Nestartuje - že by imobilizér???
Moderátor: Miky_CZ
- VencaZE
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Děkuju za odpověď!
Jednotku ještě vyndám a podívám se jestli není uvnitř vyhnilá, nebo konektory. Pak se rozhodnu.
Pokud na to budu krátký, můžu ti ji poslat?
Jednotku ještě vyndám a podívám se jestli není uvnitř vyhnilá, nebo konektory. Pak se rozhodnu.
Pokud na to budu krátký, můžu ti ji poslat?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Klidně můžeš, ale reálně se k tomu nedostanu dřív než koncem měsíce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Tak jsem se nikam neposunul- proměřil jsem dráty a všechny relé. Relé žhavení mělo vypálený spínací kontakt uvnitř, ale to s věcí nijak nesouvisí. Problém je stále v tom že relé čerpadla ani relé žhavení nedostanou impuls k sepnutí(jednotka je neukostří (plus má main relé a relé čerpadla stálý) .
Zajímavý je ale to že relé čerpadla občas zakmitá. Je tedy otázka co může způsobit kmitání relé? Jako kdyby se tomu občas chtělo.
Ukostření jednotky se zdají v pořádku, i jsem si udělal jednu kostru jinou. Jednotku motoru stále nejde načíst přičemž drát pro data (růžovej) je elektricky v pořádku včetně konektoru OBD2. AS10 načíst a programovat lze. Starter motorem točí.
Zajímavý je ale to že relé čerpadla občas zakmitá. Je tedy otázka co může způsobit kmitání relé? Jako kdyby se tomu občas chtělo.
Ukostření jednotky se zdají v pořádku, i jsem si udělal jednu kostru jinou. Jednotku motoru stále nejde načíst přičemž drát pro data (růžovej) je elektricky v pořádku včetně konektoru OBD2. AS10 načíst a programovat lze. Starter motorem točí.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Jestli se na palubce nerozsvěcují kontrolky motoru a žhavení, tak jednotka nejspíš nefunguje - nerozběhne se v ní software. To by odpovídalo i tomu, že se do ní nepřepojíš přes diagnostiku. Druhá možnost je, že jednotku nezapneš - tedy že nemá signál od klíčku, respektive si nesepne hlavní relé. V případě že SW v jednotce neběží, a dostane signál od klíčku, tak si sice sepne hlavní relé, ale po vypnutí klíčku to relé okamžitě rozepne. Není tam prodleva cca 7 sekund po vypnutí klíčku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Jo, tvůj popis souhlasí- relé v závislosti na klíčku sepne ale i okamžitě rozepne- pokud se tedy bavíme o main relé pod sedačkou spolujezdce u Defa.
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... .
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Ja bych takovou mel.VencaZE píše:Jo, tvůj popis souhlasí- relé v závislosti na klíčku sepne ale i okamžitě rozepne- pokud se tedy bavíme o main relé pod sedačkou spolujezdce u Defa.
Ještě musím dodat že zřejmě v německu, odkud je auto dovezeno, někdo vřadil do série nějaký tuning, viz fotka dvou volných konektorů a krabička se serial portem. Na tomhle tuningu je na černém velkém konektoru rozlámaná izolace kabelů takže tam pravděpodobně docházelo ke zkratu mezi dráty.
Takže kde teď sehnat jednotku NNN500020 pro Defa 2004... .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
NNN500020 nebo NNN500250 nebo NNN000120 - pojede to na všechny.
To co popisuješ vypadá na KO jednotku, takže kromě druhé jednotky je tu možnost tuhle zkusit opravit.
To co popisuješ vypadá na KO jednotku, takže kromě druhé jednotky je tu možnost tuhle zkusit opravit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Aha, dík. Zítra bude porada s majitelem.
Na černým konektoru C0658 má být napájení jednotky z pojistky č. 12 na pin 33. Se zátěží 70W tam naměřím pokles napětí cca 0,8V. Napětí tam tedy klesá na 11,35V. Tohle napětí ale předpokádám že není kritický pro běh ECU, nebo? Zatím zkouším bez nabíječky abych zjistil co se tam děje. Při zatížení starterem to napětí určitě klesne ještě víc. Při jakým nejnižším napětí je jednotka schopna fungovat?
Na černým konektoru C0658 má být napájení jednotky z pojistky č. 12 na pin 33. Se zátěží 70W tam naměřím pokles napětí cca 0,8V. Napětí tam tedy klesá na 11,35V. Tohle napětí ale předpokádám že není kritický pro běh ECU, nebo? Zatím zkouším bez nabíječky abych zjistil co se tam děje. Při zatížení starterem to napětí určitě klesne ještě víc. Při jakým nejnižším napětí je jednotka schopna fungovat?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Kokesek
- Příspěvky: 4448
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Posli to Tomasovi je moc sikovnej uz mi taky nejaky opravil. Kdyby to neslo tak se ozvi. Mam vice nnn ecu a muzu je nahrat na pozadovany soft pripadne cipnout a odehrat imo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nestartuje - že by imobilizér???
Ten pokles je v pohodě, jednotka má 2 režimy funkce - normální, když běží motor, a "startovací", kde potřebuje cca 8-9V pro případ, že při startování na baterce poklesne napětí. Kouknout na to můžu, v lepším případě je to oprava na půl hodiny, ale to budu vědět, až jednotku otevřu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo