Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
- asderf
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 bře 2010 20:41
- tel.: +421905442212
- auto: def 110 300tdi
- Bydliště: Bratislava-DNV
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
fotku nemám, ale je skoro na pôvodnom mieste, je napojená na pôvodnú hadicu a je prichytená o filterbox, a zapína sa po otočení klúča v zapaľovaní, chcelo by to nejaké opozdenie, alebo zvlášť vypínač, hlavne v zime, keď štartuješ aby to nemalo odber z baterky
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Na spínačce je jeden kontakt kterej se při startování přeruší.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Ještě dotaz, píšeš že jsi už vyměnil 4ks, to se tak serou? Je něco na co si dát při nákupu pozor?
A jak je to s hlídáním podtlaku, má to v sobě nějaké čidlo, nebo externí čidlo, nebo jede pořád?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- asderf
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 bře 2010 20:41
- tel.: +421905442212
- auto: def 110 300tdi
- Bydliště: Bratislava-DNV
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
ja neviem či som mal takú smolu na ne, mal som aj britmpart aj origo- tie vydržali viecej, večšinou odišla membrána, na jednej, sa mi zdá že tej britpartovej vypadla tá spetná klapka čo je tam a ju rozšrotovalo,
a tá elektrická podtlakovka ide stále, chcelo by odskúšať či by stíhala urobiť podtlak, keby bola ovládaná cez brzdové svetlá
a tá elektrická podtlakovka ide stále, chcelo by odskúšať či by stíhala urobiť podtlak, keby bola ovládaná cez brzdové svetlá
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Tak jsem vyhodil ten divnej brzdovej ventil (omezovač brzdného účinku) a nic se nezměnilo. Pořád to brzdí na prd.
Takže jinak. Nemá nějakej defík nebo jinej LR účinnější posilovač brzd, kterej by tam šel namontovat? Třeba z Td5 vypadá dvojitej.
Takže jinak. Nemá nějakej defík nebo jinej LR účinnější posilovač brzd, kterej by tam šel namontovat? Třeba z Td5 vypadá dvojitej.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Ten dvojitej je tam kvůli ABS. Máš tam dost podtlaku? Neuniká někde? Mě takhle prorezavěl a prasknul vlastní posilovač.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Vyměnil jsem posilovač i brzdovým válcem za jinej (použitej ale prý funkční) a i vakuovku, takže tím to asi nebude.
A vadí něčemu když by se použil ten dvojitej posilovač bez ABS, předpokládám že dvě membrány udělají víc práce jak jedna.
A vadí něčemu když by se použil ten dvojitej posilovač bez ABS, předpokládám že dvě membrány udělají víc práce jak jedna.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Not-0-rick
- Příspěvky: 402
- Registrován: 02 říj 2014 21:12
- tel.: 734-756-0 dva dva
- auto: 4xD1, 1xSIII
- Bydliště: kousek od Nymburka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Zkus postupně odpojit a zaslepit každý brzdič, jestli není nějaký špatně průchozí...
Co nespravíš urvi, co neurveš zkurvi...
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Jednodušší - vyndej jednu destičku, opatrně zapumpuj, jestli ti pístek vůbec začne vylézat a potom ho natlač zpět, jestli půjde přiměřeně volně. Několikrát jsem viděl, jak ty pístky byly totálně zatuhlé.
A na ten podtlak připojit manometr a podívat se, jestli je ho tam dost - zásobárnu podtlaku na několik šlápnutí to má přímo v tom posilovači, ale pumpa by to měla za chodu motoru stihnout znovu odsát.
Mě s malou prasklinou v posilovači Def brzdil čím dál hůř, respektive se muselo postupně čím dál silněji šlápnout na brzdový pedál. A jak to šlo pomalu, tak si to člověk ze začátku ani neuvědomil. Na prasklinu jsem přišel náhodou, když jsem po vypnutí motoru slyšel syčení. Posilovač byl okolo brzdového válce lehce zkorodovanej (asi to tam byl někdy poteklé brzdovkou a ta narušila barvu), a hlavně tam byly únavové praskliny, jak to celé pruží od mačkání brzdového pedálu. Samozřejmě tak, aby to nebylo vidět.
A na ten podtlak připojit manometr a podívat se, jestli je ho tam dost - zásobárnu podtlaku na několik šlápnutí to má přímo v tom posilovači, ale pumpa by to měla za chodu motoru stihnout znovu odsát.
Mě s malou prasklinou v posilovači Def brzdil čím dál hůř, respektive se muselo postupně čím dál silněji šlápnout na brzdový pedál. A jak to šlo pomalu, tak si to člověk ze začátku ani neuvědomil. Na prasklinu jsem přišel náhodou, když jsem po vypnutí motoru slyšel syčení. Posilovač byl okolo brzdového válce lehce zkorodovanej (asi to tam byl někdy poteklé brzdovkou a ta narušila barvu), a hlavně tam byly únavové praskliny, jak to celé pruží od mačkání brzdového pedálu. Samozřejmě tak, aby to nebylo vidět.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Brzdiče jsou po kompletním repasu, pistky nerezové, tim to není. Kolik má bejt hodnota podtlaku?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Not-0-rick
- Příspěvky: 402
- Registrován: 02 říj 2014 21:12
- tel.: 734-756-0 dva dva
- auto: 4xD1, 1xSIII
- Bydliště: kousek od Nymburka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
To neznamená že jsou dobré.. Věř mi, já dával taky komplet repasované brzdiče a pak přisla na řadu dlouhá a celkem drahá laborace (válec, trubky, hadice, kotouče, desky, několik litrů brzdovky,...) proč to nebrzdí až jsem letos koupil jiný přední brzdiče a světe div se, najdnou to brzdí...
Vakuovka když by nechodila bude tvrdej pedál, ale když na něj šlápneš bude to brzdit.
mě pístky chodily, jen to nemělo sílu při brzdění, musel jsem to našlapat a pak se teprve dostavilo něco jakoi brzdný účinek, ale po pár metrech zas pedál až dolů
Vakuovka když by nechodila bude tvrdej pedál, ale když na něj šlápneš bude to brzdit.
Co nespravíš urvi, co neurveš zkurvi...
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Brzdiče jsem dával jinou sadu a problém přetrvává. Takže podle toho usuzuji ze jsou OK.
Je fakt, že když vážím prázdnej 3t, tak nemůžu čekat nějaké zázraky, ale je mi pořád divný, že se mi vůbec nesjížděj přední brzdové kotouče a zadní ano.
Je fakt, že když vážím prázdnej 3t, tak nemůžu čekat nějaké zázraky, ale je mi pořád divný, že se mi vůbec nesjížděj přední brzdové kotouče a zadní ano.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Nemůže to být sjetou vačkou ,která nahání tlak? Dneska jsem to taky řešil. Všechno nový kromě vakuové pumpy a ta mi nenápadně teče ze spodního kulatého zaslepeného otvoru.
Vyndal jsem náhradní z náhradního motoru a můžu vám říct , že co musí ta vačka snést v tření o pumpu ,aby se nadechla to je neskutečný.
To není moc šetrný a hlavně ten hrb vačky je daleko od podpěry vačkové hřídele. Takže si myslím, že příčinou prasknutí při delších vzdálenostech je velice možná.
Možná to není špatný nápad to udělat jako to má starý Transit na alternátoru a nebo elektricky, ale jak?
Jsem jenom truhlář tak se omlovám
Vyndal jsem náhradní z náhradního motoru a můžu vám říct , že co musí ta vačka snést v tření o pumpu ,aby se nadechla to je neskutečný.
To není moc šetrný a hlavně ten hrb vačky je daleko od podpěry vačkové hřídele. Takže si myslím, že příčinou prasknutí při delších vzdálenostech je velice možná.
Možná to není špatný nápad to udělat jako to má starý Transit na alternátoru a nebo elektricky, ale jak?
Jsem jenom truhlář tak se omlovám
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Vačkou to není, dával jsem novou. Další v pořadí je vyzkoušet elektrickou vakuovku a uvidím. Rozhodně se mi nechce kupovat větší kotouče s s nějakejma spešl brzdičema za bambilion.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Potřebujete tyto 4 věci a tu originální pí.....nu můžete hodit ze skály.
1. https://granex.cz/vakuove-cerpadlo-brzd ... gIpTfD_BwE
2. https://www.conrad.cz/p/ma-ter-vakuovy- ... -ks-583795
3. https://www.profidily.cz/tlakovy-zasobn ... 32775.html
4. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 27712.html
odkazy berte jako příklady. Je mnoho výrobců pump, čidel, zásobníků atd...
drobným bonusem je i ztišení chodu motoru...
1. https://granex.cz/vakuove-cerpadlo-brzd ... gIpTfD_BwE
2. https://www.conrad.cz/p/ma-ter-vakuovy- ... -ks-583795
3. https://www.profidily.cz/tlakovy-zasobn ... 32775.html
4. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 27712.html
odkazy berte jako příklady. Je mnoho výrobců pump, čidel, zásobníků atd...
drobným bonusem je i ztišení chodu motoru...
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
musí z auta venvik2 píše: ↑10 led 2023 08:49 Potřebujete tyto 4 věci a tu originální pí.....nu můžete hodit ze skály.
1. https://granex.cz/vakuove-cerpadlo-brzd ... gIpTfD_BwE
2. https://www.conrad.cz/p/ma-ter-vakuovy- ... -ks-583795
3. https://www.profidily.cz/tlakovy-zasobn ... 32775.html
4. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 27712.html
odkazy berte jako příklady. Je mnoho výrobců pump, čidel, zásobníků atd...
drobným bonusem je i ztišení chodu motoru...
Nádhera... díky moc za to ,že jsi si s tím dal práci. Určitě ta originální píč.vina musí z auta ven. Ještě mrknu na ty věci a poradím se jak to v tom motoru předělám. Až to bude hotovson pošlu fotky .
Re: Brzdy Def 300TDi - vývěva, posilovač nebo válec?
Mě inspiroval asderf. Mám to od toho července 2021, co se to tu řešilo. Doposavad bez problémů.