Koupě prvního LR
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Koupě prvního LR
Ahoj,
chci si pořídit prvního Land Rovera a chtěl bych trošku "doporadit"
Rozhoduji se tedy mezi:
1, Range Rover Sport 3.6 TDV8 - problem je, že se mi u toho před faceliftem (2007-2009) nelíbí vnitřek a pořád s tim bojuju, facelift je zas většinou jen 3.0 TDV6 a ten nechci (facelift TDV8 nemůžu nikde najít pod 500tisíc už pár měsíců)
2, odpovědí by na to mohl být Range Rover TDV8 od roku 2009 (facelift interieru) ten mi oproti RRS přijde jako luxus - ale bohužel už nevím jaké tam jsou motory - je ta 3.6 samá jaká se dávala do RRS? co ta 4.4, kterou bych teda bral jako lepší variantu?
Auto chci mít na cestování, ne na každodenní ježdění takže spotřebu jsem nikdy nějak neřešil, spíš abych se nemusel bát s tim vyjet dál za hranice - což jsem pochopil trochu hrozí u těch TDV6. Spíš mě tedy asi zajímá Range Rover TDV8 3.6 vs 4.4
Díky za jakýkoliv rady
chci si pořídit prvního Land Rovera a chtěl bych trošku "doporadit"
Rozhoduji se tedy mezi:
1, Range Rover Sport 3.6 TDV8 - problem je, že se mi u toho před faceliftem (2007-2009) nelíbí vnitřek a pořád s tim bojuju, facelift je zas většinou jen 3.0 TDV6 a ten nechci (facelift TDV8 nemůžu nikde najít pod 500tisíc už pár měsíců)
2, odpovědí by na to mohl být Range Rover TDV8 od roku 2009 (facelift interieru) ten mi oproti RRS přijde jako luxus - ale bohužel už nevím jaké tam jsou motory - je ta 3.6 samá jaká se dávala do RRS? co ta 4.4, kterou bych teda bral jako lepší variantu?
Auto chci mít na cestování, ne na každodenní ježdění takže spotřebu jsem nikdy nějak neřešil, spíš abych se nemusel bát s tim vyjet dál za hranice - což jsem pochopil trochu hrozí u těch TDV6. Spíš mě tedy asi zajímá Range Rover TDV8 3.6 vs 4.4
Díky za jakýkoliv rady
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Lukasino
- Příspěvky: 3881
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Koupě prvního LR
Za mě jednoznačně RRS TDV8 po faceliftu, ale dělali to krátce, cca půl roku. Je tam stejná 3,6ka jen už má DPF.
Mimochodem přesně tuhle kombinaci mám a budu jí prodávat, až se to vše kolem uklidní...
Mimochodem přesně tuhle kombinaci mám a budu jí prodávat, až se to vše kolem uklidní...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: Koupě prvního LR
Díky a pošli mi klidně nějaký info co budeš prodávat, pokud chceš ... kdo ví jak dlouho budou zavřené hranice no
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Koupě prvního LR
https://www.autobazar.eu/land-rover-ran ... 97240.html
https://auto.bazos.sk/inzerat/108373196 ... e-plus.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/108373196 ... e-plus.php
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: Koupě prvního LR
díky pane, škoda těch nájezdů, já mám bohužel limit 150t. km .. zatím teda
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Koupě prvního LR
Nechci byt moc rejpavej, ale ty auta maji kolem 10 let, takze tech 150 je dle meho jen zbozne prani, na tachometru byt muze, ale realita bude jinaci. za mne nerozhoduje stav km, ale stav auta.
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: Koupě prvního LR
Vidím to úplně stejně. Jen když si spočítáš, kolik by muselo mít auto roční nájezd, aby s tímhle věkem mělo do 150 tis. km, tak je jasné, že by jezdilo fakt hodně málo (max. cca 10 tkm/rok) a upřímně - kdo si koupí auto za skoro 2 mega aby s ním jezdil 10 tkm/rok? Takže šance, že na něco takového narazíš se limitně blíží nule. Myslím, že když už si chceš dávat limit na km, tak bych určitě nepočítal s méně než 200 tkm, spíš 220 - 230. Jinak akorát naletíš nějakému podvodníkovi, který to bude mít stočené...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: Koupě prvního LR
i když to nebylo uplně předmětem mýho dotazu .. tak mám pár vyhlýdnutých aut který maj pod 150 (i dle pravidelný servisky) - oveřeno u těch servisů, nevím proč by to nešlo sám sem kupoval bmw z 2011 před cca rokem s nájezdem 112tis.km a před pár měsíci Tourana 2009 se 110tis. km (km overeny u VW,cebie, stk..)
jinak samozřejmě chápu, zatim jsem ve fázi kdy si chci uplně upřesnit jaký model presne chci
jinak samozřejmě chápu, zatim jsem ve fázi kdy si chci uplně upřesnit jaký model presne chci
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Koupě prvního LR
Aspon daj par foto nech potesime srdiecka aj mywhiterabbit píše: ↑25 bře 2020 09:43 i když to nebylo uplně předmětem mýho dotazu .. tak mám pár vyhlýdnutých aut který maj pod 150 (i dle pravidelný servisky) - oveřeno u těch servisů, nevím proč by to nešlo sám sem kupoval bmw z 2011 před cca rokem s nájezdem 112tis.km a před pár měsíci Tourana 2009 se 110tis. km (km overeny u VW,cebie, stk..)
jinak samozřejmě chápu, zatim jsem ve fázi kdy si chci uplně upřesnit jaký model presne chci
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: Koupě prvního LR
treba tyhle dva mam overene
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 64086.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 00307.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 64086.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 00307.html
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Koupě prvního LR
vypadaju pekne ten za 18 z najazdom 90tis kua mi nejde do hlavy ten najazd no kazdopadne prajem dobry vyber.Aj ked ja by som pokukal velkeho renga ten priestor ti casom zacne vadit
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: Koupě prvního LR
porad jsem prave na vazkach, ten velky RR se mi libi cim dal vic, ale ver, ze proti 1 bmw bude mít pro me asi většina aut obří prostor
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Lukasino
- Příspěvky: 3881
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Koupě prvního LR
Ono to není jen o prostoru, to auto je celkově jiné, ale ÚPLNĚ jiné. Chce se to svézt.
Prostor je jedna věc, ale velký RR je houpavý, pohodlný, vláčný nebo jak to říct. Sportka je zase pevná, tvrdá. Na 20" bych řekl až moc tvrdá, ale podvozkově je to skvělé + režim dynamic pro ztvrzení tlumičů...
Jsou to prostě úplně jiná auta, ale jestli jdeš z BMW, bude Ti víc sedět Sport podle mě
Prostor je jedna věc, ale velký RR je houpavý, pohodlný, vláčný nebo jak to říct. Sportka je zase pevná, tvrdá. Na 20" bych řekl až moc tvrdá, ale podvozkově je to skvělé + režim dynamic pro ztvrzení tlumičů...
Jsou to prostě úplně jiná auta, ale jestli jdeš z BMW, bude Ti víc sedět Sport podle mě
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Koupě prvního LR
Ja sel take z BMW... sice z 1er motokary, ale kdyz jsem si byl projet a vyzkouset Sport a pak plnyho RR - to je opravdu uplne jine auto uplne vsim... asi jako 5er a 7er
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: Koupě prvního LR
jojo, na základně podobných informací zatím stále sháním radsi sporta, bohužel jsem to nestihl před karanténou tak teď hledám po forech doporučení než se na něco budu moc dojet podívat ... náhodou s tim motorem 4.4 ve velkym RR někdo nějakou zkušenost prosím?Lukasino píše: ↑25 bře 2020 10:33 Ono to není jen o prostoru, to auto je celkově jiné, ale ÚPLNĚ jiné. Chce se to svézt.
Prostor je jedna věc, ale velký RR je houpavý, pohodlný, vláčný nebo jak to říct. Sportka je zase pevná, tvrdá. Na 20" bych řekl až moc tvrdá, ale podvozkově je to skvělé + režim dynamic pro ztvrzení tlumičů...
Jsou to prostě úplně jiná auta, ale jestli jdeš z BMW, bude Ti víc sedět Sport podle mě
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Koupě prvního LR
No na sporte som moc toho nenajazdil a popravde režim dynamic pro ztvrzení tlumičů som ani nepostrehol Zase som o nieco ukrateni na RR. Ale ohladom 20" kolies je velky RR tiez celkom tvrdy zvlast na tych nasich cestach.Keby som nemal kupene 20" kola aj z pneu tak by som si zvolil cestu na 19" a radsej dam hrubsi profil.A to nehovorim o obrubnikoch zlata Discovery 2
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Lukasino
- Příspěvky: 3881
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Koupě prvního LR
To je taky člověk od člověka... Já si nemůžu vynachválit 22"ky s vyšší pneu (275/40 = rozměr z L405) na L322. Je to stále velmi komfortní, ale přitom už i příjemně pevné.Miklosxxx píše: ↑25 bře 2020 10:42 No na sporte som moc toho nenajazdil a popravde režim dynamic pro ztvrzení tlumičů som ani nepostrehol Zase som o nieco ukrateni na RR. Ale ohladom 20" kolies je velky RR tiez celkom tvrdy zvlast na tych nasich cestach.Keby som nemal kupene 20" kola aj z pneu tak by som si zvolil cestu na 19" a radsej dam hrubsi profil.A to nehovorim o obrubnikoch zlata Discovery 2
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322