Stránka 2 z 3

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 12:21
od victom
Tovar zbytocne prepravovany po europe, na kolečkách je problem.
Preco niesu logisticke centra budované pri železnici, ale pri dialnici?
A zo železnice následná distribúcia na kratke vzdialenosti automobilovou dopravou.

Ale to sme uz hodne mimo vlakno.

Kazdy ma svoj nazor, a tak isto aj ja som vyjadril svoj nazor na DPF filter.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 12:27
od Mahatma
victom píše: 08 úno 2017 12:21 Tovar zbytocne prepravovany po europe, na kolečkách je problem.
Preco niesu logisticke centra budované pri železnici, ale pri dialnici?
A zo železnice následná distribúcia na kratke vzdialenosti automobilovou dopravou.

Ale to sme uz hodne mimo vlakno.

Kazdy ma svoj nazor, a tak isto aj ja som vyjadril svoj nazor na DPF filter.
Železnice není všemocná. Už dnes je přetížená + problémy s časovou náročností, organizací a složitou ditribucí (představ si, že by každý vagon měl jít někam jinam).
Máš pravdu, že je to mimo téma, už končím.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 12:34
od Rover
Zjednodušeně ... tyhle motory pracují s vysokými tlaky vstřikovaného paliva a produkují extrémně malé částice, které při absenci DPF filtru nemá lidské tělo šanci přefiltrovat a usazuje se to hluboko v plicích kde to působí karcinogenně. Je to opravdu strašné svinstvo. Paradoxně dýchací systém člověka mnohem lépe zachytí saze ze starých dieselu, které jsou mnohem větší.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 13:03
od petmic
Rover píše: 08 úno 2017 12:34 Zjednodušeně ... tyhle motory pracují s vysokými tlaky vstřikovaného paliva a produkují extrémně malé částice, které při absenci DPF filtru nemá lidské tělo šanci přefiltrovat a usazuje se to hluboko v plicích kde to působí karcinogenně. Je to opravdu strašné svinstvo. Paradoxně dýchací systém člověka mnohem lépe zachytí saze ze starých dieselu, které jsou mnohem větší.
Suhlasim. Tak zo zaujimavosti, kam sa radi Td5? K tym starym dieslom ci k tym novym? Tie tlaky su tam celkom dost velke myslim.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 13:20
od VencaZE

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 15:21
od Saul
Aha! Tak proto má LR to zelený logo!

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 16:27
od habakuk
Saul píše:Aha! Tak proto má LR to zelený logo!
Trošku tě zklamu, poslední roky používají černo stříbrné logo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 22:39
od Kokesek
Dpf filtr spolu s egr je sofistikované a složité zařízení které funguje. A ti co tady píšou takové nepodložené a zhovadilosti naplněné žvásty by měli něco dostudoval o velikosti částic a dokonalém spalování při nucené vysoké teplotě. Většina neandrtálců to chce kuchat a ve finále je Zavada většinou triviální. Viz vada zhaveni ,jízda na rezervu, vadné čidlo teploty a podobně triviality.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 08 úno 2017 23:36
od victom
Hmm jediní kdo to chce kuchat som asi ja. :Sorry:

Musim este podotknút, ze som kuchar. A viacej ma vytáča debata o priprave jedla sposobom souse vide.
Onalepkovane : natur, eko, bio..... a nakoniec uvarené v plastikovom sáčku. :Ale fuuj:

Ako som skorej pisal. Je to len moj nazor.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 00:44
od Balú
niezeby som bol priaznivec odstranenia DPF filtra,ale myslim si o tej technologii v spojeni z niektorymi strojmi svoje...
tuto zimu kamarat na firmu kupil fungel novy traktor pomerne velku 100 konovu Kubotu 4x4 z vsetkymi elektronickymi ficurkami okolo motora a DPF filtrom ...a ja som s nim par dni ohrnal sneh v meste,no dost ma zaskocil system recyklacie (vypalovania) toho filtra ,traktor po priblizne 8-10 motohodinach porozsvecuje kontrolky recyrkulacie
faza I. musis zvysit otacky motora o tolko ,aby jedna kontrolka (zvys otacky motora) zhasla a dalej asi 20-30 min jazdis z stalymi otackami motora(rucny plyn) okolo 1600-1800 ako kedy, nez sa za priserneho smradu filter vypali,a kontrolky zhasnu
faza II . ked to nahodou prehliadnes a odignorujes tie dve kontrolky,rozsvieti sa tretia uz za staleho pipania zo symbolom parkovacej brzdy +DPF a musis zastavit,zatiahnut rucnu a tam de sa momentalne nachadzas stat zo zvysenymi otackami motora -v mojom pripade to bolo 2200 (urci riadiaca jednotka) a 20 min. ,inak to stopne motor a nastartujes uz iba cez diagnostiku,esteze to ma prachotesnu kabinu z pretlakovou ventilaciou ...ten smrad je otrasny ,vobec to nevona po fialkach a ta zvysena spotreba paliva za cas nutny na recyrkulaciu stoji tiez za zmienku+ekologicke naroky na vyrobu a neskor likvidaciu DPF filtra ...neviem ci zvysovanie euro noriem za kazdu cenu od uradnikov z Bruselu je ta spravna cesta, tu ide len o biznis a na zdravi ovčanov im hovno zalezi....

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 01:32
od victom
DPF :ne

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 07:40
od Kokesek
Balu a Victom...jedine vychodisko pro Vas je varit spolu nejake dobre jidlo :mrgreen:

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 08:56
od libovka
S neorigo DPF bych byl hodně opatrný. Hodně jich nefunguje správně a dokonce známi případy kdy došlo k požáru auta.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 09:13
od pete805
Kokesek píše: 08 úno 2017 22:39 Dpf filtr spolu s egr je sofistikované a složité zařízení které funguje. A ti co tady píšou takové nepodložené a zhovadilosti naplněné žvásty by měli něco dostudoval o velikosti částic a dokonalém spalování při nucené vysoké teplotě. Většina neandrtálců to chce kuchat a ve finále je Zavada většinou triviální. Viz vada zhaveni ,jízda na rezervu, vadné čidlo teploty a podobně triviality.


Sent from my iPhone using Tapatalk
súhlasím aj keď dpf a podobné hovädiny vôbec nemusím,ak je motor v poriadku tak dpf vydrží dlho,v jednom článku v sm predstavovali mercedes s čo mal najazdené cez 600tis a origo dpf,ale mal to skoro odnova jeden majiteľ,auto ho živilo a bol detailista čo sa týka údržby. ešte jedna vec ak to mám dobe naštudované plameň nehorí priamo v dpf ale v katalyzátore ,a až následná vysoká teplota spáli sadze v dpf ,takže aj stav katu je dôležitý,ak sa mýlim tak skúsenejší nech ma opraví ,nemôžem mať v hlave všetko (stačí sex a LR)

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 12:27
od petr pp
Kokesek píše: 09 úno 2017 07:40 Balu a Victom...jedine vychodisko pro Vas je varit spolu nejake dobre jidlo :mrgreen:
Kokesek
Sme sa otom rozpravali ze to dpf dokazes oklamat pripadne upravit tak ze auto bude bezproblemov a teraz moc nechapem ocom pises :?:

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 15:50
od Balú
to ani ja nechapem co tym chcel basnik povedat,asi aby sme si desi sadli z Victomom, alebo varili cojaviem gulas a popritom sa navzajom stazovali na zle DPF :wink: ... skor ma udivuje ze niektori tu su tak naivni ,ze si myslia ,ze zvysovanie euro noriem motorov je urobene hlavne kvoli ovzdusiu a zdraviu obyvatelov ,to je fakt k smiechu :grin: :grin: ,za vsetkym su prachy, no zbytocne to hovorit ked to niekto nechce vidiet.....pritom zena ma auto z DPF a nechystam sa ho odtial amputovat,je tam ,a ak by ho nahodou slak trafil,tak tam pojde druhy,len si o tom myslim svoje,tot vsjo :wink: ale to si myslim aj o tych nasich prasatach z BA a mafii z Bruselu ,no je mi to tak isto drek platne :wink:

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 16:58
od Kokesek
petr pp píše:
Kokesek píše: 09 úno 2017 07:40 Balu a Victom...jedine vychodisko pro Vas je varit spolu nejake dobre jidlo :mrgreen:
Kokesek
Sme sa otom rozpravali ze to dpf dokazes oklamat pripadne upravit tak ze auto bude bezproblemov a teraz moc nechapem ocom pises :?:
Já ho odstranit umím ale zásadně sem ti to nedoporučoval. A to ještě na funkčním zanovnim autě. To je úplně na hlavu postavené. Já nechápu čemu se divíš. Proste sem zásadně proti tomu cuchat a vstřebává do krve a plic takové svinstvo neodbouratelne. To bych byl idiot kdybych to ještě někomu sám doporučil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 17:41
od petr pp
Peto ano :wink:

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 09 úno 2017 18:26
od MadTom
Bych to postavil z druhé strany - pokud to auto fabrika udělá tak, aby se samo nekurvilo v běžném provozu tím že odchází takové věci jako EGR a DPF, tak není důvod, aby se to nějak řešilo. Bohužel je spíše výjimkou než pravidlem. A víše popisovaný postup u traktoru není až tak špatný. Na rozdíl od některých aut, kde první co se rozsvítí je indikace, že se regenerace nepovedla a auto už dál prostě nepojede.

Re: Nepříjemné zjištění - DPF filtr LR Disovery 3, r.v. 2009

Napsal: 01 lis 2017 10:58
od vava
Zdravím,

hledal jsem ale asi to moc neumím - jak poznám, jestli moje D3 TDV 2,7 MY2007 má DPF filtr nebo ne? V TP mám uvedenu směrnici ES 2003/76B což by měla být EURO 4, korigovaný součinitel absorbce 1,34 - podle článku na mjauto by vozidla se součinitelem vyšším než 0,5 DPF mít neměli.

Díky