Stránka 3 z 5

Re: Přestavba Santany

Napsal: 19 led 2015 20:57
od kalda1
Myslel jsem že ty díry bych si odvrtal, to by zas takový problém být neměl ne ...
Jinak Díky tobě a nápovědě OME jsem to našel ...
http://www.offroad-obchod.cz/produkt/om ... tovych-per

Re: Přestavba Santany

Napsal: 19 led 2015 21:01
od kalda1
A tohle si taky udělám, to vypadá moooc hezky. Kdo maže ten jede :-D

http://www.offroad-obchod.cz/produkt/om ... -pera-gs19

Je na tom krásně vidět jak vyřešili tvar houpačky do trojuhelniku a ten třetí nemazanej šroub je tam podle mě jako ta zarážka aby se nestala ta věc jak je tu na obrazku, neotočila se houpačka dopředu a nezavánělo to zničením pera ....

Re: Přestavba Santany

Napsal: 19 led 2015 22:26
od dava
:mrgreen: s tím vrtáním teda moc nevím... já jednou vařil pero z L200 na dojetí a nechytala se mi na to ani flexa, když jsem si chtěl připravit V na svar ( elektrodou Castolin)

U těch vložek si myslím, že to nebude pro parabolický, nebo ne tyhle. Měly by mít tvar aby kopíroval profil, jinak se asi rychle ojedou. Mě se líbí spíš takový ty pásky z nějakýho kluznýho plastu, ale nevím kde to maj.
Ale rozhodně ty kluzný vložky jsou výborný.

Já jsem jinak teda taky nalomenej, že bych prodal diskošku a zkusil santánu, už jsem i na pár koukal.
Kolik chlastá v normálním provozu, s tím že se jezdí tak 20 km skoky a sem tam nějakej vlek, 2x měsíčně 300 km dálky a 2x do tejdne pracovní terén?? Právě kdyby se tam dala fakt dát ta defácká přídavka, tak je to úplně ono co si představuju

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 09:20
od JirkaDK
kalda1 píše:A tohle si taky udělám, to vypadá moooc hezky. Kdo maže ten jede :-D

http://www.offroad-obchod.cz/produkt/om ... -pera-gs19

Je na tom krásně vidět jak vyřešili tvar houpačky do trojuhelniku a ten třetí nemazanej šroub je tam podle mě jako ta zarážka aby se nestala ta věc jak je tu na obrazku, neotočila se houpačka dopředu a nezavánělo to zničením pera ....
-Mazané závěsy per je dobrá věc, akorát Santana má šrouby závěsů per o průměru 14mm a to po provrtání už nebude nic moc,
chtělo by to si nechat vyrobit silentbloky s vnitřním průměrem 16mm a patřičně upravit přední závěsy per a houpačky a vyrobit
vrtané šrouby 16mm.
-Při montáži šroubů závěsů per je nedotahovat na krev, jinak se omezí volný pohyb šroubů ve vnitřních trubičkách silentbloků
a z auta se stane nádherný kostitřas (častý jev).
-Dorazy proti přetočení houpaček má Santana již namontované z výroby, tady není potřeba nic upravovat.
-Tlumiče, zásadní věc, originální se jeví jako moc "tvrdé", pro začátek stačí levné Monroe Adventure, jako např: http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... 6&start=75

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 12:29
od ateliersk
dava píše:Já jsem jinak teda taky nalomenej, že bych prodal diskošku a zkusil santánu, už jsem i na pár koukal.
Kolik chlastá v normálním provozu, s tím že se jezdí tak 20 km skoky a sem tam nějakej vlek, 2x měsíčně 300 km dálky a 2x do tejdne pracovní terén?? Právě kdyby se tam dala fakt dát ta defácká přídavka, tak je to úplně ono co si představuju
no, záleží, čemu říkáš normální provoz. Mě to papa v kombinaci, lehký terén a město stabilně okolo deseti litrů na sto. Když jsem se po ose přesouval na ukrajinu a zpět, tak při cestovní rychlosti 80-90 km/h to bylo za nějakých 8,5 l/100km , po ukrajině to v celkovém průměru bylo opět přesně deset - kombinace nějaký terén na redukci + jejich rozbité silnice na trojku.

Pepa

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 16:57
od dava
ateliersk píše:
dava píše:Já jsem jinak teda taky nalomenej, že bych prodal diskošku a zkusil santánu, už jsem i na pár koukal.
Kolik chlastá v normálním provozu, s tím že se jezdí tak 20 km skoky a sem tam nějakej vlek, 2x měsíčně 300 km dálky a 2x do tejdne pracovní terén?? Právě kdyby se tam dala fakt dát ta defácká přídavka, tak je to úplně ono co si představuju
no, záleží, čemu říkáš normální provoz. Mě to papa v kombinaci, lehký terén a město stabilně okolo deseti litrů na sto. Když jsem se po ose přesouval na ukrajinu a zpět, tak při cestovní rychlosti 80-90 km/h to bylo za nějakých 8,5 l/100km , po ukrajině to v celkovém průměru bylo opět přesně deset - kombinace nějaký terén na redukci + jejich rozbité silnice na trojku.

Pepa
OK, tak to je cca jako DII Td5, což je pohoda, za míň stejně žádnej off nejede. Díky.

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 17:58
od kalda1
Tak jsem ty podložky na pera objednal a proste to zkusím, pokud to půjde tak by to bylo fajn .... :-)
Nad těmi tlumiči jsem už přemýšlel ... dával jsem nový od Eliotta co jsou z SIII, je to tak rok, ale rozdíl jsem nepoznal :-( zkusím ty monroe a uvidíme ...
Tu úpravu houpaček jsem tu psal proto, že bych to rád trochu zvednul a když to budu zvedat tak bych ty prodloužený držáky vyřešil třeba takto ...
Dneska jsem byl v Ivecu pro silentbloky na předek na pera, změřím si pak co tam jde za šrouby, kdyžtak bych se to pokusil nějak vyřešit abych tam tu vazelínu nějak dostal ...

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 20:29
od kalda1
Jinak já s ní jezdím taky za 10 litrů, ať je naložená anebo ne, pořád stejně ...
Jen počítej, že je to jízda max 100 Km/h, pak to už hodně točí motor ...
Jakmile napasuju L-R převodovku tak dám vědět :-)

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 20:50
od dava
Jojo... já stejně jezdím tak do kila i s diskoškou, bo jsem buď někde po šoustce, nebo táhnu vozejk. Se ani nepamatuju, kdy jsem jel rychlejc , páč na dálky si bez vozejku beru osobák od ženy boženy...

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 21:14
od kalda1
tak jsem našel jaká by mohla být převodovka a jaká přídavka:

Hlavní převodovka LT85 - přídavka LT230

Pokud to někdo znáte podle těch čísel tak mi prosím řekněte zdali je možná záměna za tu stálou 4x4 s uzávěrkou

Dík moc !!!

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 21:31
od dava
kalda1 píše:tak jsem našel jaká by mohla být převodovka a jaká přídavka:

Hlavní převodovka LT85 - přídavka LT230

Pokud to někdo znáte podle těch čísel tak mi prosím řekněte zdali je možná záměna za tu stálou 4x4 s uzávěrkou

Dík moc !!!
LT 230 je pokud vím Defender právě, takže to asi nebude tak docela pravda.

Názory se různí, co jsem zběžně koukal po forech, někde píšou že nepasuje hřídel, ale tady je inzerát kterej by napovídal že snad by to pasovat mělo. : http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... 8-223-2149

To budou znát dědkaři... on někdo poradí

Re: Přestavba Santany

Napsal: 20 led 2015 22:23
od kalda1
Čekám tedy na radu :Pohoda:


v mezičase se zeptám jestli náhodou netušíte co je to zač? :

Re: Přestavba Santany

Napsal: 21 led 2015 17:45
od eliott
To je uzávěra diferáku, podle mne Offrotec. Přídavka podle mne bude pasovat z Defendera bez úprav, akorát bude potřeba trochu upravit táhla řazení.

Re: Přestavba Santany

Napsal: 21 led 2015 18:33
od kalda1
Děkuju. To mám na autě který rozebírám, tak snad to funguje. Přitah jsem ho na podvalu nepojízdný ...
Aspoň vím na jakej typ koukat na předek ať je to vše na podtlak ...

Re: Přestavba Santany

Napsal: 21 led 2015 18:59
od dava
:-( tohle bude vepředu hodně na ráně... nejde to udělat jinak?? Ono i vzadu je to na ráně.

Re: Přestavba Santany

Napsal: 21 led 2015 22:04
od kalda1
ale je zadarmo :grin: protože už ji mám ........ uvidíme jak to mají vymyšlené na předek ....

Re: Přestavba Santany

Napsal: 25 led 2015 22:14
od eliott
Stejně...

Re: Přestavba Santany

Napsal: 26 led 2015 20:29
od kalda1
Psal jsem mu a odpovídal, že nějak zezadu, že to není tak na ráně, pokud to bude blbý tak tam půjde vzduchová, kompresor stejne na aute bude kvůli měchům .....

Re: Přestavba Santany

Napsal: 26 led 2015 20:36
od eliott
Máš dost poloos? Když vidím, jak je to na Santany s dílama, tak bych byl s těma uzávěrama opatrný....

Re: Přestavba Santany

Napsal: 26 led 2015 20:55
od dava
eliott píše:Máš dost poloos? Když vidím, jak je to na Santany s dílama, tak bych byl s těma uzávěrama opatrný....
No Eliotte, a jsou to teda poloosy, resp. dify z nějakýho LR nebo co myslíš?? Podle všeho by to mělo být na bázi licence SIII, ale to mám z informací na forech, což je tak 50/50. Novější know-how LR nejspíš neprodal.

Jinak, co jsem se teď díval na Santany, protože se mi to auto fakt zalíbilo, tak spousta z nich měla obě špéry od nova. S jednou jsem jel, je to docela živý a ... klasický off. Pohledově to vypadá celkem mohutný , dify velký.