To sem koukal, že to dělají z 3mm plechu. Výložníky a uchyty ještě silnější. Ale zajímalo by mě jestli je to dost na to, aby uvnitř nemusely být výztuže minimálně v místech průchozíš šroubů, které se dost utahují - držáky od tlumičů, od tažného apod.... A ze zvědavosti by mě zajímalo jestli se aspoň ten zesílený rám míň kroutí. Si pamatuju jak jsem zapadl v lese v rozbahněným úvozu, jako nic fatálního, ale u Pumy nešely otevřít zadní dveře na korbě, jak se to lehce pokroutilo.Kyanid Sodný píše: ↑24 pro 2022 16:59 Ty orig. anglický jsou z 2mm plechu, takže ty různý výztuhy a přepážky jsou asi nutný. Poláci to dělají ze silnějšího plechu ,tak že výstuhy netřeba.
Další věc je jestli je takový rám možné snadno zapsat. Třeba angláni tolerují výměnu rámu s přenosem VINka, ale nesmí to být rám z jiného vozu a musí to být rám podle původní specifikace. Když se použije třeba zesílený rám, jako je např. ten od MAERů, tak už je to přestavba a musí (měl by) se certifikovat. Tím snadno zapsat tedy myslím bez voseru s papírováním, lítáním "od okénka k okénku" a ještě "mazaním" nějakému ouřadovi. Já vím, že je tu vícero debat na tohle téma, ale vždycky to končí tak nějak neurčitě, zašumlovaně ....