Zaujímavá závada s autorádiom.

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
luque
Příspěvky: 460
Registrován: 06 říj 2009 20:18
auto: LR DII
Bydliště: Bytčica

Zaujímavá závada s autorádiom.

#1 Příspěvek od luque » 14 zář 2010 18:34

Objavila sa mi zaujímavá závadana mojej DII :hmm: .
Pokazilo sa mi autorádio :angry , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť :angry . Proste po naštartovaní si nič nepamätá :Ja blb: .
Vie mi niekto poradiť prečo :hmm: ? Je to v rádiu alebo v aute?

Ďakujem

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 18:36

luque píše:Objavila sa mi zaujímavá závadana mojej DII :hmm: .
Pokazilo sa mi autorádio :angry , tak som si kúpil nové, samozrejme modernejšie, lacnejšie a neznačkové.
Je zapojené cez eurokonektor, presne tak ako to origo. Pri prepnutí kľúča zapaľovania do prvej polohy sa rozsvieti a začne hrať, to samé aj pri prepnutí kľúča do druhej polohy. Pri štarte ale zhasne a po naštartovaní má zrušené všetky pamäte a musím ho znova ladiť :angry . Proste po naštartovaní si nič nepamätá :Ja blb: .
Vie mi niekto poradiť prečo :hmm: ? Je to v rádiu alebo v aute?

Ďakujem
rekl bych v aute, zkus prehodit zluty a cerveny kabel na napajeni, vim ze u nekterych radii sem to musel delat, akorat tam byly jeste prechodky ktere mely prave ty dva kable na zacvaknuti aby to slo jednoduse prehodit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 18:38

jeste lepe pokud hodis klicek do prvni nebo druhe polohy naladis radio vytahnes klicek a zase se to vyrusi tak je to urcite ono
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
luque
Příspěvky: 460
Registrován: 06 říj 2009 20:18
auto: LR DII
Bydliště: Bytčica

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#4 Příspěvek od luque » 14 zář 2010 21:51

Miky_CZ píše:jeste lepe pokud hodis klicek do prvni nebo druhe polohy naladis radio vytahnes klicek a zase se to vyrusi tak je to urcite ono
Nie, pri prepínaní kľúča v prvej a druhej polohe a vypínaní, pamäte zostávajú. Zrušia sa len pri štarovaní. :hmm:

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 21:53

takze vytahnout multimetr, vytahnout konektor a zkusit pin 4,7 a teoreticky jeste 6 jak v nich je napeti pri normalnim stavu, pri otoceni klicku pri startovani atd
na pinu c.4 musi byt napeni furt pri jakemkoliv stavu
Přílohy
ISO konektor.jpg
ISO konektor.jpg (38.49 KiB) Zobrazeno 1401 x
Naposledy upravil(a) Miky_CZ dne 14 zář 2010 22:02, celkem upraveno 1 x.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 21:55

pokud tam je napeti furt tak zkusit jine radio, pripadne tam dat kondik? aby nedoslo k takovemu poklesu napeti to ti spis poradi madtom
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
luque
Příspěvky: 460
Registrován: 06 říj 2009 20:18
auto: LR DII
Bydliště: Bytčica

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#7 Příspěvek od luque » 14 zář 2010 22:03

Zatiaľ ďakujem :D .

Zajtra to vyskúšam.

MadTom
Příspěvky: 14954
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#8 Příspěvek od MadTom » 14 zář 2010 22:05

Kondík by případně pomohl, ale musel by být ještě s diodou. Myslím si, že je to tím, že na pinu kde má být trvalé napětí toto napětí není trvalé, nebo moc propadá při startování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#9 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 22:09

MadTom píše:Kondík by případně pomohl, ale musel by být ještě s diodou. Myslím si, že je to tím, že na pinu kde má být trvalé napětí toto napětí není trvalé, nebo moc propadá při startování.
tipuju to na to propadani pri startovani, kdyby nebylo stale tak se mu to vymaze i kdyz vynda klicek, vim ze nektere levnejsi radia byly haklive na pokles napeti a nekde sem na to dokonce videl ten kondik s diodou a jeste necim na prodej uz hotovy
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
luque
Příspěvky: 460
Registrován: 06 říj 2009 20:18
auto: LR DII
Bydliště: Bytčica

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#10 Příspěvek od luque » 18 zář 2010 07:29

Závada odstránená :mrgreen: . Neznačkové rádio vymontované, vrátené do predajne (vrátené peniažky) a kúpené značkové (SONY) za doplatok, namontované, šlape bez problému :clap .

Ďakujem všetkým za rady :hand :yes .

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zaujímavá závada s autorádiom.

#11 Příspěvek od Acon » 18 zář 2010 20:08

síce je to čím ďalej tým menej fungujúce pravidlo, ale ako vidieť, niekedy ešte platí, že značka je značka
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět