Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Moderátor: Rover
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
K těm žhavičkám - dokud je k tomu přístup, tak opatrně demontovat. Když nebudou funkční, tak tě to stejně nemine, když budou, tak se dá alespoň pořádně zkontrolovat jejich stav - jestli nejsou napálené.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Cívka v čerpadle asi necvaká, možná proto, že tam žádná není. Žhavičky jsou do serie, tedy pokud to žhaví, jsou všechny dobré. Pokud by byla jedna přerušená, pak nežhaví nic. Čerpadlo by mohlo být zalepené , např. kdyby někdo vyzkoušel před odstavením řepkovou naftu. Předpokládám, že táhla plynu máš nastaveny správně, tedy při pedálu na podlaze máš opravdu plný plyn. Pokud bys potřeboval mám 2.25 diesel motor, čerpadlo OK, vstřiky nové včetně držáků a žhavil. I když byl polomrtvý na tlaky, tak startoval i v zimě.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
bobes píše:Cívka v čerpadle asi necvaká, možná proto, že tam žádná není. Žhavičky jsou do serie, tedy pokud to žhaví, jsou všechny dobré. Pokud by byla jedna přerušená, pak nežhaví nic. Čerpadlo by mohlo být zalepené , např. kdyby někdo vyzkoušel před odstavením řepkovou naftu. Předpokládám, že táhla plynu máš nastaveny správně, tedy při pedálu na podlaze máš opravdu plný plyn. Pokud bys potřeboval mám 2.25 diesel motor, čerpadlo OK, vstřiky nové včetně držáků a žhavil. I když byl polomrtvý na tlaky, tak startoval i v zimě.
Přesně tak žádná cívka tam není... zlatý starý diesel. Co se týče "zalepení" tak fakt těžko říct. Auto jsme kupovali "v rozsypu", s tím, že překvapivě motor je přetěsněný a podle všeho by mohl fungovat. Ale nikdo netuší, kdy běžel naposledy.
Chápu správně, že bez nastavených táhel (dorazy na čerpadle nějak nastavene jsou) se může stát, že ven z čerpadla prostě nic nepůjde ?
Za nabídku motoru dík.. zatím pevně věřím, že rozchodíme ten co tu je... Ale člověk nikdy neví.
Jak psal MadTom, žhavičky radši vyndám dokud to vpohodě jde. Otázka je.. dají se tyto "do serie" zapojené po vyndání zkusit zapojit, aniž bych je spálil ?
BTW: Máte někdo zkušenost s brněnským diesel servisem ZM motors? Podle všeho by měli umět i LUCAS CAV, tak si říkám, že repas vstřiků a čerpadla by nemohl uškodit...
Díky za názory a rady
Jirka
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
No dají, ale nesmíš jí dát 12V. Buď je zkoušet všechny najedenou, tak jak jsou zapojeny v autě. Nebo tak 3V a mžikově, jak se nažhaví , tak odpojit.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
- VencaZE
- Příspěvky: 3572
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Lucas- CAV mi opravovali tady: http://www.edb.cz/firma-334369-delphi-d ... s-praha-10. Řekl bych že celkem dobře.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
bobes píše:No dají, ale nesmíš jí dát 12V. Buď je zkoušet všechny najedenou, tak jak jsou zapojeny v autě. Nebo tak 3V a mžikově, jak se nažhaví , tak odpojit.
Díky !
Zkusím je připojit v serii, tak jak jsou na autě, včetně toho předřadného odporu a uvidíme...
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
VencaZE píše:Lucas- CAV mi opravovali tady: http://www.edb.cz/firma-334369-delphi-d ... s-praha-10. Řekl bych že celkem dobře.
Díky moc za tip!
Pro mne nakonec byla časově reálnější návštěva ZM Brno...njn.. to je ta naše Morava... do Čech daleko .
Každopádně v ZM mají podobné reference jako pražské Delphi, tak snad to za ty peníze bude stát...
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Tak jsem tu zas a ocenil bych radu
Když to shrnu...
Vstřikovací čerpadlo: komplet generálka v autorizovaném servisu
Vstřikovače: nové špičky (ve stejném servisu)
Hadice: průchozí a správně zapojené....
Podavací čerpadlo: přetěsněné asi hodně dávno, ale funguje.
Žhavičky žhaví...
Startér točí...
Všechno jsem odvzdušňoval...(i čerpadlo)
Trubičky ke vstřikům povolené, takže jsem viděl jak to stříká...
Ale nestartujem..
Problém je, že motor skládál někdo neznámý hoodně dávno, takže tam může být nějaká skrytá zrada...
Kde byste mi doporučili začít ? Zkusit znovu nastavit rozvody... ? Nebo si hrát s natočením čerpadla ?
Díky za každý nápad...
Jirka
Když to shrnu...
Vstřikovací čerpadlo: komplet generálka v autorizovaném servisu
Vstřikovače: nové špičky (ve stejném servisu)
Hadice: průchozí a správně zapojené....
Podavací čerpadlo: přetěsněné asi hodně dávno, ale funguje.
Žhavičky žhaví...
Startér točí...
Všechno jsem odvzdušňoval...(i čerpadlo)
Trubičky ke vstřikům povolené, takže jsem viděl jak to stříká...
Ale nestartujem..
Problém je, že motor skládál někdo neznámý hoodně dávno, takže tam může být nějaká skrytá zrada...
Kde byste mi doporučili začít ? Zkusit znovu nastavit rozvody... ? Nebo si hrát s natočením čerpadla ?
Díky za každý nápad...
Jirka
- VencaZE
- Příspěvky: 3572
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Má motor vůbec tlaky? Má snahu kouřit? Kontrola základního nastavení nebude asi od věci. Víc k tomuhle starýmu motoru ale nevím.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Zkontrolovat, že alespoň přibližně stříká čerpadlo tehdy kdy má - jestli není úplně rozhozené časování. Pokud je to OK a motor má dobré tlaky, tak tam už není moc proč by neměl běžet.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Pomalu, ale jistě....
Motor už konečně startuje.... s krásnými kouřovými efekty Ale to se podá...
Stačilo opravdu pečlivě odvzdušnit... i čerpadlo ehm
Díky za rady a snahu pomoci... Je to holt o dost jiné než modernější diesely a já se mám hoodně co učit...
Když už vrčíme, tak začala fáze skládání... Tak snad letos i vyjedem Ano.. jsem založením velký optimista
BTW: Velké díky Jakubovi za trvalou telefonickou podporu!!
Motor už konečně startuje.... s krásnými kouřovými efekty Ale to se podá...
Stačilo opravdu pečlivě odvzdušnit... i čerpadlo ehm
Díky za rady a snahu pomoci... Je to holt o dost jiné než modernější diesely a já se mám hoodně co učit...
Když už vrčíme, tak začala fáze skládání... Tak snad letos i vyjedem Ano.. jsem založením velký optimista
BTW: Velké díky Jakubovi za trvalou telefonickou podporu!!
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Díky...Rover píše:Paráda, gratulace Ta modrá je Marine Blue?
Podle kódu by snad měla být.... doufám
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3223
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Je to nádhera, auto i ta garáž
Barva je prostě bluetiful
Barva je prostě bluetiful
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Tak už se nám to pomaličku blíží...
Drobností je tu ještě aspon na týden práce, ale už jsou to jen radostné maličkosti... zapojit všechny dráty v palubce, přišroubovat podlahu.... a tak ....
Všechno zdá se funguje,.... až na neopravitelný chladič...
Nemáte někdo použitelný chladič v rozumném stavu na SIII RHD Diesel ? Díky za nabídky....
Jirka
Drobností je tu ještě aspon na týden práce, ale už jsou to jen radostné maličkosti... zapojit všechny dráty v palubce, přišroubovat podlahu.... a tak ....
Všechno zdá se funguje,.... až na neopravitelný chladič...
Nemáte někdo použitelný chladič v rozumném stavu na SIII RHD Diesel ? Díky za nabídky....
Jirka
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Krása vypadá nádherně mám slabost na modrou... Nestálo by za to koupit nový ten chladič? Zase tolik nestojí.
Country boy...
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Viděl jsem ho naživo a moc se mi líbilo, jak to chlapi děláte. Nevěřil jsem, že je to Vaše prvotina. Taky se přimlouvám za nový chladič.
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Díky za chválu... no.. snažíme se.. Hodně drobností by šlo udělat lépe.. ale pro nás to bude stejně dokonalý a jedinečný "děděk"Maxsel píše:Viděl jsem ho naživo a moc se mi líbilo, jak to chlapi děláte. Nevěřil jsem, že je to Vaše prvotina. Taky se přimlouvám za nový chladič.
Řešení chladiče odloženo, ale pak přijde nový.. jak říkáte.. stojí to za to
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Každý "projekt" má svůj začátek plný nadšení... pak realizační vystřízlivění.... a při troše štěstí přijde úspěšný závěr...
Díky za podporu ať už veřejnou nebo soukroumou.. nebýt LR fóra těžko bychom mohli zažít takové ráno
Za rodinný team
Jirka
Díky za podporu ať už veřejnou nebo soukroumou.. nebýt LR fóra těžko bychom mohli zažít takové ráno
Za rodinný team
Jirka