Pravě že jsem to tady v nabidce u nikoho nenašeldava píše:Není to k mání u Litep4x4, nebo u někoho tady ? Podle mě se levný díly neoplatí kvůli dopravnýmu. Jsem si skoro jistej, že PavelU ti to objedná a vyjde to levnejc...
Kupcova D1 300tdi
Moderátor: Miky_CZ
Re: Kupcova D1
Re: Kupcova D1
Něco má:
http://www.litep4x4.cz/kategorie/discov ... ie/tesneni
Ale teda smekám!
Podle fotek to snad ani nebylo rezavé (což je nesmysl ).
No ale takto zgruntu....nemám ti dovézt svoji na poléčení?
http://www.litep4x4.cz/kategorie/discov ... ie/tesneni
Ale teda smekám!
Podle fotek to snad ani nebylo rezavé (což je nesmysl ).
No ale takto zgruntu....nemám ti dovézt svoji na poléčení?
Discovery je životní styl.
Re: Kupcova D1
Tak nakonec jsem sehnal starší ale pěkne těsněníčka.
Ono to moc nevypada protože je tam jina kastle od místního člena z Svk.
Ta původní vypadala asi takhle.
A prace... ani mi nemluv to byl fakt rok života zavřeny v garaži většinou s ocelovým kartačem a stetcem
Tvoje by se mi tu už nevlezla, je to koniček a navic jsem zavalen dalšími projekty.
A hlavně znáš ty, když to děláš pro sebe má to jinou uroven. Jsem si 1000x řekl to je dobre to se přetře a nebude vidět, a pak v hlavě slyším ten hlas. "Kurva neojebavej to ,děláš to pro sebe."
Ono to moc nevypada protože je tam jina kastle od místního člena z Svk.
Ta původní vypadala asi takhle.
A prace... ani mi nemluv to byl fakt rok života zavřeny v garaži většinou s ocelovým kartačem a stetcem
Tvoje by se mi tu už nevlezla, je to koniček a navic jsem zavalen dalšími projekty.
A hlavně znáš ty, když to děláš pro sebe má to jinou uroven. Jsem si 1000x řekl to je dobre to se přetře a nebude vidět, a pak v hlavě slyším ten hlas. "Kurva neojebavej to ,děláš to pro sebe."
Re: Kupcova D1
Stk prošlo bez problemu ani kryty zadních světel nevadily, což jsem ani nečekal.
První nasazení v lese s vozíkem taky super, musim uznat že proti vitaře je to jine svezeníčko.
Avšak se vyskytly i první zrady. Tak bych vás chtěl poprosit o rozbor.
1) Cca okolo 60-70km/h a pouze na 5.rychlost autem projiždi razy(vibrace), Na jiny kvalt to neděla.
při 120 km/h vše v pohodě žadné vibrace, teda v mezi možnosti.
2) Dnes jsem ladil pružinky co středi řadicí paku, měl jsem sundanou tu gumu kolem řadiček, přidavku jsem dal do Neutralu a zkoušel řadit.
na každou rychlost se z převodovky ozýva nepřijemne klepani, a s každou vyší zařazenou rychlosti je silnější, tzn. na 5. to mlati nejvic. Při vyšlapnutí spojky to přestane. Olej tam je!!
3)Vule v difech, je mi jasně že když se na předním difu posčitaji vule v všech ozubenich a dražkách že to něco uděla, zajímalo by mě od jake hranice se to bere jako problem, respektive o kolik mužu pootočit s předním kardanem než začne zabírat.
Mám 10 dražku předej a 24 zadek.
První nasazení v lese s vozíkem taky super, musim uznat že proti vitaře je to jine svezeníčko.
Avšak se vyskytly i první zrady. Tak bych vás chtěl poprosit o rozbor.
1) Cca okolo 60-70km/h a pouze na 5.rychlost autem projiždi razy(vibrace), Na jiny kvalt to neděla.
při 120 km/h vše v pohodě žadné vibrace, teda v mezi možnosti.
2) Dnes jsem ladil pružinky co středi řadicí paku, měl jsem sundanou tu gumu kolem řadiček, přidavku jsem dal do Neutralu a zkoušel řadit.
na každou rychlost se z převodovky ozýva nepřijemne klepani, a s každou vyší zařazenou rychlosti je silnější, tzn. na 5. to mlati nejvic. Při vyšlapnutí spojky to přestane. Olej tam je!!
3)Vule v difech, je mi jasně že když se na předním difu posčitaji vule v všech ozubenich a dražkách že to něco uděla, zajímalo by mě od jake hranice se to bere jako problem, respektive o kolik mužu pootočit s předním kardanem než začne zabírat.
Mám 10 dražku předej a 24 zadek.
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Tak jsem si koupil stetoskop a jdu vyšetřovat.
Re: Kupcova D1
.
1) Cca okolo 60-70km/h a pouze na 5.rychlost autem projiždi razy(vibrace), Na jiny kvalt to neděla.
při 120 km/h vše v pohodě žadné vibrace, teda v mezi možnosti.
]
..toto keď zistíš, čo to je, tak ti budem vďačný... mne to robí už rok, už to začalo aj na štvorku, menil som kardany, predný za trojkrížový, predné ramená za korekčné , ložisko unášača v prídavnej prevodovke, mám iné gumy, iné aj vyvážené disky, iné diferáky, iný prevodový pomer v nich, všetko nové diely, geometria nastavená, olej v prevodovke aj prídavnej nový netečie, ložiská v ničom nehučia, auto chodí dobre, len to vibrovanie...
1) Cca okolo 60-70km/h a pouze na 5.rychlost autem projiždi razy(vibrace), Na jiny kvalt to neděla.
při 120 km/h vše v pohodě žadné vibrace, teda v mezi možnosti.
]
..toto keď zistíš, čo to je, tak ti budem vďačný... mne to robí už rok, už to začalo aj na štvorku, menil som kardany, predný za trojkrížový, predné ramená za korekčné , ložisko unášača v prídavnej prevodovke, mám iné gumy, iné aj vyvážené disky, iné diferáky, iný prevodový pomer v nich, všetko nové diely, geometria nastavená, olej v prevodovke aj prídavnej nový netečie, ložiská v ničom nehučia, auto chodí dobre, len to vibrovanie...
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupcova D1
Sundej přední kardan a uvidíš. Si tak nějak myslím že to bude tím.RišoKE píše:.
1) Cca okolo 60-70km/h a pouze na 5.rychlost autem projiždi razy(vibrace), Na jiny kvalt to neděla.
při 120 km/h vše v pohodě žadné vibrace, teda v mezi možnosti.
]
..toto keď zistíš, čo to je, tak ti budem vďačný... mne to robí už rok, už to začalo aj na štvorku, menil som kardany, predný za trojkrížový, predné ramená za korekčné , ložisko unášača v prídavnej prevodovke, mám iné gumy, iné aj vyvážené disky, iné diferáky, iný prevodový pomer v nich, všetko nové diely, geometria nastavená, olej v prevodovke aj prídavnej nový netečie, ložiská v ničom nehučia, auto chodí dobre, len to vibrovanie...
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Kupcova D1
RišoKE píše:.
1) Cca okolo 60-70km/h a pouze na 5.rychlost autem projiždi razy(vibrace), Na jiny kvalt to neděla.
při 120 km/h vše v pohodě žadné vibrace, teda v mezi možnosti.
]
..toto keď zistíš, čo to je, tak ti budem vďačný... mne to robí už rok, už to začalo aj na štvorku, menil som kardany, predný za trojkrížový, predné ramená za korekčné , ložisko unášača v prídavnej prevodovke, mám iné gumy, iné aj vyvážené disky, iné diferáky, iný prevodový pomer v nich, všetko nové diely, geometria nastavená, olej v prevodovke aj prídavnej nový netečie, ložiská v ničom nehučia, auto chodí dobre, len to vibrovanie...
No na jedne straně jsi mě moc nepotěšil a na druhe vím že se mam opravdu zaměřit na tu převodovku potažmo přidavku.
Dneska jsem koukal na ložiska v kolech a rejdova a trochu poslouchal. jeden přední unašeč ma vuli ale nic katastrofickeho takže bych to viděl že jsou vyjebane ty unašeče poloos v ozub. kolech diffu. Třeba mě někdo vyvede z omylu ale řekl bych že to muže byt nejzranielnější misto, obzvlast u předni nápravy protože tam mam 10 dražku.
Kardany jsou bez vuli, hardy v pořádku.
zítra zkusím sundat ten přední kardan a projet to.
Na bubnu ručky jsem změřil tu vuli na zadku a děla 2,5cm-----moc, malo,m nevim co zkušenější?
Re: Kupcova D1
..ak myslíš 2,5 cm na obvode bubna, tak to ja pokladám za nepodstatnú vôľu...kupec18 píše: Na bubnu ručky jsem změřil tu vuli na zadku a děla 2,5cm-----moc, malo,m nevim co zkušenější?
..a tie unášače poloosi pri ložiskách diffu? Lebo ak to rozoberieš,tak by si mal vidieť, či je drážkovanie o.k., a tak isto na unášačoch na nábojoch... ak nieje vytrhané, alebo extrémne skrútené (väčšinou na poloosiach) , tak mu nič nieje...
A hlavne toto všetko by nevibrovalo len na 5-tku...
Ak máš stále hardy,pozri sa, či je vycentrovaná, je tam asi taký strediaci valček...akoby ložisko..
A ak ti to prestane po odmontovaní predného kardanu, gratulujem, ale potom pošli foto... nech pochopím, kde je zakopaný ten pes
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Tak jsem sundal předni kardan a unašeče, jeden unašeš trošku volnějsi ale fakt trošku, a hlavně rázy pořad stejne.
Akorát se přidala silně vyjebana uzávěrka mezidifu, se obavam že ta převodovka pujde zanedlouho zrepasovat.
A to jsem ještě málem zapad, jel jsem to projet jen na zadek, otačim se na kousičku pole a jak jsem stál zadníma na hlině konec,,, jsem tam šaškoval 5min než jsem to rozhoupal a odjel
Motor zatím relativně šlape takže dostal pro jistotu transfuzi s vitamínama.
Akorát se přidala silně vyjebana uzávěrka mezidifu, se obavam že ta převodovka pujde zanedlouho zrepasovat.
A to jsem ještě málem zapad, jel jsem to projet jen na zadek, otačim se na kousičku pole a jak jsem stál zadníma na hlině konec,,, jsem tam šaškoval 5min než jsem to rozhoupal a odjel
Motor zatím relativně šlape takže dostal pro jistotu transfuzi s vitamínama.
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Tak jsem konečně objevil co je to středici ložisko na hardyně,,, To tam sakra vůbec nemám, Má ono se to asi nesazuje na tu zaslepku so kryje matici unašeče na zadnim difu, že?
Tzn mam se na to vysrat nebo to tam dokoupit,,, nevíte jeste se ten ta krytka s čepem na kterem je nasazeno to ložisko dá někde dokoupit,, se bojim že ta moje bude v ha...........
Co dávate za kříže stači nějáke obyč za 3kila? nebo je to blato?
Tzn mam se na to vysrat nebo to tam dokoupit,,, nevíte jeste se ten ta krytka s čepem na kterem je nasazeno to ložisko dá někde dokoupit,, se bojim že ta moje bude v ha...........
Co dávate za kříže stači nějáke obyč za 3kila? nebo je to blato?
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Dej zadní kardan s dvouma křížema a máš klid.
Kříže už dávám jedině GKN a nebo lepší.
Jestli myslíš tu věc na obrázku, tak to asi někde mám
Kříže už dávám jedině GKN a nebo lepší.
Jestli myslíš tu věc na obrázku, tak to asi někde mám
- Přílohy
-
- 000 čep.jpg (13.76 KiB) Zobrazeno 4979 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
jj to je ono, Jak bude čas tak na to kouknu v jakém je to stavu. a podle toho by jsme to pořešili.
V čem je teda problem když je to vymlete?
V čem je teda problem když je to vymlete?
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Jsem dnes pokračoval ve skládaní vnitřku a narazil jsem na problem, když zavřu kastli nedrží.
Tzn. nahoře mi chybí nějaky kus plechu,, někde by mělo byt přidělano osvětlení a čidlo.
Mám tip na tenhle dil co mi zbyl,, ale nějak mi to tam nejde napasovat,,, je to z toho nebo jsme vedle?
Tzn. nahoře mi chybí nějaky kus plechu,, někde by mělo byt přidělano osvětlení a čidlo.
Mám tip na tenhle dil co mi zbyl,, ale nějak mi to tam nejde napasovat,,, je to z toho nebo jsme vedle?
- Přílohy
-
- P1410291832091.jpg (26.91 KiB) Zobrazeno 4897 x
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Je to z toho.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Dík , to mám štěstí že jdeš kolem
Ted jeste vymyslet jak to tam přidělat
Ted jeste vymyslet jak to tam přidělat
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Samozřejmě aby toho nebylo málo se mi utrhl vypustny šroub převodovky, takže nový větší vyvrtat diru a zalepit lepidlem na zavity,, doufam že to vydrži.
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Poraďte jak vytahnout ten středíci kroužek v zadním karadnu u hardyny.
Mrcha něják nechce ven
Mrcha něják nechce ven
-
- Příspěvky: 14954
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Blbě, zkoušel jsem to různými stahováky, reverzním kladivem, za tepla a nakonec jsem vzal vrtačku a udělal dvě díry na kraji toho vodícího čepu, které zasahovaly částečně do toho čepu a částečně do unašeče. Potom už to šlo vytáhnout stahovákem. Bohužel, je to demontáž nevratná, ani středící čep ani unašeč se nedají znovu použít. Je to dost blbé, kdybych třeba potřeboval jenom vyměnit gufero.
A pro dokreslení, jak to tam drželo - koupil jsem si i M8 pevnostní šroub označený 10.9 a ten jsem přetrhl.
A podporučuju rovnou vyměnit i gufero, co je pod unašečem schované, já jsem to neudělal a od té doby to lehce rosí.
A pro dokreslení, jak to tam drželo - koupil jsem si i M8 pevnostní šroub označený 10.9 a ten jsem přetrhl.
A podporučuju rovnou vyměnit i gufero, co je pod unašečem schované, já jsem to neudělal a od té doby to lehce rosí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Kupcova D1 problem s převodovkou
Jo timhle jsem si už prošel taky, ale ted jsem měl namysli ten kus co je zalisovany na konci kardanu,, ale už se mi to povedlo.
Minibruskou s frezou jsem to probrousil a pak už to šlo hezky ven.
Minibruskou s frezou jsem to probrousil a pak už to šlo hezky ven.