můj život s L322 MKIII 4,4i V8
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Ty středící kolíky se právě vyrazej aby šlo s tou geometrií hnout.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak dle mých zkušeností, do ZF 5HP24 nedávejte Dexron III. Dejte tam vždy to co předepisuje výrobce LT71141 (snad jsem to napsal dobře)libovka píše:Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvýší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
Tenhle DexronIII není hustší viskozitou, naopak řidší v provozní teplotě - tím se rozjede problém na seleneoidech a vzápětí na jehličkovém ložisku, to poruší Okroužek na prvním stupni spojky, která je používaná pro všechny 4 stupně - propouští a je to na repas ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
No to ATF není tak stabilní.Ale třeba do převodovek GM které jsou v RR 3.0d řeklo BMW že lze nalít ATFIII místo LT71141 a že prej je to lepší.Tak nevím. Ale asi máš pravdu že nemá cenu nic vymýšlet a nalejt tam to co tam patří.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak převodovka po opravě. Řadí pěkně. Co není pěkný, teď počítají cenu ;-(
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
A to si jí nechával dělat jen tak nebo už padla uplně.A kde si to nechával dělat?
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Nepadla úplně, ale cca po 30 km přešla do nouzaku, dala natvrdo za 5. Jezdit se rozumně dalo jenom kolem komína.
Jinak i ten vyměněnej olej opět spálenej. Vlastní repas dělali v sk.
Jinak i ten vyměněnej olej opět spálenej. Vlastní repas dělali v sk.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak pak hod kolik to stálo.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Co zatím vím, je seznam součástek na A4, repase a 32 hodin práce vymontování a namontováni. To dělal jinej. Samotná cena repase by měla být 1 500 € + dé a montáž + první pokus o záchranu výplachy nejdřív LT a potom DexronIII a nakonec zase náplň LT a vždy filtr ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak jsem zkoušel ten tvůj odkaz na "chytrou krabičku" co zvedá auto víc oproti standartu a odkaz už nefunguje. Můžeš mě ještě nějak navézt. Děkuji
Defender 110 300tdi, 130 td5
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Jsem asi analfabet anglicky neumim ,ale co je toto ? http://www.roverparts.com/Parts/L322SRK_C.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zůstanou tam měchy nebo ne?
Zůstanou tam měchy nebo ne?
Defender 110 300tdi, 130 td5
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Je to konverze na pružiny, takže měchy ven a přejít na pružiny. Nedělej to.
http://translate.google.cz/translate?sl ... fm&act=url" onclick="window.open(this.href);return false;
http://translate.google.cz/translate?sl ... fm&act=url" onclick="window.open(this.href);return false;
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
To jsem si myslel!! Tak tudy cesta nevede.Řeším to, když budu někde v trapu a odejde čidlo na snímání výšky tak auto jde na břicho.Co toto bude to k něčemu? http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=81" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 110 300tdi, 130 td5
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Je to nějaká diagnostika. Sice někde zjistíš které čidlo ti odešlo, ale stejně ti to v tu chvíli nepomůže.
Ale to že odejde čidlo není tak časté. Spíš jde o úniky. Pokud budeš své auto hlídat a nenechávat uniky na pozdější opravu, tak bych se ani moc nebál.
Ale to že odejde čidlo není tak časté. Spíš jde o úniky. Pokud budeš své auto hlídat a nenechávat uniky na pozdější opravu, tak bych se ani moc nebál.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Ta diagnostika by se mohla hodit k mazání chyb. Teda pokud to funguje stejným způsobem jakou u P38. Smažeš chybu a jedeš dál, než se objeví znova. Na dojetí super.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Ra ... 2181wt_689
Taky jsem to nemohl najít. Funkčně je to stejný, trochu dražší, ale zase nemusíš nic montovat a jenom to strčíš do OBD. Ovládá se to stejně přes tempomat.
Taky jsem to nemohl najít. Funkčně je to stejný, trochu dražší, ale zase nemusíš nic montovat a jenom to strčíš do OBD. Ovládá se to stejně přes tempomat.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
A to i L322 je tak náchylná na sedání po jednom špatném impulsu? Já myslel, že se jenom hodí do chyby, ale nesedne. To by měl říct někdo kdo s tím má víc zkušeností.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
To máš pravdu. Chybu je ale potřeba přečíst a vymazat, třeba proto, aby zase začal foukat kompresor.
Jirkovi jsem slíbil odkaz na krabičku, jako mám instalovanou i já.
Dobrá věc, nemusíš kvůli tomu do servisu na diagnostiku. A navíc, snížíš nebo zvýšíš podle vlastní potřeby a to všechny polohy stejně, nebo každou zvlášť a jinak. Dobrá funkce je i návrat do origo nastavení.
Jirkovi jsem slíbil odkaz na krabičku, jako mám instalovanou i já.
Dobrá věc, nemusíš kvůli tomu do servisu na diagnostiku. A navíc, snížíš nebo zvýšíš podle vlastní potřeby a to všechny polohy stejně, nebo každou zvlášť a jinak. Dobrá funkce je i návrat do origo nastavení.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Děkuji za odkaz ,ještě k tomu kabelu http://www.rswsolutions.com/index.php?o" onclick="window.open(this.href);return false; ... &Itemid=81 nechá se s ním taky nastavit ta výška jako u té krabičky co jsi dával odkaz?
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо
Defender 110 300tdi, 130 td5
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak jsem si to přečetl až teď, dle mého, je to lepší, neboť můžeš číst a mazat většinu ŘJ. A podle toho co píše, Tak můžeš nastavovat a kalibrovat EAS.jirka116 píše:Děkuji za odkaz ,ještě k tomu kabelu http://www.rswsolutions.com/index.php?o" onclick="window.open(this.href);return false; ... &Itemid=81 nechá se s ním taky nastavit ta výška jako u té krabičky co jsi dával odkaz?
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
odkazy na žebřík a zahrádku
http://www.voyagerracks.com/MKIII_Range ... Ladder.htm
http://www.voyagerracks.com/MKIIIVR.html
http://www.voyagerracks.com/MKIII_Range ... Ladder.htm
http://www.voyagerracks.com/MKIIIVR.html
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin