Vybita baterka-problem ECU
Vybita baterka-problem ECU
Vcera cez noc sa mi vybila baterka na absolutnu nulu.(je nova cca 2tyzdne),auto som nahodil cez kable.Po nastarovani ostalo svietit vsetko oranzove abs a tie ostatne kontrolky k tomu a zamklo podvozok.Pripisoval som to slabej baterke.Jazdil som pol dna a baterka sa dobila,ale kontrolky nezhasli ani po natoceni volantu nadoraz na obe strany,tak som to pichol na diaknostiku(cinska delphi) a vypisalo chybu,ktoru ani nejde zmazat:68 snimac uhlu natocenia volantu,interna chyba ECU.Da sa to nejako riesit,alebo tym zlihanim baterky skapala ECU?Mam RR L322 3.0 d rok 2002
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Vybita baterka-problem ECU
Dá se k té ECU připojit? Co píše samotná ECU? Ukazuje live data?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Vybita baterka-problem ECU
A není jenom potřeba zkalibrovat snímač natočení volantu? Podobně jako se nastavují stahovací okna po odpojení baterky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Vybita baterka-problem ECU
To běžné nastavení se udělá otočením volantu doleva / doprava, to je potřeba po každém odpojení baterie, ale tedy to očividně nepomohlo...
Pokud je ale základní nastavení rozhozené, po nastartování to nepozná, teprve po cca 10km se rozsvítí kontrolky a po každém zhasnutí a nastartování zase zmizí (tzn. teprve když auto jede s "vyoseným" volantem několik km).
Základní nastavení je ale potřeba udělat přes originální diagnostiku.
Pokud je ale základní nastavení rozhozené, po nastartování to nepozná, teprve po cca 10km se rozsvítí kontrolky a po každém zhasnutí a nastartování zase zmizí (tzn. teprve když auto jede s "vyoseným" volantem několik km).
Základní nastavení je ale potřeba udělat přes originální diagnostiku.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Vybita baterka-problem ECU
Mne kontrolky svietia v kuse a nezhasli ani raz.Pred vybitim baterky bllo vsetko ok.Kalibrovat otacanim volantu som sa snaziv viac krat a nepomohlo.Neviem ako sa dostanem do ecu s uni diagnostikou.Takze jedine origo diagnostika?
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybita baterka-problem ECU
Dignostika na LR. určitě pomůže.
Co ale zkusit baterii odpojit a připojit a zkusit to znovu nakalibrovat natočením od maxima do minima? Pokud jste neprovedli nastavení krajních poloh hned po oživení baterie může tahle chyba vskočit.
Co ale zkusit baterii odpojit a připojit a zkusit to znovu nakalibrovat natočením od maxima do minima? Pokud jste neprovedli nastavení krajních poloh hned po oživení baterie může tahle chyba vskočit.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Vybita baterka-problem ECU
No hned po zapojeni baterky som to neskusal kalibrovat.Musim to skusit.
Re: Vybita baterka-problem ECU
Tak nepomohlo ani to...
Re: Vybita baterka-problem ECU
Original diagnostika nakalibrovala nulu na snimaci polohy volantu a vsetko je ok.