Kalibrace měchů EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jan Procházka
Příspěvky: 99
Registrován: 11 bře 2009 21:59
Bydliště: Liberec

Kalibrace měchů EAS

#1 Příspěvek od Jan Procházka » 13 úno 2011 19:23

Možná už to tu někdo máte, ale třeba to někomu pomůže, vypadá to zajímavě :wink:
Přílohy
rangerover_easunlock_suite_win32_10-20-08.zip
(157.69 KiB) Staženo 309 x
EX...DII TD5, lift, snorkel, superwinch husky...
Nyní TOYOTA

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Kalibrace měchů EAS

#2 Příspěvek od coroner » 04 bře 2011 22:03

Taky jsem potřeboval nahodit EAS po chybě a narazil na toto. Nakonec jsem to rozchodil, ale strávil na tom tolik času, že poslat to eliottovi poštou, tak mě to vyjde levněji a rychleji :D
Bez COM portu nemá cenu se ani snažit, vyzkoušel jsem dva různé převodníky USB-COM se všemožnými nastaveními bez úspěchu. Nakonec jsem musel do auta nastěhovat stolní PC, ale ani tam to nebylo úplně bez problémů a komunikací. Chyby jsem vyčetl a vymazal. Protože mám Arnotty genIII a o chlup delší tlumiče, přenastavil jsem i kalibraci čidel v extended a zvednul auto o 8cm. Vypadá to sice dobře, ale je to strašně tvrdý pak, takže to zase hodím zpátky na původní hodnoty.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Baaz575
Příspěvky: 97
Registrován: 03 lis 2010 14:27
tel.: 0903194215
auto: P38 2.5 DSE

Re: Kalibrace měchů EAS

#3 Příspěvek od Baaz575 » 06 bře 2011 22:56

Ten program funguje s hocijakym, dobre nainstalovanym, usb-com prevodnikom, len finta tam je taka ze treba nastavit vo windowse,ovladaci panel->miestne a jazykove nastavenie -> standardy a formaty na americke...

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Kalibrace měchů EAS

#4 Příspěvek od coroner » 07 bře 2011 07:57

Tak mě se to s převodníky rozjet nepodařilo a to si troufnu říct, že jsem vyzkoušel všechny možné kombinace nastavení a ovladačů a samozřejmě i místní nastavení na angličtinu US (to je potřeba i v případě COM portu). Oba převodníky měly čip od FTDI, možná s jiným výrobcem čipu? S COM to jelo na druhý pokus.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět