3deg Castor Correction Radius Arms

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

3deg Castor Correction Radius Arms

#1 Příspěvek od krrtek » 01 bře 2007 20:57

uvažuju vo těhle tyčích, po zvednutí o 2" to řízení upřímně "nejni vono", a navíc rád defíka trochu odlehčím (ten všechen matroš co mám na podvozku a všude na autě, to už je slušná nadváha...)


tak mě zajímá jestli to někdo máte a jak se to chová?

Uživatelský avatar
marcel
Příspěvky: 255
Registrován: 03 úno 2007 22:58
tel.: 0915 833178
auto: DISCOVERY I
Bydliště: Dudince SR

castor kit

#2 Příspěvek od marcel » 05 bře 2007 21:40

to celkom zaujíma aj mňa do akej miery to "treba".tieto excentre by nestačili?má ich niekto nahodené?
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Ca ... hes_LI.jpg

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Admin » 05 bře 2007 21:59

Dva palce není zase tolik. Řešil bych to excentrickými silentbloky, než celými rameny. Myslím, že to odlehčení nebude zase o tolik znát. 3 - 4 kila tě asi z celkové váhy nevytrhne, možná i na úkor celkové tuhosti a robusnosti ramen.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#4 Příspěvek od teslo » 06 bře 2007 10:11

Ak sa nemylim, tak tieto ramena su z ponuky Paddockspares...a narovinu, nevyzeraju nejako velmi robustne. Mozno na cestne jazdenie OK, ale do terenu by som radsej volil nieco pevnejsie( resp. mozno uprava a spevnenie tychto).
Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit. Pokial na cestu, tak je to lacna a funkcna alternativa oproti inym ramenam. Ak do terenu, tak sa na to vykaslat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5099
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » 06 bře 2007 11:06

teslo píše: Osobne si myslim, ze 2" lift nieje az tak citit. Mam na aute podstatne viac a jazdim s tym normalne.
...no uz pri 2" lifte volnym okom vidno pootocenie napravy.
teslo píše: Tie excentricke silentbloky su fajn, ale asi to s nimi bude trosku menej krizit.
...to je holy nezmysel...excentricke puzdra nijako neovplyvnia krizenie

...v KE uz jeden RRC beha s takymi ramenami...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2656
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#6 Příspěvek od teslo » 06 bře 2007 11:28

To ze je naprava pootocena je jasne, len som chcel povedat, ze oproti serii som cakal ovela vacsi rozdiel. Jazdim s tym uplne bezne.

Ked si zoberies standardne puzdra a excentricke, tak tie excentricke sa musia v jednej ose hybat inac( pravdepodobne menej) ako standardne. Ale ako to ovplyvni ich chovanie na naprave neviem. Kedze rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej. Ci to vo finale vypali rovnako neviem posudit, pretoze ich namontovane nemam. Je to iba zamyslenie, preto tam to slovicko ASI.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5099
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#7 Příspěvek od DanoDEF » 06 bře 2007 12:02

teslo píše:To ze je naprava pootocena je jasne, len som chcel povedat, ze oproti serii som cakal ovela vacsi rozdiel. Jazdim s tym uplne bezne.
...vela ludi s tym jazdi bezne.
teslo píše: ...rameno sa pri krizeni trosku vykruca do stran, tak s excentrickym puzdrom sa vykruti menej.
... vykruca sa voci samom...a ak sa vykruca voci naprave (je to ninimalne) tak je to dale len pruznostou gumy v puzdre. Excentricke puzdro ma po obvode rovnake mnozstvo gumy
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#8 Příspěvek od karel » 06 bře 2007 12:20

Mě při výměně za 2" Ironman neměnily obyč pouzdra za excentry a pokud je po montáži řádně udělaná geometrie tak nemůže být problém.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5099
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#9 Příspěvek od DanoDEF » 06 bře 2007 12:32

karel píše:Mě při výměně za 2" Ironman neměnily obyč pouzdra za excentry a pokud je po montáži řádně udělaná geometrie tak nemůže být problém.
...no lebo Ironman ich v ponuke nema...a excentricke puzdra sa staraju o pootocenie napravy vo vodorovnej rovine...neovplyvnuju geometriu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Antonov

#10 Příspěvek od Antonov » 07 bře 2007 01:13

Tyto ramena mam namontovany již rok a jeste se nestalo ze by se ponicili jezdi s nimi tady v Gb spousta Land Roveru a nevim ze by se nekomu nicili. Ja jsem se rozhodl pro vymenu po 3" liftu, nejsem zastance excentu pokud to jde vyresit jinak a nestoji to zase tak silene penize tak proc ne. Jinak samozrejme doporucuji dat tam original polybush kit, nikoliv ty polyuretanovy silembloky od deflexu aspon ja s nimi mel spatnou zkusenost zacli se mi drolit.

Odpovědět