Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
Moderátor: stan
Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
Nabízím svůj Land Rover Discovery 1 V8 3,9 ročník 1996.
Auto jsem koupil před dvěma lety jako nástupce mé předchozí Diskotéky. Ta byla stejně stará a měla stejnou motorizaci. Sloužila mi doma jako obouchaný lesní dělník. Když se její dny naplnily, pořídil jsem si tenhle stroj. To auto se mi líbilo na první pohled a podle mě to byla nezachovalejší D1, která se tehdy dala najít v celé Evropě.
Prvním vlastníkem byl podle všeho nějaký britský diplomat v Praze, který si auto objednal v Británii, ale s vědomím své mise v kontinentální Evropě, objednal si ji s volantem na naší straně. Tady v Praze ho nechával servisovat v AMT Group a jezdil s ním až do svého návratu zpět do Británie, kde nejspíše stálo dlouhodobě někde v garáži. Podle tachometru má dnes najeto 165 000 Km. Zpět do Čech bylo bylo auto přivezeno asi před třemi lety a tady jsem si ho koupil já.
Nasypal jsem do něj dost peněz. Začal jsem si ho šperkovat, nechal jsem na něj namontovat například naviják (Golemwinch se syntetickým lanem a dálkovým ovládáním), zahrádku, prahy, žebřík na zadní dveře, delší pružiny a tlumiče (původní mám v garáži) a přední LED světla Osram. Do auta jsem dal dobově vypadající autorádio s BT a HF. Nechal jsem důkladně ošetřit podvozek. Co bylo třeba, vyměnil jsem za nové. To auto jsem si jako hračku chtěl nechat napořád.
Od začátku jsem se k němu choval spíše jako k veteránovi. A v tom je právě ten problém a důvod, proč ho nabízím k prodeji. Je mi ho prostě líto lámat v terénu. Jak jsem psal na začátku, minulá D1 byla lesní dělník. Obouchaná, odrbaná, zablácená. Tady mám zábrany. Auta je pro takové využití škoda a nejspíše si místo něj pořídím nějaký odrbaný japonský pick-up. Aktuálně auto používám na výlety s rodinou.
Mechanicky všechno funguje. Redukce, závěrka, klimatizace, elektrické a vyhřívané kožené sedačky, obě střešní okna, stahování oken, dálkový centrál. Nechal jsem přečalounit strop. Nic nehučí. Auto má krásný zvuk, dobře startuje, pruží, brzdí i řadí. Lak je OK, rez minimální. Má vyměněné a prakticky nejeté pneu. U mě a podle mě i u předchozích vlastníků muselo být vždycky garážované. Je třeba to vidět.
Nicméně je to 27 let staré auto. Občas mi na palubce vyskočí nějaká chyba, hlásilo mi to chyby čidla ABS a po té, co jsem dvě vyměnil, tak jsem pak ABS odpojil. Z auta občas něco ukápne.
Před předáním novému vlastníkovi bude mít auto čerstvou STK.
Cena vychází z toho, co jsem do něj sám investoval a zdaleka neodpovídá všem nákladům.
350 000 Kč
Auto jsem koupil před dvěma lety jako nástupce mé předchozí Diskotéky. Ta byla stejně stará a měla stejnou motorizaci. Sloužila mi doma jako obouchaný lesní dělník. Když se její dny naplnily, pořídil jsem si tenhle stroj. To auto se mi líbilo na první pohled a podle mě to byla nezachovalejší D1, která se tehdy dala najít v celé Evropě.
Prvním vlastníkem byl podle všeho nějaký britský diplomat v Praze, který si auto objednal v Británii, ale s vědomím své mise v kontinentální Evropě, objednal si ji s volantem na naší straně. Tady v Praze ho nechával servisovat v AMT Group a jezdil s ním až do svého návratu zpět do Británie, kde nejspíše stálo dlouhodobě někde v garáži. Podle tachometru má dnes najeto 165 000 Km. Zpět do Čech bylo bylo auto přivezeno asi před třemi lety a tady jsem si ho koupil já.
Nasypal jsem do něj dost peněz. Začal jsem si ho šperkovat, nechal jsem na něj namontovat například naviják (Golemwinch se syntetickým lanem a dálkovým ovládáním), zahrádku, prahy, žebřík na zadní dveře, delší pružiny a tlumiče (původní mám v garáži) a přední LED světla Osram. Do auta jsem dal dobově vypadající autorádio s BT a HF. Nechal jsem důkladně ošetřit podvozek. Co bylo třeba, vyměnil jsem za nové. To auto jsem si jako hračku chtěl nechat napořád.
Od začátku jsem se k němu choval spíše jako k veteránovi. A v tom je právě ten problém a důvod, proč ho nabízím k prodeji. Je mi ho prostě líto lámat v terénu. Jak jsem psal na začátku, minulá D1 byla lesní dělník. Obouchaná, odrbaná, zablácená. Tady mám zábrany. Auta je pro takové využití škoda a nejspíše si místo něj pořídím nějaký odrbaný japonský pick-up. Aktuálně auto používám na výlety s rodinou.
Mechanicky všechno funguje. Redukce, závěrka, klimatizace, elektrické a vyhřívané kožené sedačky, obě střešní okna, stahování oken, dálkový centrál. Nechal jsem přečalounit strop. Nic nehučí. Auto má krásný zvuk, dobře startuje, pruží, brzdí i řadí. Lak je OK, rez minimální. Má vyměněné a prakticky nejeté pneu. U mě a podle mě i u předchozích vlastníků muselo být vždycky garážované. Je třeba to vidět.
Nicméně je to 27 let staré auto. Občas mi na palubce vyskočí nějaká chyba, hlásilo mi to chyby čidla ABS a po té, co jsem dvě vyměnil, tak jsem pak ABS odpojil. Z auta občas něco ukápne.
Před předáním novému vlastníkovi bude mít auto čerstvou STK.
Cena vychází z toho, co jsem do něj sám investoval a zdaleka neodpovídá všem nákladům.
350 000 Kč
Naposledy upravil(a) Vogel dne 26 srp 2023 18:02, celkem upraveno 8 x.
Re: Land Rover Discovery V8 3,9
a další fotky...
Re: Land Rover Discovery V8 3,9
a ještě další fotky...
Re: Land Rover Discovery V8 3,9
A pak tady mám nějakou historickou dokumentaci
Re: Land Rover Discovery V8 3,9
Jaká je prosím celková výška auta včetně zahrádky ?
díky M.
díky M.
Technologie pro zahradní jezírka
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Land Rover Discovery V8 3,9
panečku, to je disco !
Re: Land Rover Discovery 1 V8
Protože jsem si už za auto našel náhradu a mé parkovací kapacity nejsou neomezené, jsem otevřený dohodě na ceně. Ono se takové auto špatně oceňuje, ale když se někomu bude líbit, jsem připravený slevit i poměrně hodně.
Případně něco sami navrhněte.
Případně něco sami navrhněte.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12 dub 2018 10:38
Re: Land Rover Discovery 1 V8
Kde se dá vůz vidět?
Tedy, pokud je stále na prodej?
Tedy, pokud je stále na prodej?
Re: Land Rover Discovery 1 V8
Auto k prodeji je. Jeden pán ho zvažuje, ale zatím se nerozhodl. Co se týče místa prohlídky, napíši SZ.
Re: Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
Inzerát již není aktuální.
- zidon
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 17 dub 2016 13:32
- auto: DI., UAZ, Vitara, ..
- Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko v C. ) ;-) POVOLANI: Zachranar ( aneb poslani k posrani :D )
Re: Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
Tak super - prodala se?
Kam a za kolik sla ... jestli to neni tajny?
Kam a za kolik sla ... jestli to neni tajny?
Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
Re: Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
Nic není tajný
Ozvali se mi dva zájemci. Zatím ani jeden z nich nekoupil.
Jenže taky jsem mezi tím strávil dva týdny v Anglii a hodně tam koukal po autech. Říkal jsem si, že když ho prodám, už asi nikdy nebudu další LR vlastnit. Když jsem se vrátil, zajel jsem si s ním párkrát do lesa.
Jinými slovy, pokud si pro něj do konce týdne přijede jeden z těch pánů, kteří už projevili zájem, bude pro ně k mání. Jinak si ho nechám a dále ho nikde nenabízím. Na stavebním úřadu mám podanou žádost o stavbu další garáže 12x7m. Místo si pro něj udělám.
Ozvali se mi dva zájemci. Zatím ani jeden z nich nekoupil.
Jenže taky jsem mezi tím strávil dva týdny v Anglii a hodně tam koukal po autech. Říkal jsem si, že když ho prodám, už asi nikdy nebudu další LR vlastnit. Když jsem se vrátil, zajel jsem si s ním párkrát do lesa.
Jinými slovy, pokud si pro něj do konce týdne přijede jeden z těch pánů, kteří už projevili zájem, bude pro ně k mání. Jinak si ho nechám a dále ho nikde nenabízím. Na stavebním úřadu mám podanou žádost o stavbu další garáže 12x7m. Místo si pro něj udělám.
Re: Land Rover Discovery 1 V8, možno SMAZAT - díky
taky nad ním přemýšlím...