Žádná kastle dolů prostě ti to šikovnej servis vymění jak na kerymkoliv jiným autě, za zhruba stejnou cenu jako na kterékoliv jiné značce mimo koncern. To stejný s Olej čerpadlem.
Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Pravda, ,zlaté české ručičky.....
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Ty budeš autista ale máš pravdu, nevšimol som si
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Jenom doplním, že tito šikovní servisáci se učí u gynekologů, protože přístup je k tomu horší než k penězům. Hlavně aby to dělal někdo, kdo to nebude dělat poprvé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Podľa toho to aj bude vyzerať
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
U 2.7 jde rozvod přední i zadní relativně vpohode. U 3.0 přední v principu stejný, akorát je tam víc kravin namašlených. Zadní u 3.0 v běžných podmínkách neřešitelný, jelikož je tam navíc trubka která znemožňuje přístup.
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
A ked pominú všetci čo to už robili, tak kto to bude robiť?
Vždy je všetko prvý krát .Ty ked si mal frajerku a chcel si s nou prvý krát/veď vieš čo/, tak si si zavolal kamaráta ktorý to už robil??
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Počkej, ale ty srovnáváš dvě neporovnatelné věci - když se mechanik bude učit na rozvodech poprvé, tak si sice užije on, ale platit to budeš ty. Oproti tomu, kdy si budeš chtít poprvé vrznout, tak to sice zaplatíš taky tu, ale užiješ si sám. A když se ti to napoprvé nepodaří, tak si užiješ znovu. No prostě jsme uhnuli od tématu hodně daleko.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
No a to je presne to, proc se na Tvuj prispevek par, jak rikas, "mistru" ozvalo. Kdyz si clovek majici poprve D3/4 (nebo si ho chce teprve koupit) precte Tvuj prispevek, tak z nej bude nestastnej... pritom to, co pises, neni pravda. Ale podas to s naprostou presnosti a jistotou.Mira 101 píše:Myslím 160 a kastle dolu.....
Docela se nedivim, ze spousta lidi ty auta brani. Ten argument, ze vzdy nejakou zarucenou "pravdu" rekne nekdo, kdo to auto nikdy nemel a sel kolem nej v servisu, je vic nez pravdivy...
Coz nemeni nic na faktu, ze spousta veci by se dala opravdu udelat lip....stejne jako na jakemkoli jinem aute.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémový aut
Je mi to v celku jedno,to že se má tento ukon dělat a jak, jistě víš i Ty a to je asi vše co k tomu dodat,nemám nic proti těm autum ani Vám pyšným majitelum,jen ho koupit nové,po třeba 6ti letech a 150tis km poslat dál ze strátou cca 600 a koupit nové,tak jak je to u moderních vozu myšleno,zbytek už je jen drahé trápení a kličky jak co udělat jinak a jak to utáhnout,každej ten mrtvej motor je špatně a je to škoda....bohužel ani dvacáté založené téma to nezachrání,sorry za OT,mějte se kluci,Mira.Badus píše: ↑09 led 2019 20:22No a to je presne to, proc se na Tvuj prispevek par, jak rikas, "mistru" ozvalo. Kdyz si clovek majici poprve D3/4 (nebo si ho chce teprve koupit) precte Tvuj prispevek, tak z nej bude nestastnej... pritom to, co pises, neni pravda. Ale podas to s naprostou presnosti a jistotou.Mira 101 píše:Myslím 160 a kastle dolu.....
Docela se nedivim, ze spousta lidi ty auta brani. Ten argument, ze vzdy nejakou zarucenou "pravdu" rekne nekdo, kdo to auto nikdy nemel a sel kolem nej v servisu, je vic nez pravdivy...
Coz nemeni nic na faktu, ze spousta veci by se dala opravdu udelat lip....stejne jako na jakemkoli jinem aute.
ještě dodám že mám několik kamarádu co D3 i D4 mají já tedy nee,třeba kamarád s Bratislavy kterej měl D3 jako jeden s prvních a od novoty ten motor dělal už před léty za strašnej ranec,řekl bych tak dvojnásobek toho za kolik teď D3 jsou,to jen tak,hlavně ať to jezdí,zdarec.
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Mě přijdou tyhle debaty prostě zbytečné, jo, ten motor asi nebude vyhlášený jako nejspolehlivější motor roku, ale těch problémů je hromada i na jiných autech a modelech, tak proč tohle tak démonizovat.
Stejně tak to sundavání kastle, jasně, když to někdo nedělal, tak se toho bojí, ale když se dělá něco většího, tak si myslím, že je jen ku prospěchu že to jde udělat a cokoliv na motoru se potom dělá daleko snáz.
Co třeba takový VM v RRC, to byl skoro neopravitelný motor (jo teda vždy pár km fungoval)
Padají 4,6ky v P38, ale s tím je vlastně taky každý srozuměný, takže je to v pořádku a jak se objeví nějaký inzerát, je první otázka to, jestli je to už převložkovaný
TDSo v P38 umí taky pěkně zazlobit
Padají GMka u TD6ky L322, ale to se tu neřeší, protože je to vlastně normální
Sehnat všude vychvalovaný motor M62 do L322 je taky umění, protože ty co nejsou KO po rozvodech mají vydřený nikasilový vložky
Každý řekne, že když D3, tak to chce v benzínu, jenže už nikdo nemluví o tom, že značná část benzínových D3 tady na fóru je po velkých zásahách na motoru a přitom ne stopro funkční
SC 5.0 taky nevypadá na motor od Toyoty
A to jsou jen motory co mě v rychlosti napadli a zajímám se jen o RR
Nehledě na to, že každý háže hned 250tisíc za opravu, atd. Řekněte mi, kolik lidí, co mají D3 jde do nového motoru? Podle mě je to v procentech, alespoň já s kým se bavím, tak všichni, co motor měnili, tak dávali starší a každý zatím pouze jednou Ten motor se dnes dá už sehnat i kolem 50tis. za hranicemi, to je normální cena jako za jakýkoliv jiný...
Stejně tak to sundavání kastle, jasně, když to někdo nedělal, tak se toho bojí, ale když se dělá něco většího, tak si myslím, že je jen ku prospěchu že to jde udělat a cokoliv na motoru se potom dělá daleko snáz.
Co třeba takový VM v RRC, to byl skoro neopravitelný motor (jo teda vždy pár km fungoval)
Padají 4,6ky v P38, ale s tím je vlastně taky každý srozuměný, takže je to v pořádku a jak se objeví nějaký inzerát, je první otázka to, jestli je to už převložkovaný
TDSo v P38 umí taky pěkně zazlobit
Padají GMka u TD6ky L322, ale to se tu neřeší, protože je to vlastně normální
Sehnat všude vychvalovaný motor M62 do L322 je taky umění, protože ty co nejsou KO po rozvodech mají vydřený nikasilový vložky
Každý řekne, že když D3, tak to chce v benzínu, jenže už nikdo nemluví o tom, že značná část benzínových D3 tady na fóru je po velkých zásahách na motoru a přitom ne stopro funkční
SC 5.0 taky nevypadá na motor od Toyoty
A to jsou jen motory co mě v rychlosti napadli a zajímám se jen o RR
Nehledě na to, že každý háže hned 250tisíc za opravu, atd. Řekněte mi, kolik lidí, co mají D3 jde do nového motoru? Podle mě je to v procentech, alespoň já s kým se bavím, tak všichni, co motor měnili, tak dávali starší a každý zatím pouze jednou Ten motor se dnes dá už sehnat i kolem 50tis. za hranicemi, to je normální cena jako za jakýkoliv jiný...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Možná by se to vlákno mělo jmenovat zkušenosti majitelů D3 a D4. Potom by si třeba odpůrci těchto vozů přestali chladit v tomhle vlákně žáhu.
Asi s těma motorama riskujeme, no a to si asi každý nemůže dovolit. Myslím finančně. Někdo raději ofroudí v pohodlí a někdo to rád tak říkajíc na tvrdo.
Je fajn, že se tady na fóru respektujeme a nikomu nevnucujeme svoje pravdy.
Asi s těma motorama riskujeme, no a to si asi každý nemůže dovolit. Myslím finančně. Někdo raději ofroudí v pohodlí a někdo to rád tak říkajíc na tvrdo.
Je fajn, že se tady na fóru respektujeme a nikomu nevnucujeme svoje pravdy.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Bratranec má D3 ročník presne neviem. Je tam bez mála pol milióna a pôvodný motor bez závady!!
Defender 110 Tdi 1998
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika bezproblémových aut
Tohle auto rozhodně není bezproblémový. Je tam už od začátku zimy, protože je pojízdný jen napůl. A jak víš, že je v tom autě původní motor?kaligula píše: ↑20 led 2019 16:16 tady je taky jedno do statistiky
https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list