Taháme s L322
Taháme s L322
Ahoj, všichn, jsem zde úplným nováčkem a sháním co nejvíce rad a zkušeností. plánuju kupovat rodinné auo, které by mělo taky tahat přívěs. Tedy tažné 3,5 tuny. A teď můj dotaz. Je M57 v načipovaný verzi rozumná alternativa? Jde mi o to, že na 4,4 V8 nemám a ty 3,6 V8 jsou prý náchylné na problémy a když nějakej příjde, musí jít motor ven. Je tady někdo, kdo s L322 tahá a má reálné zkušenosti? Jinak uvítám jakýkoliv info o dieselových verzích co se spolehlivosti týče.
Děkuji všem za informace a ať to jezdí.
Švambi
Děkuji všem za informace a ať to jezdí.
Švambi
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Taháme s L322
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=44463
Dost lidí s TD6 tahá, ale podle mě je to zbytečně slabý, chce to TDV8.
Dost lidí s TD6 tahá, ale podle mě je to zbytečně slabý, chce to TDV8.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Taháme s L322
Na rovinu přiznávám, že V8 mě děsí. Jsem z komunity BMW a mám kolem sebe lidi, co M57 umí poslepu, takže vyhodnější. Jen se bojím té převodovky, co padá i u X5. Samozřejmě bych ale chtěl V8
- kodl80
- Příspěvky: 973
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Taháme s L322
Ale je to 4,4 V8 (BMW), maximalni spokojenost, v plynu to zere ca 4,-/km coz je mene nez kde jaky naftak klidne zavolej, nejake postrehy ti rad povim
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Taháme s L322
Ještě tu chybí jedna informace, kolik toto chceš tahat. Něco jiného je odtáhnout vozík do vedlejší vesnice a něco jiného na druhý konec Evropy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Taháme s L322
Urcite 3,5 tuny,plato s autama.
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Taháme s L322
Podle mě je utopie tahat 3,5t za sebou s TD6, ten motor je na to prostě slabý.
I M62 4.4 je slabá, resp. chybí jí výkon dole a musí se dost točit v kopcích což není úplně nejpohodlnější.
TDV8 ať 3.6 nebo 4.4 tahá prostě úplně jinak, zabírá od spodu a má dost výkonu na to aby auto jelo úplně jiným stylem, na pohodu. Současně 3.6 výrazně pomáhá 6q (oproti TD6 a M62 4.4) a 4.4 TDV8 ještě výrazněji pomáhá 8q automat...
I M62 4.4 je slabá, resp. chybí jí výkon dole a musí se dost točit v kopcích což není úplně nejpohodlnější.
TDV8 ať 3.6 nebo 4.4 tahá prostě úplně jinak, zabírá od spodu a má dost výkonu na to aby auto jelo úplně jiným stylem, na pohodu. Současně 3.6 výrazně pomáhá 6q (oproti TD6 a M62 4.4) a 4.4 TDV8 ještě výrazněji pomáhá 8q automat...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Taháme s L322
A ty 3,6 trpi na nejake notoricke neduhy?
- petr štrof
- Příspěvky: 901
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Taháme s L322
já tahám s D3 2t + občas 3,5t jede to OK pokud jedeš v rámci předpisů , každá V8 na tom bude podstatně líp
na benzín nebo LPG zapomeň v kopcích je to opravdu potřeba točit , spotřeba letí nahoru klidně ke 20lit
u 3,6 jsem viděl propálený píst uhnaný motor =plato na dvě auta kopec ne kopec furt plnej
co je důležitý u LR že má zadní nápravu nezávislou ,super na jízdu ale při častém tahání brzo odchází silembloky všude
za mě čistě na tahání Land cruiser 100-200 V8
na benzín nebo LPG zapomeň v kopcích je to opravdu potřeba točit , spotřeba letí nahoru klidně ke 20lit
u 3,6 jsem viděl propálený píst uhnaný motor =plato na dvě auta kopec ne kopec furt plnej
co je důležitý u LR že má zadní nápravu nezávislou ,super na jízdu ale při častém tahání brzo odchází silembloky všude
za mě čistě na tahání Land cruiser 100-200 V8
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Taháme s L322
Akú máš spotrebu pri tých 2t?petr štrof píše: ↑28 zář 2022 14:43 já tahám s D3 2t + občas 3,5t jede to OK pokud jedeš v rámci předpisů , každá V8 na tom bude podstatně líp
na benzín nebo LPG zapomeň v kopcích je to opravdu potřeba točit , spotřeba letí nahoru klidně ke 20lit
u 3,6 jsem viděl propálený píst uhnaný motor =plato na dvě auta kopec ne kopec furt plnej
co je důležitý u LR že má zadní nápravu nezávislou ,super na jízdu ale při častém tahání brzo odchází silembloky všude
za mě čistě na tahání Land cruiser 100-200 V8
Ak sa nemýlim-máš manuál...
Okresky či dialnica?
- petr štrof
- Příspěvky: 901
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Taháme s L322
celkový průměr jaro podzim 9,5l v zimě 10,5 najeto 429 tis
minulý týden odtah Nissan patrol y61 spotřeba 10,2 (podle počítače) odtah 25km , mám podval na malých kolech
dálnici jezdím 120, někdy nad 120 a to pomalu leze k 10,5
jezdím do práce cca 5km a 2x týdně + - 50km , + montáže + - 300km ,
kolem komína to žere víc ale stačí delší cesta a spotřeba jde dolů , ale rozhodně nejsem závodník
potřebuju aby mě ta D3 vydržela
minulý týden odtah Nissan patrol y61 spotřeba 10,2 (podle počítače) odtah 25km , mám podval na malých kolech
dálnici jezdím 120, někdy nad 120 a to pomalu leze k 10,5
jezdím do práce cca 5km a 2x týdně + - 50km , + montáže + - 300km ,
kolem komína to žere víc ale stačí delší cesta a spotřeba jde dolů , ale rozhodně nejsem závodník
potřebuju aby mě ta D3 vydržela
Re: Taháme s L322
Já hodlám jezdit jen podle předpisů, an blbnutí mám jiná auta. Ale jsem už víc přokloněnej k té V8. Jinak ani, sáhl bych po LC, ale tam jsem jinde finančně a přes to prostě nejde vlak. Zatímpetr štrof píše: ↑28 zář 2022 14:43 já tahám s D3 2t + občas 3,5t jede to OK pokud jedeš v rámci předpisů , každá V8 na tom bude podstatně líp
na benzín nebo LPG zapomeň v kopcích je to opravdu potřeba točit , spotřeba letí nahoru klidně ke 20lit
u 3,6 jsem viděl propálený píst uhnaný motor =plato na dvě auta kopec ne kopec furt plnej
co je důležitý u LR že má zadní nápravu nezávislou ,super na jízdu ale při častém tahání brzo odchází silembloky všude
za mě čistě na tahání Land cruiser 100-200 V8
- PEPO
- Příspěvky: 750
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Taháme s L322
Tak to je s prívesom super.petr štrof píše: ↑28 zář 2022 16:35 celkový průměr jaro podzim 9,5l v zimě 10,5 najeto 429 tis
minulý týden odtah Nissan patrol y61 spotřeba 10,2 (podle počítače) odtah 25km , mám podval na malých kolech
dálnici jezdím 120, někdy nad 120 a to pomalu leze k 10,5
jezdím do práce cca 5km a 2x týdně + - 50km , + montáže + - 300km ,
kolem komína to žere víc ale stačí delší cesta a spotřeba jde dolů , ale rozhodně nejsem závodník
potřebuju aby mě ta D3 vydržela
Ja ked sa dostanem pod 13,8 l tak si vravím že to je fajn..To je relana spotreba.Na budíku cca o 1.liter menej.
Ja má sa sebou čln vysoký 2,9 metra a len okresky- tak teraz neviem či sa to dá nejak porovnať.Tiež nie som závodník a používam skôr štýl -dôchodcu.
Bez prívesu sa na budíkoch dostanem niekde aj pod 8l...tak mi vrta hlavou že kde by mohla byť chyba....
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Taháme s L322
Chyba nieje nikde, odpor vzduchu velmi vplyva na spotrebu.PEPO píše:Tak to je s prívesom super.petr štrof píše: ↑28 zář 2022 16:35 celkový průměr jaro podzim 9,5l v zimě 10,5 najeto 429 tis
minulý týden odtah Nissan patrol y61 spotřeba 10,2 (podle počítače) odtah 25km , mám podval na malých kolech
dálnici jezdím 120, někdy nad 120 a to pomalu leze k 10,5
jezdím do práce cca 5km a 2x týdně + - 50km , + montáže + - 300km ,
kolem komína to žere víc ale stačí delší cesta a spotřeba jde dolů , ale rozhodně nejsem závodník
potřebuju aby mě ta D3 vydržela
Ja ked sa dostanem pod 13,8 l tak si vravím že to je fajn..To je relana spotreba.Na budíku cca o 1.liter menej.
Ja má sa sebou čln vysoký 2,9 metra a len okresky- tak teraz neviem či sa to dá nejak porovnať.Tiež nie som závodník a používam skôr štýl -dôchodcu.
Bez prívesu sa na budíkoch dostanem niekde aj pod 8l...tak mi vrta hlavou že kde by mohla byť chyba....
LR DEFENDER 110 SW
Re: Taháme s L322
Jestli muzu poradit tak si sebou vem sroubovak az pojedes kupovat l 322 aby sis odloupnul ty kryty prahu. Pod nima to bude vypadat nejspis moc krasne. U zadnich kol. Zvedaci body bejvaj uplne na srac...
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Taháme s L322
U nas na Orave sa L322 vyuziva trochu inak
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic