonec jsme našli chlapíka v servisu, který sice neměl, ale zavolal do toho sousedního a tam měli. Jak pořádnej klíč, tak tu 1,5m dlouhou páku. Potom už to šlo s citem povolit. S citem znamenalo za tu páku docela dost zabrat. A to byla jenom blbá krytka. Všechno se sebou prostě vozit nedá, prostě se to do těchto aut nevejde, podstatné je umět si poradit a mít těch pár dílů, které jsou potenciálně průšvihové, jako je ložisko kola, aby se dalo dojet, a nemuselo se týden čekat, než to dopraví nějaký kurýr.
Chlapík v servisu uměl výborně anglicky, takže nebyl problém i pokecat, zatím co Rosi se snažil něco opravovat. My ostatní jsme na něj koukali se slovy, je to tvoje auto, přece se nezašpiníme, a když to bude dlouho trvat, tak tam na obzoru jsou hory, tak na druhé straně tě večer počkáme. Prostě není nad to jet ve skupině s kamarády.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
pridám aj ja svoj dotaz,čím lepíte poloos ak už teda má byť zalepená číslo loctite?rave som prelistoval ,ale som asi slepý keď som na to nedošiel ,na ktorej strane je aj ten moment 490nm? díky za radu ,pretože Berta si zmyslela že na narodky chce nový náboj ( len neviem či pre seba ,alebo pre mňa ako ranu z milosti )
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
tu je link na navod aj s obrazkami http://www.discovery2.co.uk/fronthub.html
Lepenie je v Rave napr na str.64-26 refit rear hub, moment najdes na strane 06-9 v tabulke Drive shaft nut. Ak mas Haynes je to tam rovnako. ten Loctite ide povolit zahriatim ak to mas v originale, ak nie, niekto to uz menil, prvy krat som sa dost mordoval teraz to uz zvladam raz dva. Budes potrebovat stahovak na naboj lebo bude urcite prihrdzaveny, alebo ide to aj kladivom co som videl asi dva krat v celkom dobrych servisoch ( na vrakaci som si to aj sam vyskusal, ale na svojom aute radsej stahovakom). ah este sa pytas na Loctite 640 je to pomaly schnuce, vysoko pevnostne, povolit ide zahriatim.
Lepenie je v Rave napr na str.64-26 refit rear hub, moment najdes na strane 06-9 v tabulke Drive shaft nut. Ak mas Haynes je to tam rovnako. ten Loctite ide povolit zahriatim ak to mas v originale, ak nie, niekto to uz menil, prvy krat som sa dost mordoval teraz to uz zvladam raz dva. Budes potrebovat stahovak na naboj lebo bude urcite prihrdzaveny, alebo ide to aj kladivom co som videl asi dva krat v celkom dobrych servisoch ( na vrakaci som si to aj sam vyskusal, ale na svojom aute radsej stahovakom). ah este sa pytas na Loctite 640 je to pomaly schnuce, vysoko pevnostne, povolit ide zahriatim.
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: Discovery 2 ložiska předního náboje kola
Ďakujem,práve pre toto mám rád LR ,vždy ochotne poradia,aj keď ten môj vehikel ma poriadne trestá:-)
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)