HEVAC zobrazuje knížku, diagnostika hlásí toto:
Hrabu se ve Workshop manuálu, a musím se přiznat, že jsem z toho zmatený jak ona proverbiální lesní včela Pravý blower jsem našel snadno, ale jinak
- co je u ďasa autorizace A/C? (Poznámka: chlazení funguje perfektně. Akorát často pravá strana chladí, když by neměla, což vypadá na ten „mixing“ asi)
- kde roste „Heater Core Temperature Sensor“? Workshop, zdá se, zná akorát „In-car temperature“, „Ambient air temp.“, „Evaporator temp.“, „Heater coolant temp.“ a „Sunlight“ — je to ten „heater coolant“ nebo něco jiného?
- „Circulation door“ taky hledám dost marně... snad „recirculation flap servo“?
- „Mixing motor“ by snad mohlo být „blend servo“?
Čert pruhovaný aby je za ten odlišný slang po poli honil
No, pokud tomu někdo rozumíte, budu vděčný za radu. Mám starý vrak p38, ze kterého by se cokoli z toho asi mohlo vykanibalizovat; ale potřeboval bych nějak servisákovi říci, co přesně má udělat (je to velmi šikovný servisák, ale Range nezná vůbec). Dík!
P38a HEVAC
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
P38a HEVAC
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38a HEVAC
Tak skorem vše se (díky Kokeškovi ) už vyřešilo, ale ještě bych měl jeden dotázek, pokud jste se v tom někdo nedávno hrabali a pamatujete si to — jak jsou napravo ta dvě serva nad sebou, Workšopa píše, že horní je teplota/blend, dolní distribuce:
Úplně všechny ostatní zdroje, které se mi podařilo nalézt (např. tady nebo tady) uvádějí pravý opak, což se jeví i logičtější poněkud vzhledem k tomu, jak to vypadá LH (tam je jen to dolní, a je to LH teplota).
Došli jsme k závěru, že to má Workšopa asi prostě a jednoduše blbě, a bude horní distribuce a dolní teplota, takhle:
ale přec jen by mne zajímalo, zda to náhodou někdo z přítomných nemůže na základě osobní zkušenosti potvrdit či vyvrátit? Dík!
Úplně všechny ostatní zdroje, které se mi podařilo nalézt (např. tady nebo tady) uvádějí pravý opak, což se jeví i logičtější poněkud vzhledem k tomu, jak to vypadá LH (tam je jen to dolní, a je to LH teplota).
Došli jsme k závěru, že to má Workšopa asi prostě a jednoduše blbě, a bude horní distribuce a dolní teplota, takhle:
ale přec jen by mne zajímalo, zda to náhodou někdo z přítomných nemůže na základě osobní zkušenosti potvrdit či vyvrátit? Dík!
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38a HEVAC
Musi to byt logicky ten spodni, protoze horni je zcela urcite dale od vymeniku a bude to distribuce vzduchu. Kdezto ten dole bude pomer tepla a zimy- mixture.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: P38a HEVAC
No Ja jsem to vyřešil mechanicky, jelikož nechci řešit v zimě při -15C sundaváni palubky,další motorky atd atd tak jsem na páčky u motorku topení dal lanko a bowdeny a funguje to zatím bezvadně, samozřejmě jsem si bowdeny přichytil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38a HEVAC
Kokesek: díky!
MichalM38: Vida, zajímavé řešení, podumám o tom. Aneb jak udělat ze super hitech automatické klimy jednoduchou (avšak spolehlivou) manuální
Není problém s tím, když se servo a ten bowden vzájemně perou, když si počítač myslí jedno, ale Ty chceš něco jiného?
A taky, tohle je přece nalevo, že? Máš totéž i napravo? Tam mám totiž dojem se ten bowden bude poměrně blbě vcházet, nebo něco přehlížím?
MichalM38: Vida, zajímavé řešení, podumám o tom. Aneb jak udělat ze super hitech automatické klimy jednoduchou (avšak spolehlivou) manuální
Není problém s tím, když se servo a ten bowden vzájemně perou, když si počítač myslí jedno, ale Ty chceš něco jiného?
A taky, tohle je přece nalevo, že? Máš totéž i napravo? Tam mám totiž dojem se ten bowden bude poměrně blbě vcházet, nebo něco přehlížím?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: P38a HEVAC
Ja jsem z motorek rozebral a odstranil takový tisícihran co se strčí do páčky na kterém je lanko, takže by se to hádat nemělo, + všechno jsem vyzkoušel a funguje to podle mojich představ, ovládání klapek mám pod ovládáním oken takže je to vypadá jako by tam nic nebylo, a na právo to mám taktéž, a jestli myslíš uchycení bowdenu tak to jsem vyřešil elektromonterskými pásky(bzzpáska),samořezné šroubky,a pěnove nálepky proti klepáni a vzrání plastu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38a HEVAC
Aha, jásnačka, po odpojení serva to smysl dává perfektní. Dík.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html