3deg Castor Correction Radius Arms
Moderátor: Acon
3deg Castor Correction Radius Arms
uvažuju vo těhle tyčích, po zvednutí o 2" to řízení upřímně "nejni vono", a navíc rád defíka trochu odlehčím (ten všechen matroš co mám na podvozku a všude na autě, to už je slušná nadváha...)
tak mě zajímá jestli to někdo máte a jak se to chová?
tak mě zajímá jestli to někdo máte a jak se to chová?
- marcel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 03 úno 2007 22:58
- tel.: 0915 833178
- auto: DISCOVERY I
- Bydliště: Dudince SR
castor kit
to celkom zaujíma aj mňa do akej miery to "treba".tieto excentre by nestačili?má ich niekto nahodené?
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Ca ... hes_LI.jpg
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Ca ... hes_LI.jpg
Ak sa nemylim, tak tieto ramena su z ponuky Paddockspares...a narovinu, nevyzeraju nejako velmi robustne. Mozno na cestne jazdenie OK, ale do terenu by som radsej volil nieco pevnejsie( resp. mozno uprava a spevnenie tychto).
Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit. Pokial na cestu, tak je to lacna a funkcna alternativa oproti inym ramenam. Ak do terenu, tak sa na to vykaslat.
Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit. Pokial na cestu, tak je to lacna a funkcna alternativa oproti inym ramenam. Ak do terenu, tak sa na to vykaslat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
...no uz pri 2" lifte volnym okom vidno pootocenie napravy.teslo píše: Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
...to je holy nezmysel...excentricke puzdra nijako neovplyvnia krizenieteslo píše: Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit.
...v KE uz jeden RRC beha s takymi ramenami...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
To ze je naprava pootocena je jasne, len som chcel povedat, ze oproti serii som cakal ovela vacsi rozdiel. Jazdim s tym uplne bezne.
Ked si zoberies standardne puzdra a excentricke, tak tie excentricke sa musia v jednej ose hybat inac( pravdepodobne menej) ako standardne. Ale ako to ovplyvni ich chovanie na naprave neviem. Kedze rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej. Ci to vo finale vypali rovnako neviem posudit, pretoze ich namontovane nemam. Je to iba zamyslenie, preto tam to slovicko ASI.
Ked si zoberies standardne puzdra a excentricke, tak tie excentricke sa musia v jednej ose hybat inac( pravdepodobne menej) ako standardne. Ale ako to ovplyvni ich chovanie na naprave neviem. Kedze rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej. Ci to vo finale vypali rovnako neviem posudit, pretoze ich namontovane nemam. Je to iba zamyslenie, preto tam to slovicko ASI.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
...vela ludi s tym jazdi bezne.teslo píše:To ze je naprava pootocena je jasne, len som chcel povedat, ze oproti serii som cakal ovela vacsi rozdiel. Jazdim s tym uplne bezne.
... vykruca sa voci samom...a ak sa vykruca voci naprave (je to ninimalne) tak je to dale len pruznostou gumy v puzdre. Excentricke puzdro ma po obvode rovnake mnozstvo gumyteslo píše: ...rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
...no lebo Ironman ich v ponuke nema...a excentricke puzdra sa staraju o pootocenie napravy vo vodorovnej rovine...neovplyvnuju geometriukarel píše:Mě při výměně za 2" Ironman neměnily obyč pouzdra za excentry a pokud je po montáži řádně udělaná geometrie tak nemůže být problém.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Tyto ramena mam namontovany již rok a jeste se nestalo ze by se ponicili jezdi s nimi tady v Gb spousta Land Roveru a nevim ze by se nekomu nicili. Ja jsem se rozhodl pro vymenu po 3" liftu, nejsem zastance excentu pokud to jde vyresit jinak a nestoji to zase tak silene penize tak proc ne. Jinak samozrejme doporucuji dat tam original polybush kit, nikoliv ty polyuretanovy silembloky od deflexu aspon ja s nimi mel spatnou zkusenost zacli se mi drolit.