termodynamika je pěkná věc, ale zeptej se svýho turba, jestli tan příval chladnýho vzduchu zvládne...Truck Rover píše:Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon
Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Intercooler je až za turbem, né...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Bežne sa to tak robí, nevim čo je natom. Ked to zvladne barjaky fiat preco ne land takisto ma garett turbo...paia píše:termodynamika je pěkná věc, ale zeptej se svýho turba, jestli tan příval chladnýho vzduchu zvládne...Truck Rover píše:Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon
LR 90
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né...
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
... a motor!Hitman píše:s většim IC to chce trošku větší turbo
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
ani ne, já jsem už skončil, ještě by jsem se zase dostali k téma Audi vs. BMW a to bych fakt nerad z toho udělal OT. takže si jdu radši užívat sluníčka...KRANG píše:Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Zdar, vycistil sem mezichladic a muzu rict ze je to poznat...hlavne v tahlych kopcich kde sem driv daval podlahu ji ted mam taky ale jede to trochu rychlejc Delam si srandu ale fakt to jede o neco lip...hold kdyz je zevnitr chladic plnej oleje a zvenku bahna tepelna vymena asi nic moc A mam to zadarmo EGR mam taky odpojenej pomoci hoummejd zaslepky na ty prirube do sani ale krom toho ze se mne trochu zvysil volnobeh sem moc rozdil nepoznal. Jeste se chystam vymenit viskozu (se mne to zda nebo cim vetsi kosa tim vic toci ) a pak chci nechat seridit cerpadlo. Ale to uz zadarmo nemam tak musim pockat
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
paia píše:ani ne, já jsem už skončil, ještě by jsem se zase dostali k téma Audi vs. BMW a to bych fakt nerad z toho udělal OT. takže si jdu radši užívat sluníčka...KRANG píše:Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě
Tak to je snad jasny ze BMW
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Re:
Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?eliott píše:eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek
quote]
Ahoj, nemyslíš náhodou tohle? http://www.brookwell.co.uk/item/1457/he ... fied-steel
Viděl jsem to u kamaráda, je to složené z několika vrstev plechových výlisků. P.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- libovka
- Příspěvky: 1992
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re:
Chtěl bych ten el.větrák dát do DII td5.Máte to někdo?Zajímá mě kam jste umístili čidlo na spínání a s jakou teplotou spínání.Miky_CZ píše:zajimave, ja ted uvazuju na selektrickym vetrakem, moje viskospojka je po smrti teda podle navodu v jinem tematu vypada to ze se toci natvrdo porad, a jeste me napadlo vyndat katalyzator
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Na turbodieru to nebude mať vplyv žiadny. Aspoň nie taký, aby to dokázal odpozorovať ten článok na sedadle vodiča. Väčší IC znamená lepšie vychladenie stlačeného vzduchu, tým pádom viac kyslíku, tým pádom lepšie spalovanie. IC bol vymyslený v prvom rade pre lepšie spalovanie a splnenie prísnejších limitov (E,E1 až po aktuálnu E5) vyšší výkon je len príjemný vedľajší efekt. Väčší IC bude cítiť asi tak ako keď sa vonku ochladí. V letných horúčavách to ide horšie ak sa ochladí tak lepšie.paia píše:máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
...jen doplnim,ta vase oblibena ,,turbo dira" vznika pouze a jen tim ze turbo neni cim roztacet,tedy kdyz nic nejde z vyfuku,neni cim tocit
Pokud budete motoru nakladat vetsim turbem,spolehlivost tohoto motoru se vam za kratko ,,vrati ":ty jeden...:
Honza
Pokud budete motoru nakladat vetsim turbem,spolehlivost tohoto motoru se vam za kratko ,,vrati ":ty jeden...:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Když nejsi pořád spokojen s výkonem, dej si pořádné turbo
- Přílohy
-
- r111194808979bigtu10bk2.jpg (37.69 KiB) Zobrazeno 11323 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7825
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
To je Mopadži nějaká tvoje fotka zamlada ne? Ta postava, to háro (to je to jak jsi o něm vyprávěl jo?). Ten nekompromisní pohled. Byl jsi frajer no. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
No skoro, akorát jsem neměl ještě ty okuláry a vlasy byly podstatně delší. Postava odpovídá době To už je dnes také jinak, což víš
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
jak který diesel, nekteré klapku mají ,třeba muj ji má.Hitman píše:jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
ze by VW groupe ochcavky ji maji podtlakovouMirek70 píše:jak který diesel, nekteré klapku mají ,třeba muj ji má.Hitman píše:jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
klapka funguje stejně jako u benzínu, mělo to i staré piáno jenže jde o atmosferické motory, klapky u VW nešteluji průtok vzduchu za chodu.
u mého motoru na HJ60 přidáváš plyn jen klapkou a čerpadlo je řízeno podtlaky, u turbové verze je klapka stále otevřena a slouží pouze ke chcípnutí tedy udušení motoru.
pokud bych přidal na muj motor turbo musel bych řešit asi právě ten blow off ventil stejně jak u benzinu.
u mého motoru na HJ60 přidáváš plyn jen klapkou a čerpadlo je řízeno podtlaky, u turbové verze je klapka stále otevřena a slouží pouze ke chcípnutí tedy udušení motoru.
pokud bych přidal na muj motor turbo musel bych řešit asi právě ten blow off ventil stejně jak u benzinu.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;