Měchy DII
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Jednou jsem zažil D2, která byla natolik zblblá od vadného čidla na zadní nápravě (bylo částečně shnilé, částečně zadřené a částečně ulomené), že se nebyla schopná dorovnat a furt cyklovala nafouknout o kus a vyfouknout o kus. Nejdřív opakovaně vymlátila baterku, následně už to nedával kompresor a finále bylo zničené relé spínající kompresor. Majiteli to bylo divné, ale auto při přiživování nabíječkou normálně jezdilo, až dojelo na podvalu.
Takže pokud párkrát cvakne/fouká, je to OK, pokud to ale trvá hodiny, tak už ne.
Takže pokud párkrát cvakne/fouká, je to OK, pokud to ale trvá hodiny, tak už ne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
Ahoj, krom jineho resim na D2 i klesani leve zadni strany. Cely system jsem prostrikal jarovou vodou, ale nic jsem nezjistil. Ale vsiml jsem si, že po vypnuti motoru u kompresoru stale neco potichu cvaka. Nesetkal jste se s tim zvukem nekdo? Snad to je z videa slyset...
Edit: tak ještě musim poresit jak nahrat video
Edit 2: https://youtube.com/shorts/mD1KmSsq_QI?feature=share
Edit: tak ještě musim poresit jak nahrat video
Edit 2: https://youtube.com/shorts/mD1KmSsq_QI?feature=share
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Jestli ti to klesne přez noc, tak odpoj baterku. Tím vyloučíš možnost, že to spouští elektronika a nikoliv netěsnost měchu. Nevyloučíš netěsnost některého ventilu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
Dik, hned jsem ji odpojil.
A je to druha leva, takze prava, ale to je jedno, ztratil jsem mašli ze zápěstí...
A je to druha leva, takze prava, ale to je jedno, ztratil jsem mašli ze zápěstí...
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Re: Měchy DII
Ja sa tu len podelím o skúsenosť s mechmi Arnott, ktoré som kvôli "lifetime warranty" považoval za niečo lepšie a keď som ešte kdesi počul že sú OEM pre USA (čo zase nie je pravda vraj), tak reku musia byť dobré. Okrem iného sú širšie ako Dunlop, a teda rovnako široké ako genuine, tzn. viac vzduchu, viac pohodlia. Tak som kúpil dva minulý rok a keď mi pred týždňom prdol po 4roch rokoch Dunlop, tak som ho tam dal. S gráciou vybuchol na zaparkovanom aute po pár dňoch a naozaj málo km neskôr. Tak som ho vymenil za druhý Arnott, no a ten vybuchol v ten istý deň, po cca 150km jazdy a znova v kľude na zaparkovanom aute. No a teraz spôsom akým vybuchli. To som ešte naozaj nevidel a preto to sem aj dávam. Nepraskla guma, ale tzv. ustrelil dekel. Oceľová obruč neporušená, všetko neporušené, len sa to vyzulo z toho vrchného plastu. Mechy sú oba vyrobené 07/2019, proudly made in USA. Samozrejme to reklamujem. Chalan od Dunlopu (ten čo vyvíjal tie +2" mechy) vraví, že Arnotty naozaj sú prelietavej kvality, ale že toto by sa stávať nemalo. Tak som Vás chcel pred nimi trochu varovať.
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Jestli se ta ocelová obruč "svlékla", tak to jsem u Arnotů zachytil různě po webu už několikrát.
Já jsem po zkušenosti s Dunlopy (exploze po 3 letech) dal Contitech a ty stále drží. Asi na tom bude něco pravda, že Contitech to dělal i přímo pro LR. Každopádně vozím dva nové trvale v autě.
Já jsem po zkušenosti s Dunlopy (exploze po 3 letech) dal Contitech a ty stále drží. Asi na tom bude něco pravda, že Contitech to dělal i přímo pro LR. Každopádně vozím dva nové trvale v autě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
na Arnottoch je hneď pod ARNOTT napísané veľkým Contitech, tak teraz neviem
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.
Re: Měchy DII
Pri odpojene baterii drží (24h), po jejim pripojeni je po 12h prava strana prázdná.MadTom píše:Jestli ti to klesne přez noc, tak odpoj baterku. Tím vyloučíš možnost, že to spouští elektronika a nikoliv netěsnost měchu. Nevyloučíš netěsnost některého ventilu.
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Diagnostiku a podívat se na čidla výšky podvozku, jestli z nich leze smysluplá hodnota. Nebo voltmetr a změřit výstupní napětí. A kouknout na konektory od čidel, jestli nejsou plné vvody/bahna a shnilé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
Zdar, koukám po nové sade měchů.
Arnott tedy raději neeee. Na autě mám Dunlop. Nevím jak staré a kdy je Ital měnil. Našel jsem klasiku Contitech,Dunlop a ty Arnott.
Ale našel jsem i 2 výrobce jako. https://aerosus.cz/land-rover/discovery ... zadni.html
A pak ještě
https://www.vp-shop.cz/Zadni-mech-Land- ... escription
Někdo nějaký názor? Volal jsem do toho VP a a gumu berou z Rajchu a plasty nejaka Asie. Počítám že ten první odkaz bude něco podobného.
Nechci dělat keťase, stejně koupím asi Contitech. Ale jen mě zajímá jaký jsou ty od malo výrobců. Jo a frajer říká že Arnott nebrat že jsou problémové. Mu říkám že vím
Arnott tedy raději neeee. Na autě mám Dunlop. Nevím jak staré a kdy je Ital měnil. Našel jsem klasiku Contitech,Dunlop a ty Arnott.
Ale našel jsem i 2 výrobce jako. https://aerosus.cz/land-rover/discovery ... zadni.html
A pak ještě
https://www.vp-shop.cz/Zadni-mech-Land- ... escription
Někdo nějaký názor? Volal jsem do toho VP a a gumu berou z Rajchu a plasty nejaka Asie. Počítám že ten první odkaz bude něco podobného.
Nechci dělat keťase, stejně koupím asi Contitech. Ale jen mě zajímá jaký jsou ty od malo výrobců. Jo a frajer říká že Arnott nebrat že jsou problémové. Mu říkám že vím
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Já jsem naposledy po 3 leté životnosti obiu Dunlopů vzal Contitech. Bral jsem to před 3 lety z UK, cena tehdy vyšla polovic co tady, tak jsem vzal rovnou 4. Ty druhé dva vizím jako rezervní v autě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Měchy DII
Moja skusenost nasadil som jeden vyskusal ci nefuci OK vsetko v radku.Nasadim druhy ani pomali nedofuklo auto jeba.Vyhodilo fafendekel.Nahodim stary este vyskusam ten jeden ci vlastne udrzi lahke krizenie a puk zase na zemi.Tak pekne krasne zase do krabice a nahodit stare.Tak teraz neviem co tam vlastne dat,lebo na mechu je pisane Arnott Contitech.Mate skusenost z dobrou znackou co sa nebudeme bat kdesi kvasit v blate alebo bat zapnut vozik strku?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Za mě Contitech. Zatím drží víc než 3 roky, co vydržel Dunlop.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Měchy DII
Mas na mysli tieto? (RKB101200C (CONTITECH)) Som este zvedavy ako dopadnem z reklamackou https://www.autodielyonline24.sk/
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Číslo ti neřeknu, ale jsou to klasické měchy, jako tam byly od nova. Contitech by měl být výrobce originál měchů. Dunlopy mi praskly explozivně po třech letech, oba s rozdílem 2 měsíců, staré Contitechy nejdřív začaly utíkat, jako by byly porézní, takže si auto přez nic sedlo, ale neexplodovali. Teď vozím v autě dva rezervní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Měchy DII
Z tymi Contitech obyc mechmi aj mas zatazkavacie jazdy.Mam na mysli ci vozis aj tazke naklady?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: Měchy DII
Tom tu myslím několikrát zmiňoval že jeho D2 naložená na dovolenou má kolem 3t...
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Přesně tak, vozík sice nevozím, respektive sporadicky, ale Balkán nebo Asie se taky počítá. A naložené auto má optimisticky okolo 3200kg. A nejezdíme jenom po silnici, i když to rozhodně není auto na trial.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Měchy DII
Dakujem.Vyriesim reklamaciu a budem kupovat tie Contitech
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic