Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
-
Kontaktovat uživatele:
#21
Příspěvek
od PavelU » 03 pro 2009 22:45
KRANG píše:PavelU píše:...brzdy tam máš na výběr v náhradě Mintexi nebo Lockheed a ty jsou myslím taky v pohodě...
..nevim jestli to byla nějaká špatná série ale brzdový destičky od Mintexu na defa mi STRAŠNĚ pískaly
Psalo se o tom tady a když si přečteš celé vlákno, tak je to tak 1:1...
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 85&start=0
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP
http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL
info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
KRANG
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 16 črc 2007 19:49
- Bydliště: Praha
#22
Příspěvek
od KRANG » 03 pro 2009 23:11
PavelU píše:
Psalo se o tom tady a když si přečteš celé vlákno, tak je to tak 1:1...
No jo, máš pravdu, poznávám i svůj přínos do diskuze z léta
Takže 1:1 znamená, když mi tamty pískaly tak jiný mintexy zas nebudou? Bych nerad skončil na skore 2:0
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje
http://www.OWR.cz
-
Neklan
- Příspěvky: 2894
- Registrován: 07 lis 2007 10:30
- Bydliště: Praha
#23
Příspěvek
od Neklan » 04 pro 2009 11:45
Já mám vpředu EBC ventilované a odvrtávané kotouče s EBC green stuff destičkami a když to bylo nové, trochu pískaly, pak to přestalo a teď po devíti měsících a cca 25 tis.km začaly pískat hodně - ale brzdí to dobře.
-
Přílohy
-
- EBC barkes.JPG
- (140.26 KiB) Staženo 1048 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
-
KRANG
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 16 črc 2007 19:49
- Bydliště: Praha
#24
Příspěvek
od KRANG » 04 pro 2009 11:50
..pěkná fotka, úplně cejtim vůni toho rámu
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje
http://www.OWR.cz
-
Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
#25
Příspěvek
od Acon » 04 pro 2009 21:35
Vzduchové vankúše pre LR vyrába firma VEGUM na SK (Horné Vestenice) akurát je to tak prísne kontrolované, že sa odtial nedá vyniesť ani ťuk.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
Safraporte
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
#26
Příspěvek
od Safraporte » 05 pro 2009 11:18
KRANG píše:..pěkná fotka, úplně cejtim vůni toho rámu
jj, fakt krásný - moc krásný
A k tématu: moc bych to origo a neorigo nehrotil, spousta dílů je vyráběna v jedné fabrice a jen jinak balena podle přání konkrétního odběratele. A cena dílu se v konečném důsledku odvíjí jen od proslavenosti názvu prodejce.
Příklad: třeba u nás ve firmě děláme i pro jiné firmy (nebudu jmenovat, abych náhodou neporušil nějaké fir. tajnosti). Výroba probíhá na těch samých výrobních linkách, z toho samého materiálu a i se stejnou základnou. Jen potisk na kabelech a krabičkách je jiný. Docela legrace byla, když jsme v Brně vystavovali vedle sebe s jedním naším odběratelem a zhruba polovina výrobků byla totožných (u nás vyrobených). Jaké bylo překvapení pána, který nás považoval za zákazníky, vykládal nám přednosti jejich výrobků oproti výrobkům naší firmy ... a já se ho optal na výplň krabiček a schémata zapojení - nevěděl nic a když jsme se pak šli přivítat s našimi lidmi do našeho stánku, tak by se asi hanbou propadl No a co vím, jejich (naše) produkty prodávají za cca 2jnásobek co my
A třeba 6,5 roku jsem dělal v ,,rajchu" kde jsem v malé soukromé dílničce komplet vyrobil např. 10 ventilátorů pro odsávání v truhlárnách a stř. boxech (od výpalku z plechu po nastříkání hotového výrobku) a přijel překupník, nalepil na to své polepky, naložil a odvezl to ke svým zákazníkům.
Tož asi tak k originálu.
-
eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#27
Příspěvek
od eliott » 05 pro 2009 12:32
Momentálně bojuju se sací trubkou do nádrže Defenfer 200/300tdi, bez ohýbání tam nejde a i pojistný kroužek co celé těleso s plovákem drží se musí přeohýbat, jinak nedrží... Možná by vyšlo levněji použít Genuine, než se s tím předělávat...
-
papavel.k
- Příspěvky: 735
- Registrován: 25 říj 2008 18:40
- Bydliště: České Budějovice
#28
Příspěvek
od papavel.k » 05 pro 2009 18:44
...sááákriš NEKLANE neprovokuj porát s těma fotkama
...krásný
....destičky mi pískaly po výměně (destičky+kotouče) v autorizovaném servisu předpokládám v krabici označenou LR..asi půl roku
..co k tomu dodat...
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
-
Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
-
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od Hunter » 05 pro 2009 21:24
Me taky brzdy desne piskaly (taky po vymene v autorizovanym). Ted jsem tam daval Mintex desticky, uplne jine brzdeni - mekci a hlavne to zatim nepiska.
Free Td4 2004 HSE automat
-
Steve
- Příspěvky: 1157
- Registrován: 29 bře 2008 02:33
- auto: D.I manuál 1997
- Bydliště: Zlínsko
#30
Příspěvek
od Steve » 06 pro 2009 00:32
Všiml jsem si, že mám na předních světlech (hlavních) na D.I napsáno "Made in Czech Republic"
Discovery je životní styl.
-
low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
#31
Příspěvek
od low » 06 pro 2009 02:43
no ono druhovyroba napr Britpart stoji obecne ve vetsine pripadech dosti na hovno, mam s jejich vecma dost spatnych zkusenosti. a napr gufero na salisbury napravu pod unasec funguje opravdu jen original. a obecne gufera preferuji originalni
-
tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
-
Kontaktovat uživatele:
#32
Příspěvek
od tagr » 06 pro 2009 08:44
no musí se to vyzkoušet
, jak říkal strýc co dělal technického pro jednu velkou firmu, přišli nám mašiny z GB a po 2 letech když jsme měnily ložiska jsme se smíchem zjistily že ložiska byly ,,zdělano v SSSR " tak asi tak
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#33
Příspěvek
od RudaK » 06 pro 2009 09:25
tagr píše:no musí se to vyzkoušet
, jak říkal strýc co dělal technického pro jednu velkou firmu, přišli nám mašiny z GB a po 2 letech když jsme měnily ložiska jsme se smíchem zjistily že ložiska byly ,,zdělano v SSSR " tak asi tak
No a jak se mění doba,tak teť tam bude
" Made in China " tož taky tak
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
-
Kontaktovat uživatele:
#34
Příspěvek
od tagr » 06 pro 2009 14:26
jo jo
je to tak
ale i tam je firma a ,,firma"
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
#35
Příspěvek
od RudaK » 06 pro 2009 16:37
tagr píše:jo jo
je to tak
ale i tam je firma a ,,firma"
jj jako všude ( a neznamená,že čím víc na východ,tím hůř
)
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
-
Kontaktovat uživatele:
#36
Příspěvek
od tagr » 06 pro 2009 16:47
přesně tak
no kdyby jsme se dohodli a každý co kde rozebere napsal velikost rozměru , ložiska, gufera .... tak by se dost ušetřilo a možná by se našla i lepší kvalita za menší peníze
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
Safraporte
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
#37
Příspěvek
od Safraporte » 07 pro 2009 22:13
eliott píše:Nerozhoduje krabička, ale co je v ní, existují tzv. díly do prvovýroby, což je díl identický s dílem v LR krabičce, ale v balení skutečného výrobce. Cena je někde mezi levnou náhradou a ''Originálním dílem''. Nejlepším příkladem ložiska, v autě jsou z výroby Timken, ty používám v servisu pro opravy. Dělají se i Britpart, ale těm nevěřím, přesto že stojí zhruba 1/3 ceny Timkenu. Když si koupíš ''Originál'', dostaneš Timken v krabičce LR za dvojnásobek ceny téhož ložiska v krabičce Timkenu.
Dovolím si citaci:
29.10.2008 Americký výrobce ložisek TIMKEN bojuje proti padělkům
Vážený zákazníku,
na trhu existuje spousta napodobenin. Nyní je k dispozici nový štítek, prokazující pravost vašeho produktu značky Timken.
Ve společnosti Timken důsledně chráníme naši značku, abychom zajistili, že vždy odráží kvalitu a trvanlivost, kterou naši zákazníci vždy – již více než 100 let – očekávají.
V rámci naší neustálé snahy bojovat proti padělaným produktům nyní z našeho nového bezpečnostního štítku proti padělání poznáte, že produkt, který obdržíte, je pravým kvalitním produktem značky Timken®. Nový štítek společnosti Timken proti padělání představuje špičkový prvek v boji proti padělání. Tento holografický štítek, menší než 2,54 cm, bude nalepen na nových bílých štítcích na všech baleních produktů Timken. Novinkou jsou také stejné oranžové krycí plechy ve všech produktových řadách.
Mezi hlavní prvky štítku, které vám pomohou určit, že se jedná o pravý produkt, patří:
* Holografický vícebarevný design s proměnlivou zeměkoulí.
* Jedinečné desetimístné sériové číslo pod logem Timken.
* Přizpůsobené vnější okraje štítku.
* Odpovídající číslo dílu na štítku je uvedeno také na krycím plechu.
Upozornění: Nebudeme měnit balení existujících skladových zásob.
Potřebujeme vaši pomoc. Vystavte si prosím naše plakáty ve své kanceláři, skladu nebo na pracovišti, abyste nám mohli pomoci při odhalování napodobenin.
Máte podezření na padělaný nebo podezřelý produkt či balení? Naléhavě vás žádáme, abyste místnímu prodejnímu technikovi společnosti Timken oznámili jakoukoli podezřelou činnost nebo činnost související s paděláním.
Problém s padělanými díly:
* Produkty se mohou rychle porouchat, způsobit vážné poškození systému a vystavit tak uživatele bezpečnostním rizikům.
* Nefungují správně, koncovým uživatelům se tak zvyšují náklady.
* Způsobují distributorům a výrobcům značkových dílů úbytek prodejů.
* Poškozují pověst autentických názvů značek.
Oceňujeme vaši pomoc při boji s tímto zásadním problémem.
S pozdravem,
Ian M. Dent
General Manager - Distribution
Western Europe, Turkey and Middle East
ZDROJ: padelkylozisek.cz
Sám mám připravená ložiska do diferenciálu z UK - Timken a INA - obojí světové značky (Timkena mám doma z UK zhruba měsíc a žádné značení nemá) ... a teď babo raď
-
tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
-
Kontaktovat uživatele:
#38
Příspěvek
od tagr » 08 pro 2009 00:04
No tak to by se z toho jeden ....
, tak jedině opravdu přesně oměřit a napsat sem rozměr ložisek i gufer a pak se to koupit dá
Jinak teda nevím a fakt mně nebaví proč to neni jako dřív že všude byly rozměry vyražené - napsané a byl klid
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
Steve
- Příspěvky: 1157
- Registrován: 29 bře 2008 02:33
- auto: D.I manuál 1997
- Bydliště: Zlínsko
#40
Příspěvek
od Steve » 08 pro 2009 18:29
Ale ... opravdu si někdo ještě myslíte, že v dnešní době úspor to tam v té výrobní firmě kontrolují jinak pro LR a jinak pro ostatní (a nebo, že si to někde ve skladu u LR znova vybalují a kontrolují? )
"Značkové" firmy, kterým jde o kvalitu a pověst si kvalitu hlídají, a je jedno, jestli je to v Evropě nebo jinde. Kolik za to platí je věc jiná. Nezajímají je výrobní prostory ani postupy, ale výsledek. Prostě si stanoví kvalitu a pokud neodpovídá, nevezmou to. Pak to koupí někdo jiný a třeba prodává jako náhradu originálu, ale to už je zase věc jiná.
Discovery je životní styl.