Zaujímavá závada s autorádiom.
Moderátor: Miky_CZ
Zaujímavá závada s autorádiom.
Objavila sa mi zaujímavá závadana mojej DII .
Pokazilo sa mi autorádio , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť . Proste po naštartovaní si nič nepamätá .
Vie mi niekto poradiť prečo ? Je to v rádiu alebo v aute?
Ďakujem
Pokazilo sa mi autorádio , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť . Proste po naštartovaní si nič nepamätá .
Vie mi niekto poradiť prečo ? Je to v rádiu alebo v aute?
Ďakujem
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
rekl bych v aute, zkus prehodit zluty a cerveny kabel na napajeni, vim ze u nekterych radii sem to musel delat, akorat tam byly jeste prechodky ktere mely prave ty dva kable na zacvaknuti aby to slo jednoduse prehoditluque píše:Objavila sa mi zaujímavá závadana mojej DII .
Pokazilo sa mi autorádio , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť . Proste po naštartovaní si nič nepamätá .
Vie mi niekto poradiť prečo ? Je to v rádiu alebo v aute?
Ďakujem
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
jeste lepe pokud hodis klicek do prvni nebo druhe polohy naladis radio vytahnes klicek a zase se to vyrusi tak je to urcite ono
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
Nie, pri prepínaní kľúča v prvej a druhej polohe a vypínaní, pamäte zostávajú. Zrušia sa len pri štarovaní.Miky_CZ píše:jeste lepe pokud hodis klicek do prvni nebo druhe polohy naladis radio vytahnes klicek a zase se to vyrusi tak je to urcite ono
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
takze vytahnout multimetr, vytahnout konektor a zkusit pin 4,7 a teoreticky jeste 6 jak v nich je napeti pri normalnim stavu, pri otoceni klicku pri startovani atd
na pinu c.4 musi byt napeni furt pri jakemkoliv stavu
na pinu c.4 musi byt napeni furt pri jakemkoliv stavu
- Přílohy
-
- ISO konektor.jpg (38.49 KiB) Zobrazeno 1401 x
Naposledy upravil(a) Miky_CZ dne 14 zář 2010 22:02, celkem upraveno 1 x.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
pokud tam je napeti furt tak zkusit jine radio, pripadne tam dat kondik? aby nedoslo k takovemu poklesu napeti to ti spis poradi madtom
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
Zatiaľ ďakujem .
Zajtra to vyskúšam.
Zajtra to vyskúšam.
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
Kondík by případně pomohl, ale musel by být ještě s diodou. Myslím si, že je to tím, že na pinu kde má být trvalé napětí toto napětí není trvalé, nebo moc propadá při startování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
tipuju to na to propadani pri startovani, kdyby nebylo stale tak se mu to vymaze i kdyz vynda klicek, vim ze nektere levnejsi radia byly haklive na pokles napeti a nekde sem na to dokonce videl ten kondik s diodou a jeste necim na prodej uz hotovyMadTom píše:Kondík by případně pomohl, ale musel by být ještě s diodou. Myslím si, že je to tím, že na pinu kde má být trvalé napětí toto napětí není trvalé, nebo moc propadá při startování.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
Závada odstránená . Neznačkové rádio vymontované, vrátené do predajne (vrátené peniažky) a kúpené značkové (SONY) za doplatok, namontované, šlape bez problému .
Ďakujem všetkým za rady .
Ďakujem všetkým za rady .
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zaujímavá závada s autorádiom.
síce je to čím ďalej tým menej fungujúce pravidlo, ale ako vidieť, niekedy ešte platí, že značka je značka
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.