XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1040
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#861 Příspěvek od HST » 13 srp 2019 19:38

Zlumik74 píše: 29 črc 2019 09:32 Ahoj,

- naklonomer
- ovladani kazdeho kola samostatne
- ovladani naprav samostatne

A urcite pres bluetooth 😇
Zlumiku, napravy chapu. Zajeti pod vozejk, zvednuti zadniho plata na vareni (kdyz to teda nezlevelujes jako tady Vizos) atd.

K cemu ale potrebujes ovladani kazdyho kola zvlast?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#862 Příspěvek od Zlumik74 » 13 srp 2019 20:54

Já jsem o tom úplně nepřemýšlel :blush :angel nicméně....když se zahrabeš, zvedneš jedno kolo podložíš, pak další...a tak, nemusíš hi-liftovat nebo tak něco..blbost? :wasntme

Hele a co při bočních náklonech, že by to do nějaké úrovně vyrovnávalo ??
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#863 Příspěvek od MadTom » 13 srp 2019 21:03

K těm bočním náklonům - za jízdy na to vůbec nebudeš mít čas, pokud to za to bude stát, tak budeš rád, že se nejdeš přebalit. Natož tak si hrát s nějakým zdviháním podvozku. Ale to podkládání kol, když si přizvedneš jenom jedno, to vůbec není špatnej nápad. Při trošce šikovnosti by jsi takto mohl přizvednout i kolo s defektem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#864 Příspěvek od Zlumik74 » 13 srp 2019 21:39

No...to taky :yes

Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval :drunk spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne :shake
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#865 Příspěvek od Vladicek » 23 srp 2019 21:33

Zlumik74 píše: 13 srp 2019 21:39 No...to taky :yes

Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval :drunk spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne :shake
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.

Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#866 Příspěvek od Rennie » 23 srp 2019 22:19

Vladicek píše:
Zlumik74 píše: 13 srp 2019 21:39 No...to taky :yes

Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval :drunk spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne :shake
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.

Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Až přijde čas kdy by k tomu došlo tak nebudeš mít čas koukat na naklonomer
Ono to ve voze vždy vypadá mnohem hůř než když to vidíš z venku
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#867 Příspěvek od Vladicek » 24 srp 2019 08:33

Rennie píše: 23 srp 2019 22:19
Vladicek píše:
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.

Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Až přijde čas kdy by k tomu došlo tak nebudeš mít čas koukat na naklonomer
Ono to ve voze vždy vypadá mnohem hůř než když to vidíš z venku
Tak to je jasný, že to vypadá uvnitř hůř. Právě proto by se mi ten náklonoměr hodil pro uklidnění.
A proč bych se nestihl koukat na tablet? To je takovej argument...
Možná to máme každý jinak, takže zpátky k tématu - pro mě má náklonoměr smysl :-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#868 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 09:31

To není argument ale zkušenost i když jsem měl pouze jednu a kdybych nebyl posrany strachy tak jsem i vyjel. Pes ležel na bočním kufrovym okně a já dosáhl rukou na zem
Obrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#869 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 11:21

No a ted jak jsi z to vyjel...s xliftrem bys nafoukal jen levou stranu....a...
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#870 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 11:26

Zlumik74 píše:No a ted jak jsi z to vyjel...s xliftrem bys nafoukal jen levou stranu....a...
Nevyjel pac jsem posera a nechal jsem se vytáhnout. Ale chlapi z Čech co mě tahali specialem tak tvrdili že jsem vycouval v podstatě sám
Já zjistil že tyhle extrémy nejsou pro mě. D3 je výletní povoz a záměrně jej kurvit nechci.
Jde o naklonomer a i když jsem ho tam měl tak jsem se nekoukal kolik tam bylo
Ale D3 byt tam mám něco naveseno má rozhodně lepší těžiště níž než tenkrát to čiro

A ano možnost prifouknuti jedné strany a upusteni druhé by nemusela být špatná
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#871 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 11:31

No hlavni je, ze se nikomu nic nestalo a asi i auto to nakonec prezilo jen s beznymi sramy, ne?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#872 Příspěvek od Vladicek » 24 srp 2019 11:51

Rennie píše: 24 srp 2019 09:31 To není argument ale zkušenost i když jsem měl pouze jednu a kdybych nebyl posrany strachy tak jsem i vyjel. Pes ležel na bočním kufrovym okně a já dosáhl rukou na zem
Obrázek
Jasný, ale tak já mám zase jiný zkušenosti - hřebenovka, zpevněná cesta, na jedný straně hodně vymletá ale stále rovná a já se právě posral, že to neprojedu a vracel se 10km zpět do údolí.
Kdybych si tam najel aspoň na začátek, zjistil náklon, tak bych se třeba neposral, dofoukl pravou stranu a projel.

Ale tak to je prostě o zkušenostech, já bych se v Tvý kůži taky nechal vytáhnout, protože přesně - jezdím taky spíš na výlety a chci si to užít, ne se klepat stachy. Jenže na druhou stranu - v horách se cesty mění každý den a někdy je celá cesta v pohodě, pak v sedle 200 -300 metrů extrém a pak zase pohoda. A pak se hodí každá pomoc
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#873 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 12:04

Zlumik74 píše:No hlavni je, ze se nikomu nic nestalo a asi i auto to nakonec prezilo jen s beznymi sramy, ne?Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Žádný šrámy nebyly pořád to kupodivu stalo na všech kolem
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#874 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 12:05

Vladicku to je nejlepší když mitfara kouká a naviguje z venku
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#875 Příspěvek od MadTom » 24 srp 2019 12:31

Mě takto navigátor a zbytek posádky utekl, když to v bočním náklonu spadlo do malé díry schované v trávě. A že prý raději půjdou pěšky. Nakonec jsem je přesvědčil, ať mi dělají protizávaží alespoň venku, projel, a zkontroval se až potom. A to jsme jeli krokem a kochali se výhledy. Nějaký náklonoměr mě vůbec neintetesoval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#876 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 17:37

MadTom píše:Mě takto navigátor a zbytek posádky utekl, když to v bočním náklonu spadlo do malé díry schované v trávě. A že prý raději půjdou pěšky. Nakonec jsem je přesvědčil, ať mi dělají protizávaží alespoň venku, projel, a zkontroval se až potom. A to jsme jeli krokem a kochali se výhledy. Nějaký náklonoměr mě vůbec neintetesoval.
Checht proč ty ženský pořád musí vystupovat. V Polsku v národním parku kde jsme omylem vyjeli jsem pak Lenicku s Matym cca 40 minut hledat. A dokonce jsem zjistil že v krizi umí mluvit plynule Polsky Obrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#877 Příspěvek od Vladicek » 24 srp 2019 17:40

Rennie píše: 24 srp 2019 12:05 Vladicku to je nejlepší když mitfara kouká a naviguje z venku
No mě dost často dělá mitfáru šestiletá dcerka, ta sice z auta neutíká, ale zase mi toho zvenčí moc neporadí ;-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#878 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 17:45

No to taky znám :D :blush
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#879 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 17:47

Já letos v Rumunsku holky vysadil sam...poprosil jsem je at jdou pred autem a hledají díry. Víc mě stresovaly ty nenadále ječivé výkřiky než ten náklon :chuckle :chuckle
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#880 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 17:48

Zlumik74 píše:Já letos v Rumunsku holky vysadil sam...poprosil jsem je at jdou pred autem a hledají díry. Víc mě stresovaly ty nenadále ječivé výkřiky než ten náklon :chuckle :chuckle
Tak to koukám máme velmi podobný Obrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Odpovědět