Opravdu?? Já když jsem zkoušel nějaký chip (přiznám se, že to byla jednotka z nachipovaného auta, kde původ chipu byl neznámý) před dvěma lety na svojí DII Td5 tenkrát ještě se standardním měničem, tak jsem tedy poznal, že jde motor mnohem ochotněji do otáček, nicméně většina navýšeného výkonu se ztrácela v převodovce a pokud si dobře pamatuji, tak dříve tedy měnič nezamykal a bylo to pro mne zklamání. Z toho jsem tenkrát vyvodil, že u DII Td5 v automatu má chip opravdu smysl pouze zároveň s přechodem na medium měnič (který tedy určitě doporučuji, ale o tom už tu bylo napsáno jinde spousty)...Kokesek píše:drive se zamkne.Acon píše:V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?
Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Super, dík za odpovědi. Na spotřebu taky moc jezdit neumim, ale zajímalo mě to k vůli dennímu ježdění do práce. Asi do toho taky zkočim
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Benjamin píše:
Opravdu?? Já když jsem zkoušel nějaký chip (přiznám se, že to byla jednotka z nachipovaného auta, kde původ chipu byl neznámý) před dvěma lety na svojí DII Td5 tenkrát ještě se standardním měničem, tak jsem tedy poznal, že jde motor mnohem ochotněji do otáček, nicméně většina navýšeného výkonu se ztrácela v převodovce a pokud si dobře pamatuji, tak dříve tedy měnič nezamykal a bylo to pro mne zklamání. Z toho jsem tenkrát vyvodil, že u DII Td5 v automatu má chip opravdu smysl pouze zároveň s přechodem na medium měnič (který tedy určitě doporučuji, ale o tom už tu bylo napsáno jinde spousty)...
to si aspon poznal ze je menic KO. pokud by byl dobry tak se zamkne drive.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Mám medium menič, tak by to malo zmysel no menič zamyká na základe čoho? Nie je to na základe nejakého impulzu RJ prevodovky? Že skrátka pustí do meniču vyšší tlak oleja aby sa zamkol? Lebo určite sa nezamyká len tak, sám od seba. Alebo ten chip nejako informuje aj RJ prevodovky....
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
je to zpusobeno tim ze jednotka dosahne drive pozadovaneho kroutaku pro jednotku automatu. A ten se pocita podle nejakeho algoritmu je to virtualni.
poznas to jednoduse tak ze projedes kopec pod plynem a cekas kdyz podradi. nebo kolik musis jet aby nepodradil. no a jak to nacipujes tak vetsinou uz nepodradi vubec nebo se to posune o 10-15km/h.
To je proto ze jednotce automatu staci virtualni kroutak (citi ze ma silny motor) posle signal zamkni (lockup) uz mi staci.
poznas to jednoduse tak ze projedes kopec pod plynem a cekas kdyz podradi. nebo kolik musis jet aby nepodradil. no a jak to nacipujes tak vetsinou uz nepodradi vubec nebo se to posune o 10-15km/h.
To je proto ze jednotce automatu staci virtualni kroutak (citi ze ma silny motor) posle signal zamkni (lockup) uz mi staci.
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
tak uz mam aj ja aj Balú posilu v ECU.
nie som ziadny expert na motory, ani sa nejako nezapodievam meditaciou okolo motorov, mam auto lebo v dnesnej dobe je potrebne ho mat a mam D2 lebo som sa do nej zamiloval a aj ked ma svoje dni je moja a mam ju rad
peto mi pridal 15% a samozrejme sa z auta nestala hned raketa, ale popri tom co som pisal vyssie som ten rozdiel naozaj zbadal aj ja - laik. prevodovka naozaj zacala radit o nieco kultivovanejsie a presne ako vravel peto ze az opadne osial z chipovania (ked sme vzruseni a tlacime na plyn zistit aku to ma silu) po vrateni ku beznemu dennemu stylu jazdenia som naozaj spokojny. je citit ze motor ma vacsiu silu, radi velmi pekne a napriklad 4 zamyka o nieco skor a drzi zamknuta ovela dlhsie (do nizsich rychlosti) ako predtym, resp. naozaj do kopca podradi na 3 neskor. myslim ze v kombinacii s medium menicom by to bolo to prave orechove.
ja som za seba spokojny, peto je naozaj odbornik, vie co robi a robi to dobre. komunikacia s nim je perfektna, dohoda terminu a casovanie navstevy na jednotku. takto si predstavujem zivot, dnes je uplna rarita stretnut cloveka s ktorym sa da bez problemov komunikovat, dohodnut, ale hlavne dohodu dodrzat a byt dochvilny. dohodli sme sa tyzden dopredu na konkretnom datume a case, my sme prisli presne na cas a on tam bol kde mal byt, mal vsetko pripravene a nemuseli sme ho nikde nahat a cakat.
diky
nie som ziadny expert na motory, ani sa nejako nezapodievam meditaciou okolo motorov, mam auto lebo v dnesnej dobe je potrebne ho mat a mam D2 lebo som sa do nej zamiloval a aj ked ma svoje dni je moja a mam ju rad
peto mi pridal 15% a samozrejme sa z auta nestala hned raketa, ale popri tom co som pisal vyssie som ten rozdiel naozaj zbadal aj ja - laik. prevodovka naozaj zacala radit o nieco kultivovanejsie a presne ako vravel peto ze az opadne osial z chipovania (ked sme vzruseni a tlacime na plyn zistit aku to ma silu) po vrateni ku beznemu dennemu stylu jazdenia som naozaj spokojny. je citit ze motor ma vacsiu silu, radi velmi pekne a napriklad 4 zamyka o nieco skor a drzi zamknuta ovela dlhsie (do nizsich rychlosti) ako predtym, resp. naozaj do kopca podradi na 3 neskor. myslim ze v kombinacii s medium menicom by to bolo to prave orechove.
ja som za seba spokojny, peto je naozaj odbornik, vie co robi a robi to dobre. komunikacia s nim je perfektna, dohoda terminu a casovanie navstevy na jednotku. takto si predstavujem zivot, dnes je uplna rarita stretnut cloveka s ktorym sa da bez problemov komunikovat, dohodnut, ale hlavne dohodu dodrzat a byt dochvilny. dohodli sme sa tyzden dopredu na konkretnom datume a case, my sme prisli presne na cas a on tam bol kde mal byt, mal vsetko pripravene a nemuseli sme ho nikde nahat a cakat.
diky
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
súhlasím a podpisujem sa aj ja
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Musim potvrdit slova hifi a ikdyz balu nebyl moc vyrecny tak i jeho
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
iYary píše:Musim potvrdit slova hifi a ikdyz balu nebyl moc vyrecny tak i jeho
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.
- aladin73
- Příspěvky: 61
- Registrován: 26 pro 2011 22:15
- tel.: +420737574257
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Brno a někdy na UA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
taky souhlasímiYary píše:Musim potvrdit slova hifi a ikdyz balu nebyl moc vyrecny tak i jeho
Defik jde opravdu lepe za plynem, chod je takovy klidnejsi neni to takovy rumpal.
Rojezdy jsou taky lepsi.
Ten kluk vi co dela ....... kokesku dik.
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 692
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Co chip EDC na 300TDi? Nebo nějaký způsob na poladění
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Josef-Z (Jugin) píše:Co chip EDC na 300TDi? Nebo nějaký způsob na poladění
neni problem...co tam mas za cislo ....tohle? AMR6228. BOSCH 0281001352
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 692
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
EDC Bosch 0281001443
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
to je to same je tam hodne zamen...Josef-Z (Jugin) píše:EDC Bosch 0281001443
AMR5623, ERR6363, ERR5985,AMR6228
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 692
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Máš něco v nabytce jak čipnout o kolik a jak?Kokesek píše:to je to same je tam hodne zamen...Josef-Z (Jugin) píše:EDC Bosch 0281001443
AMR5623, ERR6363, ERR5985,AMR6228
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Neco mam hotove. Je treba to dat do stroje na TESTJosef-Z (Jugin) píše:Josef-Z (Jugin) píše:EDC Bosch 0281001443
Máš něco v nabytce jak čipnout o kolik a jak?
Akorat mam tedka problem s casem....
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 692
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Tak až bude něco vyladěné, dej vědět
Předpokládám že postup úprav jednotky bude podobný jako u TD5?
Předpokládám že postup úprav jednotky bude podobný jako u TD5?
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- nico
- Příspěvky: 192
- Registrován: 26 čer 2013 20:30
- tel.: 00421905390514
- auto: LD Discovery 2
- Bydliště: Bratislava
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Pripajam sa do radu dakujucich,
po par tyzdnoch s chipom na ceste i mimo mam skusenosti len pozitivne. Narast vykonu citelny, menic sa zamkne skor /mestske rychlosti 60, 80kmh ide pod 2000ot., takze chod je taky kultivovanejsi.../, spotrebu zatial neriesim, lebo sa tesim
Takze Peto, velky velky dik
po par tyzdnoch s chipom na ceste i mimo mam skusenosti len pozitivne. Narast vykonu citelny, menic sa zamkne skor /mestske rychlosti 60, 80kmh ide pod 2000ot., takze chod je taky kultivovanejsi.../, spotrebu zatial neriesim, lebo sa tesim
Takze Peto, velky velky dik
- Kokesek
- Příspěvky: 4449
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Ahoj tak mam odladene muzes se stavit...Josef-Z (Jugin) píše:Tak až bude něco vyladěné, dej vědět
Předpokládám že postup úprav jednotky bude podobný jako u TD5?
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 692
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15
Asi si budu muset naplánovat malí výlet Máš nějaký graf výkonu, jen tak pro zajímavost?
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!