zdravím všechny nadšence na těchto super stránkách - jsem čerstvý majitel LR a dost příspěvků mi pomohlo zorientovat se a vyřešit drobné problémy;
měl bych dotaz ohledně kontrolky stavu paliva na LR Freelander 99/1.8i, vypadá to, že ji vůbec nemám; montovala se do těchto vozů? a pokud ne, dá se nějak dodat?
vím, tankuje se srdcem, ale nemám vůbec představu, kolik zbývá paliva, když je ukazatel v červeném poli a mít nádrž stále plnou je otrava
a pak ještě, znáte někdo odkaz, kde se dozvím něco o fungování klima? - můj FL nemá kabinový filtr a tak bych potřeboval vědět, jestli a jak často mám něco nechat desinfikovat nebo měnit náplň a tak; jedni říkají, že ano, druzí, že desinfekce nemá smysl, když to nesmrdí, tak nevím; vozím děti, tak nechci něco zanedbat;
díky
kontrolka nádrže + klima
Moderátor: Safraporte
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
U klimatizace se doporučuje u starších modelů nechat jí jednou za rok zkontrolovat, popřípadě doplnit. Výrobci čištění klimatizace doporučují 2x za rok, ale osobně bych tohle řešil max. jednou ročně třeba z jara. Zabraňuje se tím šíření plísní a mikrobů v systému a následnému zápachu.
Co se týká té kntrolky, tak tam asi žádná není, ale to ti potvrdí ti co ho mají. Maximální objem nádrže je 59 litrů. Ve vlastním zájmu bych nádrž nevyjížděl až do červeného pole. Při nízké hladině paliva je zvýšené riziko poškození čerpadla. Těch 300,- za 10litrů benzínu je milejších než následně řěšit výměnu čerpadla za 13.000,-
Co se týká té kntrolky, tak tam asi žádná není, ale to ti potvrdí ti co ho mají. Maximální objem nádrže je 59 litrů. Ve vlastním zájmu bych nádrž nevyjížděl až do červeného pole. Při nízké hladině paliva je zvýšené riziko poškození čerpadla. Těch 300,- za 10litrů benzínu je milejších než následně řěšit výměnu čerpadla za 13.000,-
Osobně doporučuji tankovat do plné. Je to pouze o počáteční investici a pro majitele LR nebývá taková položka likvidační. Následně stačí přejít na stejný režim,jako Ti zoufalci,kteří se snaží snížit spotřebu tím,že budou jezdit těsně kolem dna ve falešné představě,že si auto bude zbytek benzínu šetřit na horší časy. Jste na stejném režimu tankování,ale na opačném-horním konci nádrže. Jezdím tak pořád a nemám problém,jestli mi má svítit kontrolka a nakrmím auto lógrem ze dna nádrže. U pumpy platím stejně za 10 l jako ten zoufalec,který se drží u dna. Zoufalec akorát najede za rok daleko víc km k pumpě,protože hold musí častěji doplňovat. Je to taková tankující prostata. Opravdu je to snadné a výhodné.