disco 2 td5 2000 nema vykon
Moderátor: Miky_CZ
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Pozeral som vsetky snimace cez live. Ved tento motor ich nema zas tak vela. Som inak zo zv.
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Aké tam máš kolesá?
S TD5 skúsenosť nemám, ale veľké kolesá v kombinácií s TD5 + malý menič + automat už môžu mať vplyv na dynamiku.
Origo automat je pomerne držiak, len je naprevodovaný na dlho, keďže má len 4 stupne.
Nejaké 32" to už vedia "zabiť".
Moja V8 4.0 nemá s 265/75R16 problém, ale mám kruťak od voľnobehu a veľký menič, čo TD5 sériovo nemá.
S TD5 skúsenosť nemám, ale veľké kolesá v kombinácií s TD5 + malý menič + automat už môžu mať vplyv na dynamiku.
Origo automat je pomerne držiak, len je naprevodovaný na dlho, keďže má len 4 stupne.
Nejaké 32" to už vedia "zabiť".
Moja V8 4.0 nemá s 265/75R16 problém, ale mám kruťak od voľnobehu a veľký menič, čo TD5 sériovo nemá.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
No mam tam original 18palcove 255 55 r18
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Hmm, tak na týchto kolách origo V8 doslova šprintuje výrazne lepšie. Mal som ich prvých pár mesiacov.
Predtým, ako by som auto rozoberal a pitval, tak by som to porovnal s podobnou TD5 s automatom z okolia nech sa vylúčia subjektívne dojmy. Keď tak niekde bokom, kde to je bezpečné alebo na 4 prúdovej ceste skúsiť paralelne pružné zrýchlenie.
Predtým, ako by som auto rozoberal a pitval, tak by som to porovnal s podobnou TD5 s automatom z okolia nech sa vylúčia subjektívne dojmy. Keď tak niekde bokom, kde to je bezpečné alebo na 4 prúdovej ceste skúsiť paralelne pružné zrýchlenie.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Tak zmeral som aj tlak paliva cez snimac teploty paliva.. po zapnutí kluca je tam stabilne 4bary aj po nastartovani aj v otáčkach..
Takze idem zhanat vsetrekovace. myslim ze jazdene zozeniem lacnejsie ako repasovat.
Ak mate niekto vstrekovace tak piste... Mam to bez katalizatora tak asi to bude EURO2
Takze idem zhanat vsetrekovace. myslim ze jazdene zozeniem lacnejsie ako repasovat.
Ak mate niekto vstrekovace tak piste... Mam to bez katalizatora tak asi to bude EURO2
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Ahoj,hlavně to fakt neporovnávej s Tvojí 3,6 V8.....,je to fakt lenivý,bude to od té nafty,na to přijdeš,ta Td5ka s automatem není žádnej trhač asfaltu,proto kluci často mění měnič a chip od Kokeška a najednou uplně jiný auto,ještě bych to uplně nedoporučoval točit přes 4 tis. nějak pravidelně,ten motor je diesel a starej 18 let,měl by být pěkně v tahu od 2 do 3tis,...nic chlape ať se dílo podaří a jede jak má,ahoj,Mira.
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Proč jsi došel zrovna na vstřiky? Vony se zrovna u Td5 moc nekazí. Když už je otestovat a pak shánět jiné.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Uz nejake skusenosti mam s autami a hlavne ked sa davaju vstekovace na repas. Pasaty a golfy a pod este ano. Ale tieto vstrekovace niesu velmi rozsirene a nepoznam nikoho komu by som veril ze ich otestuje na 100%.
Este sa opytam za kolko vam zrychluje seriove td5 na 100kmh? A kolko je maximalka? Na rovine to da tak 120 a do kopca na dialnici ani to.
Hm uz pri kupe sa mi to zdalo velmi lenive ale veril som ze to bude nejaka hadicka ku turbu a pod. Hold. Je to nieco viac.
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
Este sa opytam za kolko vam zrychluje seriove td5 na 100kmh? A kolko je maximalka? Na rovine to da tak 120 a do kopca na dialnici ani to.
Hm uz pri kupe sa mi to zdalo velmi lenive ale veril som ze to bude nejaka hadicka ku turbu a pod. Hold. Je to nieco viac.
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
K těm vstřikům - neporovnávej to s Pasatem a podobnýma, tohle je něco úplně jiného, od jiného výrobce. Sice občas někomu nějaký umře, ale je to spíš náhoda, tady ty vstřikovače doopravdy jsou docela povedené.
Co se týče dynamiky respektive jejího nedostatku, než začneš něco mechanického rozebírat, tak napíchnout na pořádnou diagnostiku, která TD5ku doopravdy umí, a podívat se, co to dělá. A ještě bych tam nalil nějaký čistič vstřikovací soustavy do nafty a dal pořádnou naftu. Mě před pár lety stačilo jenom natankovat v Chorvatsku a měl jsem dojem, že je to jiné auto. Teda nebyla z něj raketa, ale bylo podstatně živější.
Bohužel sériový automat, i když je v nejlepší kondici, se chová tak, že auto nechá točit okolo 3000 otáček a auto lehce zrychluje, a i pokud se motoru pomůže k vyššímu výkonu, tak se to skoro neprojeví. Když se dá větší měnič, tak auto táhne uč okolo 2200 otáček. Naproti tomu sériové auto s manuální převodovkou táhne už od 2000 otáček, takže pocit dynamiky v něm je o řád lepší. Tady se prostě ten automat na projevu auta v sériovém provedení podepisuje vyloženě negativně.
S manuálem na standardních kolech 235/70/R16 mi auto jelo okolo 140km/h a víc už se mu moc nechtělo, když jsem si ho čipnul, tak nebyl problém 160, ale už to nebylo ono vzhledem ke zbytku auta, hodně se hřály převodovky a vibrovaly kardany a všechno ostatní. Dnes na většího kolech a s autem přetíženým různým železem a vybavením na výlety, mám pohodlnou cestovní rychlost okolo 100km/h, když jedu rychleji, tak i díky střešnímu stanu je každých 10km/h 1l/100km spotřeby navíc. Rozpumprdlíkovat se to nechá v klidu přes 130, víc jsem to nezkoušel. Ale mám tam větší kola, pomalejší převody v diferenciálech a pomoženo motoru na výkonu.
Jinak to co popisuješ může být i následek nouzového režimu, kdy motor omezuje výkon, protože se mu něco nelíbí. A to až do prvního vypnutí elektriky, potom se to celé vymaže a jede se od nuly. A v řídící jednotce nemusí zůstat žádné zapsané chyby. Kromě řídící jednotky motoru, je třeba kontrolovat i řídící jednotku převodovky - ony si obě povídají navzájem, a když je něco špatně, tak auto sice jede, ale má o něco méně výkonu. Je to terénní auto, takže je udělané tak, aby se chyby pokud možno samy mazaly a případný nouzový režim byl pokud možno takový, že se s autem dá stále rozumně jet. U silničních aut je to často spíš tak, že se odstaví a nejedou vůbec.
Co se týče dynamiky respektive jejího nedostatku, než začneš něco mechanického rozebírat, tak napíchnout na pořádnou diagnostiku, která TD5ku doopravdy umí, a podívat se, co to dělá. A ještě bych tam nalil nějaký čistič vstřikovací soustavy do nafty a dal pořádnou naftu. Mě před pár lety stačilo jenom natankovat v Chorvatsku a měl jsem dojem, že je to jiné auto. Teda nebyla z něj raketa, ale bylo podstatně živější.
Bohužel sériový automat, i když je v nejlepší kondici, se chová tak, že auto nechá točit okolo 3000 otáček a auto lehce zrychluje, a i pokud se motoru pomůže k vyššímu výkonu, tak se to skoro neprojeví. Když se dá větší měnič, tak auto táhne uč okolo 2200 otáček. Naproti tomu sériové auto s manuální převodovkou táhne už od 2000 otáček, takže pocit dynamiky v něm je o řád lepší. Tady se prostě ten automat na projevu auta v sériovém provedení podepisuje vyloženě negativně.
S manuálem na standardních kolech 235/70/R16 mi auto jelo okolo 140km/h a víc už se mu moc nechtělo, když jsem si ho čipnul, tak nebyl problém 160, ale už to nebylo ono vzhledem ke zbytku auta, hodně se hřály převodovky a vibrovaly kardany a všechno ostatní. Dnes na většího kolech a s autem přetíženým různým železem a vybavením na výlety, mám pohodlnou cestovní rychlost okolo 100km/h, když jedu rychleji, tak i díky střešnímu stanu je každých 10km/h 1l/100km spotřeby navíc. Rozpumprdlíkovat se to nechá v klidu přes 130, víc jsem to nezkoušel. Ale mám tam větší kola, pomalejší převody v diferenciálech a pomoženo motoru na výkonu.
Jinak to co popisuješ může být i následek nouzového režimu, kdy motor omezuje výkon, protože se mu něco nelíbí. A to až do prvního vypnutí elektriky, potom se to celé vymaže a jede se od nuly. A v řídící jednotce nemusí zůstat žádné zapsané chyby. Kromě řídící jednotky motoru, je třeba kontrolovat i řídící jednotku převodovky - ony si obě povídají navzájem, a když je něco špatně, tak auto sice jede, ale má o něco méně výkonu. Je to terénní auto, takže je udělané tak, aby se chyby pokud možno samy mazaly a případný nouzový režim byl pokud možno takový, že se s autem dá stále rozumně jet. U silničních aut je to často spíš tak, že se odstaví a nejedou vůbec.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Letos na dálnici dlouhá rovina 160km/h dle gps, kola 235/85 + naložené auto manuál a chip. Bez chipu to mělo historicky problém držet v kopcích 130 km/h. Dnes stejně dálnice jezdím 100-110 km/ h je to lepší pro auto i spotřebu. Tak když o tom tak přemýšlím tak ti to vlastně jede skoro normálně.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
matozv : Jede ti to úplně normálně, tohle se jmenuje Discovery II TD5 v automatu... . Když to vezmeš ohřáté s lehkým plynem, v jaké rychlosti ti uzamkne měnič na čtyřku?
- pojir
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
A co vlastne stall test? Z toho by melo byt patrny, jestli motoru nestaci dech v zatezi, ne?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- ondrush
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 lis 2012 20:56
- tel.: 776026642
- auto: DiscoII TD5 2003
- Bydliště: ~Velka Bites
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
maximalka 120 fakt neni "jede normalne", zas mu tu nemutte hlavu. 140 to auto na rovine musi dat, pokial je v dobrom stave. podla vybavy aj viacej (jakoze cim menej navesaneho bordelu tym rychlejsie)
Martin Ondrušek, flákání všeho druhu
profesionální flákač a prokrastinátor
profesionální flákač a prokrastinátor
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Klííd,on to doladí...
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Zajtra su vianoce a dobra nalada a mna napada taka vec ze sa s tim zmierim. Skusim chip a uvidim.
Inak skusal som stall test tak 2600rpm a uz viac otackomwr nestupa. To by malo byt ok nie?
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
Inak skusal som stall test tak 2600rpm a uz viac otackomwr nestupa. To by malo byt ok nie?
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Osobně bych nečipoval žádné auto, které není v pořádku, hrozí že se tím pěkně schová nějaký problém, jenom aby se vrátil o chvilku později, a hledal se ještě hůř.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
No, je to pre mňa zaujímavé čítanie.
V8 má písanú maximálku 170kmh, čo som ochotný veriť. 0-100 má dať za 12,8s.
TD5 s automatom má dať 157kmh a 0-100 by mala dať za 17,1s.
Predsa len sa bavíme o aute s aerodynamikou letiacej chladničky. Čo do dynamiky bude horšia hádam už iba Octavia 1,9 SDI.
Čo mňa zaráža je preklz na hydromeniči. Mne otáčky veru takto rýchlo nerastú ako tebe a pritom to moje zrýchľuje výrazne lepšie. Či tu nebude pes zakopaný, veď prevodovky máme rovnaké. Ak by to bolo ono, tak máš stále možnosť to prekopať na väčší menič od Ashcrofta, ak ešte bude.
V8 má písanú maximálku 170kmh, čo som ochotný veriť. 0-100 má dať za 12,8s.
TD5 s automatom má dať 157kmh a 0-100 by mala dať za 17,1s.
Predsa len sa bavíme o aute s aerodynamikou letiacej chladničky. Čo do dynamiky bude horšia hádam už iba Octavia 1,9 SDI.
Čo mňa zaráža je preklz na hydromeniči. Mne otáčky veru takto rýchlo nerastú ako tebe a pritom to moje zrýchľuje výrazne lepšie. Či tu nebude pes zakopaný, veď prevodovky máme rovnaké. Ak by to bolo ono, tak máš stále možnosť to prekopať na väčší menič od Ashcrofta, ak ešte bude.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: disco 2 td5 2000 nema vykon
Kto je ashcroft? Ale ak sa mi ozve kokesek. Tak by som zbehol za nim. On to snad pozrie a povie. Videl asi viac discovery ako ja. A potom chip
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi 5 pomocou Tapatalku