Stránka 12 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 08:49
od komin
Codehunter: 3,0D v L322 je motor od BMW toto je tema o V6 2,7 a 3,0 od Jaguar/PSA/Landrover.
A pre znalich jedna otazka nemoze tomu skruteniu pomahat aj ten Webasto prihrev motora ze sa ten vrch zohreje prirychlo?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 08:51
od Lukasino
Přesně tak, 3l v L322 je úplně jiný motor, jiného výrobce, atd.

3l TD6 v L322 je klasický 3l diesel který je ve spoustě BMW (3er, 5er, 7er, x5) a je opravdu spolehlivý, horší je to u něj s převodovkou :mrgreen: Ale v tomhle tématu je to každopádně off topic, zkus projít Range Rover sekci :wink:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 15:34
od Maxsel
lummix007 píše: 23 dub 2018 08:37 Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte :cool
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.

Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.

Děkuji děkuji :hi
3.0 v L322 je opravdu "trochu jiný" motor, než TDV6 a SDV6. Dával se do Range ale ještě ještě před tím, než se tam začali dávat motory 3.6 a 4.4, o kterých píšeš a měl pouze pětistupňovou poddimenzovanou převodovku. Uvozovky u trochu jiný jsem použil, protože v principu je to TDV6 ale se dvěma válci navíc a novější 4.4 je evoluce původní 3.6. A i 3.6 se dělala s osmikvaltem. L322 se vyráběl 10 let a mimo prvních dvou let výroby na něm bylo každý rok něco nového nebo jinak. Začal bych tedy tím, že si řekneš přibližnou cenu nebo rok výroby, o jakém vůbec uvažuješ.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 16:43
od lummix007
Maxsel píše: 23 dub 2018 15:34
lummix007 píše: 23 dub 2018 08:37 Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte :cool
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.

Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.

Děkuji děkuji :hi
3.0 v L322 je opravdu "trochu jiný" motor, než TDV6 a SDV6. Dával se do Range ale ještě ještě před tím, než se tam začali dávat motory 3.6 a 4.4, o kterých píšeš a měl pouze pětistupňovou poddimenzovanou převodovku. Uvozovky u trochu jiný jsem použil, protože v principu je to TDV6 ale se dvěma válci navíc a novější 4.4 je evoluce původní 3.6. A i 3.6 se dělala s osmikvaltem. L322 se vyráběl 10 let a mimo prvních dvou let výroby na něm bylo každý rok něco nového nebo jinak. Začal bych tedy tím, že si řekneš přibližnou cenu nebo rok výroby, o jakém vůbec uvažuješ.

No trochu se v té historii právě ztrácím :cry ... těch motorizací a možností automatu je teda dost.
Abych byl upřímný, tak uvažuji o dvou variantách:
První varianta je okolo 750 000 s tím, že bych rád sáhl po kvalitní naftové motorizaci a kvalitním novější stavu. Auto bude využíváno spíše na dálky, do města mám takové prdítko. Moc se mi líbí RR čtvrté generace, ale to je bohužel cenově trochu jinde. Tam je ale motorizace 3.0 V6 nafta už v pořádku, že? Takže bych to viděl na r.v. 2011. Motorizace 4.4 se mi jeví jako nejoptimálnější. Za kolik jezdí tato motorizace v průměru?
Druhá varianta je trochu jiná a to je vzít starší kousek, spolehlivý motor (3,6 V8?) a cenově do 400 000. Zbytek peněz bych použil na koupi motorky.
Abych to vysvětlil - jsem člověk, kterého baví pořád a pořád zkoušet nové věci. Ne, nejsem ten člověk, co koupí auto, odrovná ho a raději se ho zbaví!! Nyní se vozím AUDI A8 r.v. 2012 v úžasné výbavě a malým nájezdem km. Auto je komplet po dost drahém servisu a je ve špičkovém stavu. Ale chci ji prostě zase poslat dál a zkusit něco dalšího - jestli mi rozumíte.
Budu tedy rád za každou dobrou radu nebo doporučení :sun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 dub 2018 20:13
od komin
Lummix: 3,0 v novom range nieje v poho prave onom a 2,7 je tato tema.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 dub 2018 12:41
od habakuk
Vzpomínaná 3,6 V8 je jen doplnění dvou válců k původní 2,7 V6 tedy jistotu fatální destrukce nezískáš.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 11:02
od wittmann19
Ahoj
chci koupit D3 rv 2005, Byla přivezena z vadnou klikou po 280tis, nyní po výměně polomotoru najeto 500km, repasován někde v čechách nevím zatím kde , bude to zase ten samý kus hřídele nebo se už polepšily ? Ale pokud je to kroucením bloku jak se zde píše ,tak to mohu čekat také že ? Nebo stačí jezdit max 130 a nevytáčet ?? Nebo jít raději do benzína.. :cool

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 11:07
od Hanys_a_Kaca
wittmann19 píše: 27 dub 2018 11:02 Ahoj
chci koupit D3 rv 2005, Byla přivezena z vadnou klikou po 280tis, nyní po výměně polomotoru najeto 500km, repasován někde v čechách nevím zatím kde , bude to zase ten samý kus hřídele nebo se už polepšily ? Ale pokud je to kroucením bloku jak se zde píše ,tak to mohu čekat také že ? Nebo stačí jezdit max 130 a nevytáčet ?? Nebo jít raději do benzína.. :cool
Je velká šance, že tam bude ještě horší hřídel než byl originál - třeba odlitá náhrada - každý váží, co s mrtvým autem, a ten kdo do opravy skutečně investuje maximum, ten si auto nechá, kdo to polepí aby to chvilku jelo, ten to rychle prodá... tak bych řekl, že je jasný, co je to za případ, pokud teda nemáš nějakou jasnou historii, jakože, je to třeba někdo z tvojí rodiny apod, komu věříš, jak to dělal...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 12:42
od wittmann19
Prý to je od firmy co repasuje tady v čechách ty LR motory , kdo zjistím ale prý dal za ten motor 110tis,to samo neznamená že tam není jen náhražka

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 13:04
od Dex
Za 110 koupis pojízdný motor bez záruky v neznámém stavu. Pokud to někdo chce opravit s novým polomotorem, tak ta akce vyjde min na 250 tis.

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 13:19
od wittmann19
udajně je repasován vymenným zpusobem za tu cenu a má nový polomotor ale samo to je jen řeč,nevím, asi jsi koupím raději V8 ,

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 13:20
od Dex
wittmann19 píše:udajně je repasován vymenným zpusobem za tu cenu a má nový polomotor ale samo to je jen řeč,nevím, asi jsi koupím raději V8 ,
Tak se podívej co stoji holy polomotor sam o sobě. Třeba Elliot je prodává

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 13:44
od wittmann19
hmm 140 tis polomotor, tak to tam bude nejspíš jen vyměněn prozatím funkční motor s nedoložitelnýma km tak do toho nepujdu ikdyž auto je velice pěkné

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 14:48
od wittmann19
našel jsem takový inzerát a nerozumnet ?? :(
Ponúkame na predaj kompletné motory Jaguar Land Rover 2.7 D 276DT, kompatibilné
Jaguar S-type, XJ x350, XJ x358, XF.
Land Rover Discovery, Range Rover Sport.

Motory sú originál Jaguar, v prípade záujmu poradíme ako sa dá prerobiť na Land Rover.

Motory sú kompletné, blok, hlava, vstrekovače, vysokotlakové čerpadlo, kabeláž a sú pripravené na montáž do auta.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 15:06
od Lukasino
Co je na tom zvláštního? Prostě prodávají kompletní jeté motory, ne?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 15:42
od wittmann19
aha , tak pokud jsou shodné s tdv6 co jsou i v D3 proč ne
nebo jsou v něčem rozdílné ?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 18:50
od eliott
wittmann19 píše: 27 dub 2018 15:42 aha , tak pokud jsou shodné s tdv6 co jsou i v D3 proč ne
nebo jsou v něčem rozdílné ?
Mají jiný blok

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 19:06
od wittmann19
takový co se nekroutí a neumírá klikovka ??? :blush

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 21:06
od eliott
wittmann19 píše: 27 dub 2018 19:06 takový co se nekroutí a neumírá klikovka ??? :blush
Ne, takový co nepasuje do LR

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 dub 2018 21:33
od marianh
Tiez som to videl, vraj
"The engines in question are Jaguar engines, for the application on Range Rover or Land Rover Discovery are required changes that will be sent by the customer service according to the VIN of your car indicated in the checkout."
Ci je to scam neviem...