Stránka 9 z 11

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 15 bře 2016 20:37
od Tomasss
To je v tom takovej rozdíl mezi disco a def přídavkou?

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 15 bře 2016 21:00
od Kusto
Rozdíl je asi tak že na 32" kolech to jede jak na origo 29" nebo 30"

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 11:29
od teslo
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html

s 1.4 prevodovkou ziskas nieco na sile ale stratis na maximalnej rychlosti. Resp. pri cestovnej 130km/h budes mat pri 32" kolesach o cca 200 otacok viac, ako by si mal pri originale. Alebo +-400 otacok viac ak by si pouzil 32" s origo prevodovkou. Na +- presnu kompenzaciu by si s 1.4 prevodovkou musel pouzit cca 34" kolesa.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 12:05
od Mára-RRC
Ahoj za mě- můj podvozek na Range Rover Classic (stejný podvozek s DI)
Celé auto: Pružiny- Britpard 5cm/ Tlumiče Trrafirma pro sport 5cm (auto bez stabilizátorů)
Zadní náprava: podložka ze silonu 3cm (na nápravě pod miskou pod pérem)
Snížený drzák tlumičů, Korekční ramena s konusy. Zdvojené držáky tlumičů dle fotky, originál držák tlumiče- přidány tlumiče ProComp 10cm. (dodáno kvůli Expediční zahrádce, auto bylo po silnici v zatáčkách vratké)
Přední náprava: korekční ramena a nastavitelná panhartka. Kardan HD 30 stupnů.
Disky a pneu: Plechové 7J-16 ET-25 pneu: 235/70R16 KM2 ( víc dát nemůžu s tím ET co mám by mi trhalo lemy blatníků) Možná by to sneslo 245/75R16 mám v plnu zkusit.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 13:48
od teslo
Mara, nejaky som zmateny...na cele auto pises, ze tlmice Terafirma, potom spominas Procompy a na fotkach su Britparty...tak teraz neviem :)

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 15:12
od Mára-RRC
teslo píše:Mara, nejaky som zmateny...na cele auto pises, ze tlmice Terafirma, potom spominas Procompy a na fotkach su Britparty...tak teraz neviem :)
Ty super gaz jsou jen irustrační foto a ProCom budu teprve dávat mám zadní nápravu v legu :Sorry: A Expediční zahrádku taky :angel jsem trochu předběhl

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 17:28
od Tomasss
Díky každá informace dobrá.
Na doporučení většiny to budu provádět podobně přeci jen je to můj první LR a vlastně vůbec první off a velice mě nadchl.

Původně sem jel koupit motorku a tohle se mi připletlo do cesty tak sem si udělal radost.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 19:53
od kubas
ta defacka pridavka..za me až od 255/85 a víš mel sem ji tam chvili a na 235/85/16 me to hodne nevyhovovala bylo to auto uplne jinde.. pokud motor slape tak na 235/85 bych nechal origo pridavku

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 16 bře 2016 21:17
od Mira 101
Tak,tak,tu přídavku bych řešil až poslední,kola do 90ti cm na pruměru v pohodě zvládá origo systém,trošku řešit udržbu at je vše v cajku a to auto umí neuvěřitelný věci. :mrgreen:

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 17 bře 2016 09:41
od teslo
kubas píše:ta defacka pridavka..za me až od 255/85 a víš mel sem ji tam chvili a na 235/85/16 me to hodne nevyhovovala bylo to auto uplne jinde.. pokud motor slape tak na 235/85 bych nechal origo pridavku
Mira 101 píše:Tak,tak,tu přídavku bych řešil až poslední,kola do 90ti cm na pruměru v pohodě zvládá origo systém,trošku řešit udržbu at je vše v cajku a to auto umí neuvěřitelný věci. :mrgreen:
:yes

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 22 led 2018 12:31
od Mireczech
Prošel jsem celé téma, ale přesto nenašel jasnou odpověď...

Když dám 2" lift sadu, např: Super Gaz +40mm, musím krom tlumičů a pružin řešit něco dalšího?
Někdo říká, prodloužené dorazy, někdo pak řeší problémy s křížky a korekční ramena / excentrické silentbloky, konusy proti vypadávání pružiny,...

Je jednoznačná odpověď?

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 22 led 2018 12:42
od kupec18
Jednoznačná asi není, ono je to hodně o majiteli, někomu se třepe celé auto a je to pro něj v klidu a někomu to jedno zarezonuje a už to kuchá(třeba já).

Určitě bys měl udělat dorazy, nebo si alespon vyzkoušet jestli tlumiče dříve zatlačí na max. nebo se to opře o dorazy na rámu jak by to mělo být, jinak ti hrozí že si ty tlumiče zničíš.
Ale většinový názor je že při 5cm se nic moc více upravovat nemusí.

Jo ještě třeba zkontrolovat brzdové hadice, jestli nejsou kratké aby se neutrhly.

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 22 led 2018 16:54
od Mira 101
Ahoj,jak píše Kupec,někomu to vibruje a musí tunit dál někdo jezdí...,píšeš +40 to nejsou ani dva palce,každopádně aspoň dorazy delší a podložit zadní stabík jestli tam je,mělo by to fungovat,možná časem brzdový hadičky a ty zadní konusy......

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 22 led 2018 17:23
od pojir
Ja jsem mel na D1 prakticky jenom samotny +2" (tedy ~50-55mm) kit od britpartu. Byly tam jen pruziny, tlumice a dorazy. Na zadnich miskach byly misto konusu navarene kousky pasoviny, aby pruzina pri vykrizeni zalezla zpet do misky. Zadni stabik vyndany. Kardany, ramena, brzdove hadice puvodni. Fungovalo to dobre, vibrace co by s tim souvisely jsem nepozoroval...

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 03 kvě 2018 23:30
od 1vaso1
Zdravím Vás páni ...

aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy :-) Ďakujem za zdieľané poznatky

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 04 kvě 2018 09:55
od DjALF
1vaso1 píše: 03 kvě 2018 23:30 Zdravím Vás páni ...

aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy :-) Ďakujem za zdieľané poznatky
Já měl dobrou zkušenost v kombinaci - žluty pružiny britpart a tlumiče DeCarbon , oboje +2", delší brzdový hadičky, vzadu dislokační konusy, a ještě jsem musel vzadu seříznout blatník - pneu 235/85 r16. V předu pevnosťák s navijákem a vzadu pevnosťák, pev. prahy.
A fungovalo to super

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 04 kvě 2018 14:04
od 1vaso1
Tak pružiny britpart su len +40mm (akú záťažovú triedu si mal?) A tlmiče čo spomínaš som nenašiel ... Hmm

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 04 kvě 2018 17:06
od DjALF
1vaso1 píše: 04 kvě 2018 14:04 Tak pružiny britpart su len +40mm (akú záťažovú triedu si mal?) A tlmiče čo spomínaš som nenašiel ... Hmm
Už je to hodně dávno tak podrobnosti nevím, ale fungovalo to. Kupoval jsem na Paddock Spares a bylo u toho +2". Bral jsem verzi HD
Jinak ty tlumiče jsem narychlo našel tady http://www.trekk-4x4.be/538-delphi-de-carbon

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 04 kvě 2018 23:16
od 1vaso1
Tak cenovky sú tam teda "dosť" dobré je to v Belgicku a nedoručujú ani CZ ani SK ... žiadne iné návrhy ? skúsenosti ?

Re: Zvýšení podvozku D I.

Napsal: 12 kvě 2018 19:19
od 1vaso1
:hmm: nikto už nejazdí DI ? či jazdí tak silno, že nemá čas sa podeliť a svoj "setup" :Sorry: