Granátník
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Granátník
Grenadier má už ČR zastoupení
https://www.dajbych.cz/predstaveni-grenadier-4x4
Teda snad to tu nikde není, ale nezaznamenal jsem to
https://www.dajbych.cz/predstaveni-grenadier-4x4
Teda snad to tu nikde není, ale nezaznamenal jsem to
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granátník
toš, rubnite sem cenník...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granátník
cena má začít na 59 000 eurech:
https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html
Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.
https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html
Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.
- jareku
- Příspěvky: 1752
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Granátník
Cena je úplná "lidovka"...Mirko píše: ↑10 lis 2021 19:57 cena má začít na 59 000 eurech:
https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html
Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.
Live long and prosper.
Re: Granátník
Doba se změnila pořádné auto dnes prostě stojí 2 mega.jareku píše: ↑11 lis 2021 07:56Cena je úplná "lidovka"...Mirko píše: ↑10 lis 2021 19:57 cena má začít na 59 000 eurech:
https://www.autozeitung.de/ineos-grenad ... 97239.html
Za 450 eur ho nyní lze rezervovat.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Granátník
To sice jo, ale já jsem doufal, že to bude levnější než nový Defender = že si to koupím jako druhý auto do rodiny :-D. Když si vezmu, že nový Hilux se dá koupit za 800 tisíc bez DPH, tak mi tohle přijde jako pracovní auto drahý.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Granátník
Tady je teosku vetsi motor tak asi proto
300TDI---The Legend begins
Re: Granátník
Takže byli jsme se kouknout. Je to velké asi jako gecko. Interiérové knoflíky jsou logicky posun zpět - me se to libi. Auto je dost masivní. Zadni nárazník zelezny. Výhled z auta je skvělý, vzadu se nevyspíte a neslozite sedačky do rovna, na paletu asi zapomente. motor je skvelej! Jeli jsme benzinakem a motor je super 300koni. Za me konečně auto co bude mít smysl pro normální lidi není to auto do parisske ulice ale na na kabelky a botox úplně nejsem.
Cena startuje na 1,2mio bez dph. Za 6ti válec to je vice než rozumné
Cena startuje na 1,2mio bez dph. Za 6ti válec to je vice než rozumné
300TDI---The Legend begins
-
- Příspěvky: 14980
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Granátník
Podle fotky jenom přemýslím, jestli to měli pod stanem proto, aby dovnitř nenapršelo. Teda když to má navazovat na Defa.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Granátník
No musim rict že když jsme se rozjeli tak v autě průvan byl!:D
300TDI---The Legend begins
Re: Granátník
Aj ja som bol s kamaratom kuknuť. Je to zaujimave auto - uvidime ked pride do zaverečnej podoby . Za mna dobre -.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Tazik1992
- Příspěvky: 1395
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Granátník
No, kabina připomíná kokpit malého letadla. A ty nouzový spínače jsou hustý, obzvlášť jestli budou i u sériovek
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Granátník
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Granátník
Nazdar,
v sobotu jsme to pojali jako rodinný výlet k Dajbychovi a podařilo se mi se projet jak s benzínovou, tak s dieslovou verzí. Sdílím nějaké postřehy a fotky:
- Motor - to jsme asi čekali všichni: oba táhnou jako bejk. Snažil jsem se najít rozdíl a popravdě to podle mě ta ZF převodovka dost smazává. I v terénu, když jsme se rozjížděli z nuly do prudkého kopce jely oba vozy velmi srovnatelně. Tedy volba motoru bude spíš o tom jestli je pro někoho větší problém AdBlue, nebo spotřeba benziňáku, která asi bude o chlup vyšší
- převodovka - 8 kvalt ZF je etalon kvality, řadí perfektně a určitě se velkou měrou podílí na super jízdě jak v terénu, tak na silnici. Jeden postřeh: na redukovanou rychlost je maximálka 80km/hod (!) - za mě super. Stávalo se mi s D2 v Rumuskou, že jsem potřeboval jet rychleji na pomalou a už byl strop
- celkové proporce z venku - je o něco menší než starý def. Je potřeba to zhodnotit v reálu jak to komu sedí. Rozvor je delší, to je známá věc. Poloměr otáčení prý ještě ladí - momentálně na těch prototypech bylo 14,5 metru, což je věru dost.
- kola - sorry, ale budu remcat - prostě se mi zadají malé. Buď 265/70R17 (31,6 palce), nebo 255/70R18 (32,1 palce dle tabulek), nepůjde tam dát větší kola bez nějakých úprav karoserie a liftu
- křížení - opravdu luxus. Prototypy měly jen středovou špéru a i v téměř maximálním křížení, které jsme jeli jsem necítil žádný prokluz (mokré bláto z kamenama) - myslím, že by mi tam s D2, nebo D4 už drnčel TC jako sfiňa
- interiér - byly to prototypy, takže samá 3D tiskárna, tady to raději nehodnotím, ale co opravdu musím pochválit jsou ty sedačky - Racara super a bral bych je s tou kombinací látky a kůže
- vnitřní prostor - vepředu OK, vzadu více než v D2, ale pozor, když jsem otevřel zadní dveře a změřil vzdálenost od zadních sedaček po hranu, tak to dalo přesně 160cm. D4 má 180cm. A i celkový prostor v kabině je určitě menší než v defu, nebo v D4. Tedy spaní vevnitř pro dlouhány sice ano, ale jen se sklopenýma předníma sedačkama. To jsem u D4 nemusel dělat... Další velké pozor: u zadních sedaček jde sklopit jen opěrák, se sedákem (i dle foto - je tam vidět ta vzpěra, na které to je připevněné) nelze nic dělat. Na můj dotaz bylo odpovězeno, že tak to i zůstane v sérii. Vím, že pod tím může být duální baterie, ale i tak je to škoda, že to nejde, třeba bez té baterie.
- Dále na další foto ve žlutém kroužku něco na podvozku co celkem vyčuhuje, na co jsem se zapomněl zeptat - je to nádrž?? Dále, xenony fakt svítí dost...
- prý dělají každý den report od potenciálních zákazníků, co měli za postřehy, tak jsem jim hned nameldoval, že se mi nelíbí ten spodek chladiče, kterej je sice s ochranou, ale dokážu si představit, že ho někde prorazím - je prostě na ráně. Odpověď zněla, že nejsem zdaleka jedinej, kdo to říká...
- další postřeh - hned když jsme sedli do toho zelenýho, tak borec co to řídil říká, že středovej dif hučí, že netrefili rozměry koleček, a že jsou moc do sebe... hučel jako prase u obou aut..
- CENA: dle prodejce od Dajbycha by cena měla začínat na 51.000 € (cca 1,3M Kč) bez daně a pokud nahážu v konfigurátoru navrch "co jde" tak dalších 5.000 - 6.000€
Závěr za mě: velmi schopné vozidlo, pro mě A1 motor, převodovka a podvozek. Pro mě minus: celkově spíše menší auto, uvnitř ne moc velké, nepůjdou dát větší kola...
v sobotu jsme to pojali jako rodinný výlet k Dajbychovi a podařilo se mi se projet jak s benzínovou, tak s dieslovou verzí. Sdílím nějaké postřehy a fotky:
- Motor - to jsme asi čekali všichni: oba táhnou jako bejk. Snažil jsem se najít rozdíl a popravdě to podle mě ta ZF převodovka dost smazává. I v terénu, když jsme se rozjížděli z nuly do prudkého kopce jely oba vozy velmi srovnatelně. Tedy volba motoru bude spíš o tom jestli je pro někoho větší problém AdBlue, nebo spotřeba benziňáku, která asi bude o chlup vyšší
- převodovka - 8 kvalt ZF je etalon kvality, řadí perfektně a určitě se velkou měrou podílí na super jízdě jak v terénu, tak na silnici. Jeden postřeh: na redukovanou rychlost je maximálka 80km/hod (!) - za mě super. Stávalo se mi s D2 v Rumuskou, že jsem potřeboval jet rychleji na pomalou a už byl strop
- celkové proporce z venku - je o něco menší než starý def. Je potřeba to zhodnotit v reálu jak to komu sedí. Rozvor je delší, to je známá věc. Poloměr otáčení prý ještě ladí - momentálně na těch prototypech bylo 14,5 metru, což je věru dost.
- kola - sorry, ale budu remcat - prostě se mi zadají malé. Buď 265/70R17 (31,6 palce), nebo 255/70R18 (32,1 palce dle tabulek), nepůjde tam dát větší kola bez nějakých úprav karoserie a liftu
- křížení - opravdu luxus. Prototypy měly jen středovou špéru a i v téměř maximálním křížení, které jsme jeli jsem necítil žádný prokluz (mokré bláto z kamenama) - myslím, že by mi tam s D2, nebo D4 už drnčel TC jako sfiňa
- interiér - byly to prototypy, takže samá 3D tiskárna, tady to raději nehodnotím, ale co opravdu musím pochválit jsou ty sedačky - Racara super a bral bych je s tou kombinací látky a kůže
- vnitřní prostor - vepředu OK, vzadu více než v D2, ale pozor, když jsem otevřel zadní dveře a změřil vzdálenost od zadních sedaček po hranu, tak to dalo přesně 160cm. D4 má 180cm. A i celkový prostor v kabině je určitě menší než v defu, nebo v D4. Tedy spaní vevnitř pro dlouhány sice ano, ale jen se sklopenýma předníma sedačkama. To jsem u D4 nemusel dělat... Další velké pozor: u zadních sedaček jde sklopit jen opěrák, se sedákem (i dle foto - je tam vidět ta vzpěra, na které to je připevněné) nelze nic dělat. Na můj dotaz bylo odpovězeno, že tak to i zůstane v sérii. Vím, že pod tím může být duální baterie, ale i tak je to škoda, že to nejde, třeba bez té baterie.
- Dále na další foto ve žlutém kroužku něco na podvozku co celkem vyčuhuje, na co jsem se zapomněl zeptat - je to nádrž?? Dále, xenony fakt svítí dost...
- prý dělají každý den report od potenciálních zákazníků, co měli za postřehy, tak jsem jim hned nameldoval, že se mi nelíbí ten spodek chladiče, kterej je sice s ochranou, ale dokážu si představit, že ho někde prorazím - je prostě na ráně. Odpověď zněla, že nejsem zdaleka jedinej, kdo to říká...
- další postřeh - hned když jsme sedli do toho zelenýho, tak borec co to řídil říká, že středovej dif hučí, že netrefili rozměry koleček, a že jsou moc do sebe... hučel jako prase u obou aut..
- CENA: dle prodejce od Dajbycha by cena měla začínat na 51.000 € (cca 1,3M Kč) bez daně a pokud nahážu v konfigurátoru navrch "co jde" tak dalších 5.000 - 6.000€
Závěr za mě: velmi schopné vozidlo, pro mě A1 motor, převodovka a podvozek. Pro mě minus: celkově spíše menší auto, uvnitř ne moc velké, nepůjdou dát větší kola...
-
- Příspěvky: 14980
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Granátník
Na první pohled je to žlutě zakroužkované tyč řízení, a pokud to není jenom optický klam z fotky, tak vypadá ohnutá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Granátník
To je nadrz - tiez som na to pozeral ako je nizko .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Granátník
Ale bolo povedane ze dste sa bude dost veci doladovať.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk