Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#381 Příspěvek od Rennie » 04 led 2019 12:34

eliott píše:Včera jsem mluvil s člověkem, co má 420000 na jednom motoru 2,7. Vyjímky existují...
Ze by patril k tomu malu co se k tomu chova jako člověk?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#382 Příspěvek od Badus » 04 led 2019 12:57

Ja mel dnes rozhovor s panem, co ode me kupoval pred 6ti lety moji prvni D3. Rozhoupal jsem se prodat svou druhou D3, tak jsem mu volal, jestli ji nechce.
Rika mi "no...ted jste me nahlodal. Mam na stare uz docela dost najeto, ale o vymene jsem nepremyslel. Ale zase od Vas bych si ji mozna vzal."
Tak se ptam a kolik mate na stare najeto? Odpovida "no ted uz 415000km"
Tak rikam ty brdo, to je dost. A motor furt drzi?
Odpoved: "Jezdi porad uplne sametove. Proc by nedrzel? Ono mu neco bylo?"
...takze asi tak. Je to clovek neposkvrneny jakymkoli forem a cteni o autech, proste jen jezdi a meni olej. O zadnem moznem problemu ani nevi a je zjevne stastnej.

Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#383 Příspěvek od xxx » 04 led 2019 13:44

majer1 píše: 04 led 2019 12:19 Land 2008 359000 km :yes

:mrk
:D majere majere, ty si nedáš pokoj

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#384 Příspěvek od moon13 » 04 led 2019 14:16

marwak píše: 04 led 2019 09:21
moon13 píše: 04 led 2019 09:03 Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2 :-)
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojedu :-) U D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
Jako sorry, ale to už je fakt paranoia. Chápu všechny racionální argumenty, co tu zaznívají, statistiky, srovnání, pravděpodobnost atd. Ale říct o autě, se kterým jsem "rok projezdil bez problémů", že je lepší ho nemít, mi fakt nepřijde úplně v pořádku. A myslím, že to je důležitá součást celého toho problému. Hodně se o něm mluví, hodně se zveličuje a spousta lidí se ho tak bojí, že prožívají stres při každém kilometru jízdy. Pro ně je asi opravdu lepší do toho auta nejít, ale ruku na srdce, znáte nějaký jiný model (od jiného výrobce), který je tak spolehlivý, že můžu jezdit bez jediné pochybnosti a obavy? Těžko. Tak z toho zase nedělejme drama.
Ahoj, no tak samozřejmě to paranoia je, to auto si ji vybudovalo samo, ale tak přece si nekupujeme a nepoužíváme všechny věci s tím, že počítáme, že se hned pokazí a že se do nich vrazí spoustu peněz. Přece nepůjdeme do obchodu s tím, že si vybíráme tu nejméně spolehlivou věc, která je navíc hodně drahá při pořízení i při servisu?! A zrovna u auta, myslím, že chce člověk jezdit a nemít problémy. Já jsem je s D3 zrovna neměl, ale zřejmě jen proto, že jsem do toho dal tolik peněz hned po koupi. Stejně tak jsem psal, že auto mělo natočeno 2x tolik, co se uvádělo při prodeji a na počítadle. Takže jsem ani nevěděl, čím si nakonec prošlo. Vlastně ani nevím, kde je auto teď a jestli ještě žije... třeba jo. Stejně tak znám případ D3 která má za sebou 350 tis. km a funguje, v tom případě předpokládám, že to byla souhra všech náhod, které k takovému výkonu a výsledku potřebuješ...
No spíš to shrnu takto, že jsem třeba měl 10 aut a nejhorší pocit jsem měl právě u D3. Když jsem jel do servisu s tím, jako že se udělá olej a dopadlo to servisem za takový peníze, tak to ti na jistotě moc nepřidá.
Naopak se mi líbí, že se z toho drama dělá a že by se v LR měli asi celkově probrat, protože mi připadá, že se prezentuje tzv. "napucovaná bída"
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#385 Příspěvek od Maxsel » 04 led 2019 14:30

Netvrdím, že ten motor je nějaká bomba, ale zase nemusím jezdit něčím, co je méně pohodlné, nemá takový výkon, víc řve, víc žere a stářím mi to hnije přímo před očima, jen proto, že to má "možná" spolehlivější motor. Pátý válec na TD5 také není zrovna příkladem toho, jak by se to mělo dělat. Vychvalovaný AJ-V8 sežere při stejném způsobu jízdy na každých 100km o cca 250kč víc a úplně bezproblémový také není. S D4 jezdím poprvé v životě s průměrem pod 9l bez ohledu na způsob jízdy a přitom má 250 kobyl. Mám brečet, že s ním po dálnici nelítám 160km/h? Nemusím. Rychlost v mezích tolerance zákona mi vcelku stačí, protože s D1 nebo D2 by to bylo jen horší. Jeden TDV6 už jsem přehřál tak, že rozsvítil varování a sebral výkon na volnoběh (na vině byla špatná viskospojka na vrtuli), jiný startoval na pět válců (při mínus patnácti se jeden vstřik dostával mimo korekce), jeden koupil evidentně stočený o tisíce km a další s olejem, který už ani nepropouštěl světlo (ani nebudu říkat, jakou jsem našel nálepku s poslední výměnou). Krom RRS měli všechny 220+tis km a k žádnému z těch aut jsem neměl a nikdy neviděl servisní knížku (v záznamech LR téměř pusto a prázdno). Co to říká o statistice spolehlivosti?

a přesto... :D

PS: A teď vážně. Jaké jiné auto mi nabídne to samé a bude bez problémů?
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#386 Příspěvek od Maxsel » 04 led 2019 14:44

A můj první TDV6 byl 3.0 v RRS, kterého jsme s kamarádem koupili se zlomenou klikou a nechali motor za necelé čtvrtmego vyměnit. :rofl Dnes je znovu na prodej. Koupili jsme ho ve stejné době, kdy jsem si pořídil RRS s 2.7, se kterým jsem jezdil donedávna a který mi po velkém počáteční údržbě sloužil tři roky jen se základním servisem (je pravda , že olej měním po roce nebo 10tis a striktně dodržuji původní specifikaci výrobce).
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#387 Příspěvek od habakuk » 04 led 2019 14:58

Maxsel píše: 04 led 2019 14:30
PS: A teď vážně. Jaké jiné auto mi nabídne to samé a bude bez problémů?
Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.

Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#388 Příspěvek od cyril » 04 led 2019 16:48

Já svoji D4 koupil v roce 2010 jako novou, takže docela za ranec, a proto se mi tyhle všechny věci o nespolehlivosti motoru neposlouchaly už od začátku moc příjemně. Nakonec jsem si ale řekl, že pokud se má zlomit klika nebo posrat něco podobnýho, stejně tomu pesimismem nezabráním a prodávat ji s megaztrátou v době, kdy měla najeto jen pár tisíc kilometrů, se mi fakt nechtělo. Obzvlášť po tom, co jsem vlastně nenašel žádnou důstojnou alternativu, která by D4 v podobném komfortu nahradila. Tak jezdím dál a s co nejsvědomitější péčí očekávám, že se "TO" posere až za hodně dlouho. V léte 2018 jsme si vyjeli s rodinkou sólo do Rumunska, a namísto 110ky, která nemá klimatizaci, jsem zvolil D4. Pokud to šlo, vyhýbali jsme se silnicím, takže jsme jeli offroad po lesních a polních cestách (bez kravení) kde to jen šlo, pouze na noc jsme se stahovali k možnosti ubytování, páč ve čtyřech se se sériovou D4 v RO tam kam jsme chtěli, moc kempovat nedá. Projeli jsme spoustu tras, které znám z našich výletů na endurech a D4 to zvládla s naprostým klidem a v pohodě. Obrovská výhoda D4 byl také rychlý dálniční přesun Prostějov - Budapest- Timisoara - Pietrosani a dál do hor, kterej je na motorce nebo v Defenderu docela opruz a v těch děsnějch vedrech, který tam byly, i super klimatizace. Mám s D4 aktuálně natočeno asi 106 tisíc, motor zahřívám poctivě, turba dochlazuji, olej měníme po deseti a dániční úseky třeba v Německu, když frčím do Švajcu, jedu klidně i 180km/h. Ponejvíce ale kolem 150-160km/h dle provozu. Měl jsem D1 i dvě D2 a je pravda, že jízdním komfortem a pohodlím, nemají na čtyřku nárok (a asi ani na D3). I když na ně rád vzpomínám a D1 bych časem zase pěknou chtěl, nechám si čytřku dokud nenajdu "lepší" náhradu. Auta poslední roky spíš stojí, protože už pracovně téměř nejezdím...a pokud potřebuju jen něco po okrese, beru manželce její Free 2, který se zatím jeví jako naprosto nejspolejhlivější LR, který jsme kdy měli. Až na tu spotřebu - město 11-12, mimo město 7.5 - 8.5. Ale to je už do jinýho vlákna...
IMG_1782.jpg
Přílohy
IMG_1501.jpg
IMG_1501.jpg (65.75 KiB) Zobrazeno 5323 x
IMG_1714.jpg
IMG_1714.jpg (70.3 KiB) Zobrazeno 5323 x
IMG_1777.jpg
IMG_1777.jpg (99.07 KiB) Zobrazeno 5323 x
IMG_1780.jpg
IMG_1780.jpg (70.94 KiB) Zobrazeno 5323 x
Naposledy upravil(a) cyril dne 07 led 2019 12:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#389 Příspěvek od Hubert » 04 led 2019 18:07

Dle mě je problém v tom že oprava auta se zlomenou klikou často převyšuje hodnotu auta. Na těch autech je mnohem více věcí co se občas pokazí ( měnič, ruční brzda, měchy, ..) ostatně jako každé auto, ale protože to nestojí hodnotu auta tak to každý bere jako samozřejmost. D3 a více nelze srovnávat s D2 a níže.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#390 Příspěvek od Badus » 04 led 2019 18:08

habakuk píše:
Maxsel píše: 04 led 2019 14:30
PS: A teď vážně. Jaké jiné auto mi nabídne to samé a bude bez problémů?
Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.

Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
Mame obe tyto auta ve firme. Tedy D4 i Jeep GCh. A omlouvam se teda za nazor, ale krom tvaru karoserie a vykonu ty auta nemaji nic spolecnyho.
D4 je o mnoho vetsi, daleko stabilnejsi, o prujezdu terenem nemluvim... ale Jeep ma bezva multimedia. Obrázek
Ale tot jen muj nazor...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#391 Příspěvek od habakuk » 04 led 2019 18:22

Badus píše:
habakuk píše: Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.

Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
Mame obe tyto auta ve firme. Tedy D4 i Jeep GCh. A omlouvam se teda za nazor, ale krom tvaru karoserie a vykonu ty auta nemaji nic spolecnyho.
D4 je o mnoho vetsi, daleko stabilnejsi, o prujezdu terenem nemluvim... ale Jeep ma bezva multimedia. Obrázek
Ale tot jen muj nazor...
Tak souhlasím, v mém příspěvku píšu, že je to spíše Range Rover sport.
Spíš mě zajímá myšlenka toho, že D4 zvládne v terénu více než GCh. Podle mě ty auta mají technický základ obsolutně vyrovnaný. Obuj je na stejné gumy a projedou úplně stejný terén. Když to přeženu technickou výhodu má Jeep v zadní špéře, ale tu měla D4 také jen za příplatek.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#392 Příspěvek od Rennie » 04 led 2019 18:32

Badus píše:
habakuk píše: Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.

Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
Mame obe tyto auta ve firme. Tedy D4 i Jeep GCh. A omlouvam se teda za nazor, ale krom tvaru karoserie a vykonu ty auta nemaji nic spolecnyho.
D4 je o mnoho vetsi, daleko stabilnejsi, o prujezdu terenem nemluvim... ale Jeep ma bezva multimedia. Obrázek
Ale tot jen muj nazor...
A uz i s temi MB 3 litry zacinaji problemy .o)) a drahy opravy. Pokud je to pro firmu a auto co ma jezdit km tak nafta pokud pro normalniho člověka ktery najezdi 10tis rok je nafta dle me nesmysl

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#393 Příspěvek od habakuk » 04 led 2019 18:42

No měl jsem spíše na mysli generaci Wk2 tedy od 2011 který má VM Motori nikoliv Mercedes. Generace Wk 2005-2010 má motory Mercedes.
No pořad je v záloze nabídka velmi slušný benzinových agregátů.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#394 Příspěvek od Rennie » 04 led 2019 18:44

habakuk píše:No měl jsem spíše na mysli generaci Wk2 tedy od 2011 který má VM Motori nikoliv Mercedes. Generace Wk 2005-2010 má motory Mercedes.
No pořad je v záloze nabídka velmi slušný benzinových agregátů.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Novejsi se jeste neproflakly ale co vim tak v off modu nafoukany vzduch je to strasna koza

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#395 Příspěvek od moon13 » 04 led 2019 18:55

cyril píše: 04 led 2019 16:48 Já svoji D4 koupil v roce 2010 jako novou...
Ahoj Cyrdo. Jsem rad, ze jsme se shodli na Free2 i kdyz asi pro spoustu lidi uplne nespada do te kategorie offroad :-) a zaroven verim, ze D4 je uplne jine auto nez D3. Az nazraje cas, tak bych si rad jednu poridil. Vicemene v tom mam jasno, ze D3 uz ne, ale D4 a nebo nejakyho "starika" urcite ano. U D3 resp. D4 se mi prave libi ta moznost komfortnejsiho presunu po "normalnich" cestach a zaroven moznost vyjeti z cesty, spani a podobne. ...no vidim, ze uz jedu mimo tema, tak to ukoncim.
Naposledy upravil(a) moon13 dne 04 led 2019 18:55, celkem upraveno 1 x.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#396 Příspěvek od habakuk » 04 led 2019 18:55

Kdy má přijít ta chvíle, že se profláknou :-) atakujeme hranici 200t km a zatím ani egr neodešel DPF nic. Dělali se brzdy očekávám kdy začne stávkovat vzduch a také zatím nic. Já bych ten Jeep mimo nového nebo služebního nechtěl, ale spíš z pohledu toho, že nevím kde by mě ho pořádně servisoval a nebastlil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#397 Příspěvek od moon13 » 04 led 2019 18:57

habakuk píše: 04 led 2019 18:55 Kdy má přijít ta chvíle, že se profláknou :-) atakujeme hranici 200t km a zatím ani egr neodešel DPF nic. Dělali se brzdy očekávám kdy začne stávkovat vzduch a také zatím nic. Já bych ten Jeep mimo nového nebo služebního nechtěl, ale spíš z pohledu toho, že nevím kde by mě ho pořádně servisoval a nebastlil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zrejme dobry doporuceni na dobry auto ;-)
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#398 Příspěvek od Rennie » 04 led 2019 19:15

habakuk píše:Kdy má přijít ta chvíle, že se profláknou :-) atakujeme hranici 200t km a zatím ani egr neodešel DPF nic. Dělali se brzdy očekávám kdy začne stávkovat vzduch a také zatím nic. Já bych ten Jeep mimo nového nebo služebního nechtěl, ale spíš z pohledu toho, že nevím kde by mě ho pořádně servisoval a nebastlil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
U naseho pred casem WJ s 2,7 se to zaclo srat 300tis. Bylo to tenkrát po prvnim majiteli a koupeno z autorizaku. Za dva roky co jsme ho meli to sezralo na servisu 250 a pod 200 sel rychle pryč
Ale ja se priznavam jezdit jsem s tim jak kokot proto uz nechci naftu

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#399 Příspěvek od habakuk » 04 led 2019 19:34

No už tady nebudu dál plevelit jinou značkou jen jsem chtěl říct, že alternativa existuje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#400 Příspěvek od Badus » 04 led 2019 20:33


habakuk píše: Tak souhlasím, v mém příspěvku píšu, že je to spíše Range Rover sport.
Spíš mě zajímá myšlenka toho, že D4 zvládne v terénu více než GCh. Podle mě ty auta mají technický základ obsolutně vyrovnaný. Obuj je na stejné gumy a projedou úplně stejný terén. Když to přeženu technickou výhodu má Jeep v zadní špéře, ale tu měla D4 také jen za příplatek.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja myslel, ze RSS je stejne velkej jako D4 krom kufru. Ale mozna se mylim.
Jinak technicky zaklad na papire mozna jo. Nicmene jak jsem psal. Jel jsem v GCh i v terenu, podle toho soudim. Podle me se to moc srovnat fakt neda. Prujezdnost bahnem, pevnost, i schopnost ve vyjezdech. Obe auta byly na zimakach. GCh je proste osobak. Spery ma i GLo a neni to auto do terenu prachvubec..zatimco D4 do terenu podle me smi.

P.S. : pravda je takova, ze ja jsem ten typ, co si mysli, ze neexistuje auto v zakladu z fabriky, ktery by projelo to, co D3/4 ObrázekObrázekObrázek samozrejme ani Def ObrázekObrázekObrázek Krom teda 78ky. Takze moje nazory a pocity se musi brat s rezervou Obrázek
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Odpovědět