Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Moderátor: Acon
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Aby to bolo spravodlive tak tu je opozičná téma k "Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad" tu by mohli vyjadriť svoje skúsenosti tí, čo jazdia s TDV6 a SDV6 ešte s pôvodným motorom. Ročník, km... Na druhej strane uviesť iné ako fatálne závady motora = zlomené kľuky. Skrátka taká téma nenapravitelnych optimistov, čo ešte veria
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
A ja začnem. D4 2009 250 000KM. Ja zatiaľ len cca 20 000km za 3/4 roka. Kúpil som udržiavaný kus po preplachu automatu a vymenenymi rozvodmi. Zatiaľ okrem zámku kufrovych dverí klop klop. A motor samozrejme zatiaľ pôvodný.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Soused ted ma pujcenu D4 TDV6 a ma najeto 350tis s původním
Ja si porad vice myslim ze to pada závodníkům a tem co to rostuji studený. Bohuzel ja k nim patřím .o))
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Ja si porad vice myslim ze to pada závodníkům a tem co to rostuji studený. Bohuzel ja k nim patřím .o))
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Ex RRS 2006 TDV6 2.7 automat cca 135 tis km - OK
Ex D3 2005 TDV6 manuál cca 290 tis km - OK
Ex D3 2007 TDV6 automat cca 250 tis km - OK (následují majite ho uvařil, ale klika přežila)
D4 2010 TDV6 automat 225 tis km - OK
Ex RRS 2011 SDV6 automat koupený v 300tis se zlomenou klikou. S novým polomotorem u nového majitele už dalších 60tis km (např. hlavy, turba, vstřiky apod. má stále původní.)
Ex D3 2005 TDV6 manuál cca 290 tis km - OK
Ex D3 2007 TDV6 automat cca 250 tis km - OK (následují majite ho uvařil, ale klika přežila)
D4 2010 TDV6 automat 225 tis km - OK
Ex RRS 2011 SDV6 automat koupený v 300tis se zlomenou klikou. S novým polomotorem u nového majitele už dalších 60tis km (např. hlavy, turba, vstřiky apod. má stále původní.)
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Ono to sice bylo možné a žádoucí psát i do toho druhého vlákna (od počátku to nebylo vlákno jen pro ty, co dojezdili, ale pro všechny a měla z toho právě vzniknout statistika), ale to neva. Optimismus se musí podporovat, takže taky přispěju.
D3 r.v. 2007 SE, TDV6, cca 188 tis. km, motor OK
Jsem sice už čtvrtý majitel, ale jezdím s ním od cca 130 tis. km, předtím dost času spíš stálo. Za dobu, co ho mám jsem kromě rozvodů, oleje v převodovce a pár mechanických věcí neřešil nic zásadního a jen vylepšoval + řešil provozní věci (olej brzdy). Nejnověji jsem teď před svátkama odstavil definitivně EGRy, což byla dosud nejproblémovější součást motoru.
D3 r.v. 2007 SE, TDV6, cca 188 tis. km, motor OK
Jsem sice už čtvrtý majitel, ale jezdím s ním od cca 130 tis. km, předtím dost času spíš stálo. Za dobu, co ho mám jsem kromě rozvodů, oleje v převodovce a pár mechanických věcí neřešil nic zásadního a jen vylepšoval + řešil provozní věci (olej brzdy). Nejnověji jsem teď před svátkama odstavil definitivně EGRy, což byla dosud nejproblémovější součást motoru.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
D3-2006 manuál momentálně 329 tis 1majitel v ČR mám ji od 85 tis často v zápřahu
motor děláno pouze žhavící svíčky , olej po 20tis jinak standartní údržba
Petr
motor děláno pouze žhavící svíčky , olej po 20tis jinak standartní údržba
Petr
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Disko 3 2007 265000km
Disko 4 2012 205000km
Trojku jsme koupili ve 170t, jako druhý auto.
Čtverku máme od 15t.
Obě základní servis. Motory nehoníme.
Disko 4 2012 205000km
Trojku jsme koupili ve 170t, jako druhý auto.
Čtverku máme od 15t.
Obě základní servis. Motory nehoníme.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Disko 3 najeto214 000 olej mněnim po deseti,zatím nic fatálniho mám ji tři roky
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
D3, 2007, cca 280tis.km -> Jediny problem boli EGR ventily. Po ich amputacii (viewtopic.php?f=6&t=26623) uplne bezproblemovy motor. Samozrejme pravidelny olej servis je podmienka!
Disco 3
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Je pravda, že není moc častý aby na jakémkoliv foru někdo napsal, že auto jezdí a že je se vším spokojenej. Tak proč vlastně ne..
D3. RV. 2007, Výbava S, Atomat, jsem druhý majitel, koupeno v česku, servis německo a pak Deftec , majitel nechal měnit vše v intervalech až do 295tkm, kdy jsem se jí ujal já. Dokonce i vodu v ostřikovačích snad měnili v servisu. Za tu dobu pouze závada na zadní uzávěrce a jinak bežné provozní věci. Pořád původní turbo, egr, prostě vše. Já mám momentálně najeto po cca 3/4 roce 330tkm. za tu dobu jsem měnil: přední měch(původní) - odešel tlumič, rozvody v intervalu a pro zichr olej čerpadlo. Teďka příjde přední náprava, baterka, a olej v převodovce. Na jaře mě čeká vstřikovací čerpadlo, občas vynechá, když je pařák,v zimě v klidu
Takže sečteno potvrzeno po 35000km zatím jedno z nejspolehlivějších aut co jsem měl, navzody pověsti a nejvyššímu nájezdu co jsem kdy na autě měl.
Tak a vzhledem k tomu , co jsem napal... zítra nenastartuju.
D3. RV. 2007, Výbava S, Atomat, jsem druhý majitel, koupeno v česku, servis německo a pak Deftec , majitel nechal měnit vše v intervalech až do 295tkm, kdy jsem se jí ujal já. Dokonce i vodu v ostřikovačích snad měnili v servisu. Za tu dobu pouze závada na zadní uzávěrce a jinak bežné provozní věci. Pořád původní turbo, egr, prostě vše. Já mám momentálně najeto po cca 3/4 roce 330tkm. za tu dobu jsem měnil: přední měch(původní) - odešel tlumič, rozvody v intervalu a pro zichr olej čerpadlo. Teďka příjde přední náprava, baterka, a olej v převodovce. Na jaře mě čeká vstřikovací čerpadlo, občas vynechá, když je pařák,v zimě v klidu
Takže sečteno potvrzeno po 35000km zatím jedno z nejspolehlivějších aut co jsem měl, navzody pověsti a nejvyššímu nájezdu co jsem kdy na autě měl.
Tak a vzhledem k tomu , co jsem napal... zítra nenastartuju.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
A práve o to ide. Toto fórum do veľkej miery (možno podstatnej) rieši rôzne úpravy a +- drobné závady a ich domáce opravy. Takže toto nebolo fórum pokazenych áut. Jediné fatálne závady boli prasknuté bloky V8 v P38 a D2. Až príchodom TDV6... Problém casovanej bomby tu samozrejme je, no chce to protivahu, pretože aktuálne panuje nálada, že iné ako zlomené kľuky neexistujú s nadsázkou samozrejme. A D3/4 sú aktuálne vo veku ako D1/2,Def300/Td5,P38.... kedy sú ako jazdený dostupné dobrodruhom a fanúšikom značky. Tak nech poznajú obe strany mince
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
No ja mám asi oproti ostatným auto asi len tesne po zábehu
Mám TDV6 12/2008-momentálne 118000 km a auto jak by vyšlo z linky, až na jeden škrabanček na nárazníku...
Zo závad - len raz sa hlásiL jeden EGR ale som mu dohovoril a odvtedy pokoj..Zostali vysialť brzdové zadné valčeky,odišlo parkovacie čidlo,trochu sa mi pokazilo svetlo-ale nič čo by som si s pomocou tohto fora nevedel odstrániť.
Ja mám auto 4 roky a zatial som na nom spravil 13000km ..Sem tam lahký nakladný vozík alebo vozík s člnom..A asi by sa mi patrilo vymeniť rozvody+olejové čerpadlo...to asi sám už nedám
Mám TDV6 12/2008-momentálne 118000 km a auto jak by vyšlo z linky, až na jeden škrabanček na nárazníku...
Zo závad - len raz sa hlásiL jeden EGR ale som mu dohovoril a odvtedy pokoj..Zostali vysialť brzdové zadné valčeky,odišlo parkovacie čidlo,trochu sa mi pokazilo svetlo-ale nič čo by som si s pomocou tohto fora nevedel odstrániť.
Ja mám auto 4 roky a zatial som na nom spravil 13000km ..Sem tam lahký nakladný vozík alebo vozík s člnom..A asi by sa mi patrilo vymeniť rozvody+olejové čerpadlo...to asi sám už nedám
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Tak rozvody,to je u těchto,, bezproblémových aut,, taky kapitola sama pro sebe......
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Hlavne preto, že ich nikto nemení
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Taky jsem chtěl napsat, proč má někdo potřebu do vlákna o bezproblémových autech začít vrtat, když to ani není k tématu, ale...
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Acone. Kurňa oprav ten název vlákna...mě to děsně irituje. Chybí ti tam "ch". . Díky.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
To ch přidejte,jen jsem reagoval na Pepeho příspěvek ,že je vše cajk,už jen rozvody a čerpadlo,tak jsem si vzpoměl jak jsem viděl D3 na zvedáku rozebranou na prvočísla a ptal jsem se co se tomu chudákovi stalo a prý nic,jen rozvody...….přišlo mi to v tématu o bezproblémový. vozech vtipné,omlouvám se mistři......
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Rozvody sú 169 000 km-ak sa nemýlim.Alebo 160 000?Až na tie roky...Mira 101 píše: ↑09 led 2019 16:12To ch přidejte,jen jsem reagoval na Pepeho příspěvek ,že je vše cajk,už jen rozvody a čerpadlo,tak jsem si vzpoměl jak jsem viděl D3 na zvedáku rozebranou na prvočísla a ptal jsem se co se tomu chudákovi stalo a prý nic,jen rozvody...….přišlo mi to v tématu o bezproblémový. vozech vtipné,omlouvám se mistři......
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Myslím 160 a kastle dolu.....