Disco a dvě tuny - tady bych byl opatrnej, když jsem naši D2 zvážil, tak bez lidí a zavazadel na výlet jsme někde na 2,6 až 2,7t, a představa, že se něco pokazí a já budu muset nejdřív auto celé vyložit, než ho budu moci zvednout, není zrovna hezká.
Já počítám s 4t zvedákem, jak jsem psal, ono cenově už je to stejné, raději silnější, abych ho méně zatěžoval. Prostě 3,5t auto s nějakou rezervou.
Jinak jestli si dobře pamatuju, tak D3 má prázdná 2,7t už od výroby.
Dilenske zvedaky
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Dilenske zvedaky
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- KENY
- Příspěvky: 750
- Registrován: 20 říj 2011 19:21
- tel.: +420725929400
- auto: Nějaký ten LR
- Bydliště: u nás na západě!!!
Re: Dilenske zvedaky
No a.jsme u toho. 4 tuny čínské jsou asi jina jednotka. Prodává se jako ctyrtuna a i je možná zvedne ale pak zafouka větřík. .... Taky jsem za ty peníze chtěl novou ctyrtunu. Zvedám občas. Ale vždyť aby se člověk bál povolit ventilek aby to nespadlo. Za mě vyhozené peníze. Radši jsem vyhodil víc a koupil jen 3,2 tuny ale ověřenou a odzkoušeno kvalitu.
Re: Dilenske zvedaky
Já mám na D1 třídvířko 2050 kg psáno v techničáku. Je pravda, že nemá nic navěšíno.
Jestli budete mít chuť hoďte sem info o vašich mašinách. Co se dá pořídit a za kolik , rok výroby, cena a typ zvedáku popř. foto , odkaz ... Ať máme tady pro ty jako jsem já víc info. Díky R.
Keny- můžeš začít s tím tvým. Ověřená a odzkoušená kvalita se mi líbí.
Jestli budete mít chuť hoďte sem info o vašich mašinách. Co se dá pořídit a za kolik , rok výroby, cena a typ zvedáku popř. foto , odkaz ... Ať máme tady pro ty jako jsem já víc info. Díky R.
Keny- můžeš začít s tím tvým. Ověřená a odzkoušená kvalita se mi líbí.
1961 Serie II 109 SW 2.25 l PETROL
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
- KENY
- Příspěvky: 750
- Registrován: 20 říj 2011 19:21
- tel.: +420725929400
- auto: Nějaký ten LR
- Bydliště: u nás na západě!!!
Re: Dilenske zvedaky
Však jsi říkal ze se někdy stavíš. ...tak mas o důvod vic
Vezmi rodinku na květnový ČLAV , přijeď už v pátek a mužem to probrat.
Vezmi rodinku na květnový ČLAV , přijeď už v pátek a mužem to probrat.
Re: Dilenske zvedaky
Však já to nějak naplánuju. Ale potřeboval bych nějaký studijní material, abych měl trochu přehled.
1961 Serie II 109 SW 2.25 l PETROL
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilenske zvedaky
Rozdil v mechanice a hydraulice je zasadni v citlivosti zdvihu bez nutnosti soupat autem nejprve nahoru a pak az dolu. Navic hydraulika je moc rychla. Respektive je rychla podle vahy a smeru pohybu. Coz u mechanickeho je porad stejne nahoru i dolu a vaha je jedno. Tedy idealni na sundavani karoserie z ramu. Dale co me prijde dulezitejsi nez vyska prejezdu je spise stabilita. Ne vzdy jde totiz auto nalozit absolutne ve vaze aby nepretlacovalo pakou predek nebo zadek. Ja mam klasickou zakladnu s festovnim H kotvenim. Tomu se da opravdu verit. To pouzivame na tezke auta a dlouhe stani- velke akce. A vedle mam hydrauliku na rychloservis. Sloupy co se kotvi pouze samostatne potrebuji kvalitni betobou patku a usazebi v absolutni soubeznosti svisle osy. Jinak auto bude putivat a uvolnovat zvedak od kotveni. Jde tam nalozit i porsche. Gt-r, bmw M a podobne nizke srace co se plizi po zemi. Vetsinou je velmi nizky prejezd. Takle tedy z praxe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk