Discovery 3, prosím o radu
Moderátor: Miky_CZ
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Discovery 3, prosím o radu
To mas jedno. Zalezi spis kdo ridi. Jestli ty nebo zena. Original je taky luk nebo sachs. Nic jineho.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- petr štrof
- Příspěvky: 907
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Discovery 3, prosím o radu
Ridim jenom ja proto mam origo spojku s 316 tis. Dik za info ze origo je taky luk.
Odesláno z mého BV6000 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BV6000 pomocí Tapatalk
- maniac
- Příspěvky: 349
- Registrován: 01 kvě 2012 12:20
- tel.: 725054218
- auto: D III OFF, D III
- Bydliště: v autě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 3, prosím o radu
Zdar všem trojkarum, nějakou dobu mi auto začalo padat do nouzového režimu a vždy když jsem chtěl prudce přidat nebo vyšší rychlost či jsem jel dlouho v koloně a pak rozjezd na vyšší rychlost , stačilo vypnout zapnout a vše bylo v pořádku jelo to normál dál. Před měsícem se to stalo opět a už jsem nenastartoval, odešla podavačka v nádrži, dal jsem novou auto zase v pohodě jelo, ale problém byl pořád , dnes přesně po měsíci opět nouzak a opět už netlaci čerpadlo naftu, když otočím klíčem je slyšet ze tlačí, ale do cerpadla se nedostane, vy někdo kolik má mít baru podavaci čerpadlo nebo kde by mohla být chyba?
Mam v planu vyčerpat nádrž a zkusit ji vyčistit, dám novy komplet palivový čerpadlo, víc mě nenapada...
Mam v planu vyčerpat nádrž a zkusit ji vyčistit, dám novy komplet palivový čerpadlo, víc mě nenapada...
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,
- jareku
- Příspěvky: 1830
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Discovery 3, prosím o radu
Já měl něco podobného, ale na jiném autě... Bylo to dáno tím, že čerpadlo sice tlačilo palivo do motoru, ale za čerpadlem bylo na palivové hadičce gumové těsnění, která přestalo těsnit a tak palivo teklo zpět do nádrže...
Live long and prosper.
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 3, prosím o radu
Palivový filtr jsi měnil? Nám na jedné disco stačilo dat novy filtr zality aditivem do nafty a přestala padat do nouzaku.
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalkmaniac píše:Zdar všem trojkarum, nějakou dobu mi auto začalo padat do nouzového režimu a vždy když jsem chtěl prudce přidat nebo vyšší rychlost či jsem jel dlouho v koloně a pak rozjezd na vyšší rychlost , stačilo vypnout zapnout a vše bylo v pořádku jelo to normál dál. Před měsícem se to stalo opět a už jsem nenastartoval, odešla podavačka v nádrži, dal jsem novou auto zase v pohodě jelo, ale problém byl pořád , dnes přesně po měsíci opět nouzak a opět už netlaci čerpadlo naftu, když otočím klíčem je slyšet ze tlačí, ale do cerpadla se nedostane, vy někdo kolik má mít baru podavaci čerpadlo nebo kde by mohla být chyba?
Mam v planu vyčerpat nádrž a zkusit ji vyčistit, dám novy komplet palivový čerpadlo, víc mě nenapada...
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 3, prosím o radu
Kdyz hodim budik mezi podavacku a vstrikovaci pumpu nemam tam vice 0,3-0,5 baru. Kdyz tomu zacnu nakladat zacne to padat az k nule. Ale je potreba si uvedomit ze vysokotlaka pumpa ma jeste svoji regulaci nizkeho tlaku pres solenoid ktery se neda koupit. A pri oprave vysoko tlake pumpy se neda ani otestovat na stolici. Tam vetsinou byva zakopanej pes. Tu podavacku v nadrzi prakticky nepotrebujes. Vysokotlak ma svoji dopravni pumpu. Tim se znacne zjednodusuje otestovani toho kde je problem. Do systemu si vradis pres tecko nebo ventilek svoje cerpadlo s kanystrem a muzes to jit vyzkouset. Na budiku sledujes tlak a pokud drzi na nulou tak je problem na vstrikovacim cerpadle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- maniac
- Příspěvky: 349
- Registrován: 01 kvě 2012 12:20
- tel.: 725054218
- auto: D III OFF, D III
- Bydliště: v autě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 3, prosím o radu
Kokesek píše: ↑24 kvě 2018 22:02 Kdyz hodim budik mezi podavacku a vstrikovaci pumpu nemam tam vice 0,3-0,5 baru. Kdyz tomu zacnu nakladat zacne to padat az k nule. Ale je potreba si uvedomit ze vysokotlaka pumpa ma jeste svoji regulaci nizkeho tlaku pres solenoid ktery se neda koupit. A pri oprave vysoko tlake pumpy se neda ani otestovat na stolici. Tam vetsinou byva zakopanej pes. Tu podavacku v nadrzi prakticky nepotrebujes. Vysokotlak ma svoji dopravni pumpu. Tim se znacne zjednodusuje otestovani toho kde je problem. Do systemu si vradis pres tecko nebo ventilek svoje cerpadlo s kanystrem a muzes to jit vyzkouset. Na budiku sledujes tlak a pokud drzi na nulou tak je problem na vstrikovacim cerpadle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ano , tohle jsem zapomněl napsat, tuhle myšlenku jsem měl taky, ale nedovedl ji ke zdárnému konci.
Pokud by to bylo vstrikovacim čerpadlem , má význam dělat repas na už repasovenem?
Má cenu tedy měnit podavacku v nadrzi ?
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 3, prosím o radu
Vsak pisu tak ze jsem predbehl tvou odpoved. Pri repasu se neresi regulace nizkeho tlaku. A neumi to ani technik odhalit na stanici. Neda se objednat solenoid zespoda cerpadla viz foto ktery toto resi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: Discovery 3, prosím o radu
Chlapi jakou diagnostku koupit abych urcil pripadne zavady na D3 a da se s nejakou upgradovat napr soft v navi? Nebo vymazat blikani servisní ho intervalu na displeji? Dik
- petr štrof
- Příspěvky: 907
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Discovery 3, prosím o radu
soft v navigaci je součástí nového mapového DVD poslední bylo tuším 2014wittmann19 píše: ↑31 kvě 2018 15:45 Chlapi jakou diagnostku koupit abych urcil pripadne zavady na D3 a da se s nejakou upgradovat napr soft v navi? Nebo vymazat blikani servisní ho intervalu na displeji? Dik
diagnostik je víc záleží co všechno s ní budeš dělat , Carsoft čte a maže chyby vyzkoušeno cenově super, něco zvládá DELFI ale ne úplně vše ,
dál je na trhu čínská kopie orig. diagnostiky V 145 ta umí vše bez možnosti přehrávat soft v jednotkách cena cca 1500,- trochu složitá instalace a potřeba zvládat tech. angličtinu ,
ale funguje + další diagnostiky jako BRITPART ….
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 3, prosím o radu
Kdyz uz to tady resite. Mam sluzebni autocom v podstate Delphi. Zvlada toho dost a mi v podstate vzdy krome kalibrace podvozku vyresila vše
Ale chci se zeptat pac vzdy nacte hromadu sporadickych chyb komunikace mezi jednotkami.
Ma cenu a smysl si nechat prehrat vse na nejnovejsi v LR
Do nouzaku mi to nepada nebo snad za rok jen dvakrat a vzdy v terenu nejspis kdyz bylo vetsi krizeni a kola ve vzduchu
Tam stacilo jen zdechnout a znovu natocit a bylo to OK
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Ale chci se zeptat pac vzdy nacte hromadu sporadickych chyb komunikace mezi jednotkami.
Ma cenu a smysl si nechat prehrat vse na nejnovejsi v LR
Do nouzaku mi to nepada nebo snad za rok jen dvakrat a vzdy v terenu nejspis kdyz bylo vetsi krizeni a kola ve vzduchu
Tam stacilo jen zdechnout a znovu natocit a bylo to OK
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: Discovery 3, prosím o radu
Ahoj, prosím o radu, dnes sednu do mé nové D3, nastartuju a zustalo mi svítit dobíjení , Zjistím závadu bez diagnostiky ? Muže byt chyba jinde než v altíku ? A jak zjistím že altík dobíjí nebo nee ? DĚKUJI
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 3, prosím o radu
Si změř napětí
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 3, prosím o radu
NA baterce by mělo být 13,8 až 14,2V a to i při rozsvícených světlech a zapnutém ventilátoru topení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 3, prosím o radu
U D3 a novějších uz nemusí pač to řídí řídící jednotka dle potřeby. Zmer na baterii kolik nameris u nastartovaneho vozu. Ale myslim ze bude treba udelat alternator. Pokud tam je Denso tak hodne odchazeji diodyMadTom píše:NA baterce by mělo být 13,8 až 14,2V a to i při rozsvícených světlech a zapnutém ventilátoru topení.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 3, prosím o radu
To máš pravdu, že to řídící jednotka celé řídí, ale princip olověné baterky ještě změnit neumí, takže to nabíjecí napětí bude furt zhruba stejné. Jediné co to může umět je omezit dobíjení, když je potřeba energie někde jinde, třeba při řazení rychlostních stupňů.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 3, prosím o radu
Ano nebo třeba při dlouhé cestě kdy už je baterka nakrmená. Mám v cigaraťáku voltmetr a vidím co to dělá aspoň orientačně. Už jsem tam viděl třeba i 15,4 ale taky 13,4
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 3, prosím o radu
A i to je možné. A taky je docela možné, že kecá ten voltmetr v cigareťáku, podle toho, jak se to celé ohřeje. Docela jsem se divil, kolik to může kecat. Jinak běžné řízení bylo podle teploty motoru, kdy u studeného si jednotka uměla přidat, a uměla si přidat, i když se třeba zaplo vyhřívání skla, nebo jiný podobný žrout. Bylo to kvůli kompenzaci úbytku napětí na drátech v autě. Přeloženo do čestiny - čím víc se odebírá elektriky, tím méně jí na konci drátů je, a o to víc se musí na začátku přidat. Přeloženo do ekonomie - donutili jsme inženýry, aby použili slabší dráty, ve kterých je méně mědi, abychom ušetřili, ale ono to nefungovalo, tak jsme je donutili, aby to nějak vyřešili.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Discovery 3, prosím o radu
Zdravim chlapi, jsem tady novej tak se chci jen poptat o problému na mé Disco 3. V poslední době mi při rychlosti nad cca 80 km/h začne při bržděni volant, při nízkých rychlostech to není cítit. Může tohle být silentblokama ? 2. Zavada je že mi to píše informaci Low Coolant level, kontrolovali jsme ale chladici kpalinu, vše ja ale ok a nikde ni neteče. Némate nekdo s timto zkusenosti, diky za odpovědi
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 3, prosím o radu
Low Coolant level mi píše tiež, a akosi to už neriešim, nakolko som od kúpi D3 odpozoroval , že chladiacej kapaliny je dostatok. ( Závada zistená, príčina neodstránená) Trocha ma trápi zobrazovanie nizkej teploty motora, ale aj na to si už zvykám .
Trasenie do volantu, aj do celeho auta mám tiež, a pripisujem to nekvalitným kotúčom. Boli pred kúpou menené, asi za hlinené.
Trasenie do volantu, aj do celeho auta mám tiež, a pripisujem to nekvalitným kotúčom. Boli pred kúpou menené, asi za hlinené.