Dotaz začátečníka.....

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
chevrolet

Dotaz začátečníka.....

#1 Příspěvek od chevrolet » 07 črc 2007 07:50

Zdravím, právě dnes jsem se možná zařadil do Vaší "rodiny" koupí svého prvního Land Roveru. Vzhledem k tomu, že jsem naprotý začátečník a nikdy jsem podobný vůz nevlastnil, vůbec netuším, co jsem to vlastně koupil. Vím jenom, že se říká, že LR lze opravit pouze za pomoci kladiva a šroubováku, (což je vzhledem zásobování náhr. díly na ostrově docela důležitá informace), tak jsem do toho šel. Mohl by mi někdo prosím poradit, co je to za model nebo možná za zplácanimu? a na co si dát pozor? Také by mě zajímalo, jaký v tom má být motor. Já tam mám nějaký benzínový 6-ti válec. (Typ se dozvím až sundám ten nános šmíru se solí.) Jo a také celý vůz je z hliníku, jenom přední kapota je zevnitř vyztužená laminátem. Díky Ch.

chevrolet

#2 Příspěvek od chevrolet » 07 črc 2007 07:53

Další pohled

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od eliott » 07 črc 2007 11:49

Nepotřebuješ mechanika za ubytování a stravu :mrgreen: :mrgreen: ??

Máš Land Rover 88 Series III s částečně omlazeným vzhledem - Přední čelo a kapota jsou z Defendera. Přední okno má být původně dělené, to už taky někdo poupravil. Ten laminát na kapotě rozhodně nemá co dělat. Jinak se do těchto typů dával benzínový 6ti válec Land Rover o obsahu 2,6, ale něco mi říká, že to možná nebude tvůj případ, spíš nějaká místní přestavba. Jestli tam ten originál motor máš, tak se připrav na vyšší spotřebu, ale podle tvé přezdívky tipuju, že jsi na to zvyklý :lol:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eliott » 07 črc 2007 12:05