Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst prodáno
Moderátor: stan
Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst prodáno
Zdravím , padlo definitivní rozhodnutí V8 jde do plynu a TD5 jsem se rozhodl prodat i když s těžkým srdcem , ale 2x discovery v rodině je už fakt hodně (i když na fóru se jistě tací najdou co jich mají víc )
Takže Facelift 2002
motor TD5 P15 chip stage 2 - motor vyměněn září 2021 (najeto 220 tis)
Automat- nyní čerstvě po výměně oleje vyměněn leden 2022 (převodovka vyměněna v roce 2019 najeto 160tis)
mezinápravová uzávěrka origo v kabině (olej taktéž vyměněn leden 2022 )
Ace, měchy, standardní výška
7 místný ,
interier světlá kůže,
elektrické sedačky
dva šíbry , kterýma neteče a naštěstí nikdy neteklo,
16 elektrony s pěknýma Atčkama
Rádio s navigací
Tempomat
Parkovací senzory
handsfree Parrot
tlumiče 2019 SuperGAz
Vin vyražen
Tažné 3,5 t
Rozšířené lemy
šnorchl
žebřík
2x klíč
Autíčko jsem vždy udržoval a vše měnil pravidelně , nejezdilo nikdy těžkej terén.
cena 219 000,- SLEVA na 199 000,-
tel. 608 22 77 55
Takže Facelift 2002
motor TD5 P15 chip stage 2 - motor vyměněn září 2021 (najeto 220 tis)
Automat- nyní čerstvě po výměně oleje vyměněn leden 2022 (převodovka vyměněna v roce 2019 najeto 160tis)
mezinápravová uzávěrka origo v kabině (olej taktéž vyměněn leden 2022 )
Ace, měchy, standardní výška
7 místný ,
interier světlá kůže,
elektrické sedačky
dva šíbry , kterýma neteče a naštěstí nikdy neteklo,
16 elektrony s pěknýma Atčkama
Rádio s navigací
Tempomat
Parkovací senzory
handsfree Parrot
tlumiče 2019 SuperGAz
Vin vyražen
Tažné 3,5 t
Rozšířené lemy
šnorchl
žebřík
2x klíč
Autíčko jsem vždy udržoval a vše měnil pravidelně , nejezdilo nikdy těžkej terén.
cena 219 000,- SLEVA na 199 000,-
tel. 608 22 77 55
- Přílohy
-
- IMG_6236.jpg (129.28 KiB) Zobrazeno 4484 x
-
- IMG_6237.jpg (129.42 KiB) Zobrazeno 4484 x
-
- IMG_6242.jpg (119.75 KiB) Zobrazeno 4484 x
-
- IMG_6245.jpg (115.27 KiB) Zobrazeno 4484 x
-
- IMG_6246.jpg (99.85 KiB) Zobrazeno 4484 x
Naposledy upravil(a) cuhead dne 31 kvě 2022 21:30, celkem upraveno 5 x.
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst
Velmi kraasna
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst
Díky, byli dotazy na klíče , takže klíče jsou k tomu dva
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst
Zatím kromě pár zvědavců a samo autobazarníků (hlavně AAA jsou vytrvalí, přestože tohle asi není auto do áček) nikdo s Vážným zájmem.
Takže vzhledem k tomu, že v květnu končí technická tak auto bude mít novou STK.
Takže vzhledem k tomu, že v květnu končí technická tak auto bude mít novou STK.
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst
Možná je to i kvůli tomu uměle vyhnanému trhu, který D2 nabízí na 200+, což mě přijde naprosto šílené a také že je trh teď až moc plný řekl bych. . .
Případné zájemce by mohlo zajímat, proč se měnil motor a proč převodovka ( přitom ani jedno na D2 neodchází..). Fotka podvozku není, ale VIN je už náhradní = pod tím si představím zrezlou bídu.
Chceš 220 tisíc za auto s 5ti fotkama. Asi se ti bude prodávat déle, než bys sám chtěl, ale za to nebudeš moct. Kupce si najde, kastle a interiér je pěkný ( né pro mě ), ale pro non-LR lidi je to prostě 20 let stará krabice za skoro čtvrt milionu...
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst
Jasně , že pokud člověk nechce konkrétně D2 tak se po D2 ani neohlédne.
Motor jsem měnil kvůli vlastní blbosti blikla na mě kontrolka mazání - odešlo čerpadlo, dítě v autě nechtěl jsem zůstávat na dálnici , tak jsem to riskl , že těch 500 m ke sjezdu to motor dá, no a nedal, nezadřel se sice úplně, ale už bylo chycené ložisko. No a výpočet nový rozvody čerpadlo plus ložiska a klika, hráli pro novej motor, náhodou jsem natrefil na slušný tak jsem šel do " nového motoru", výměnu dělali v Arami.
Převodovku jsem měnil ne proto , že by byla odešla, řadila v pohodě plynule bez zvuků, ale auto mě přišlo líné (asi auto tahalo přívěs) , takže jsem asi rok uvažoval o repasi u aschcrofta no a pak mě byla nabídnuta "zánovní" z auta se 100000km , takže jsem do ní šel, auto rázem dost ožilo, nedávno jsemto porovnával s Radkem z fóra a chová se stejně jako jeho d2 s HD měničem, ale protože jsem ty měniče nefotil a neporovnával (tenkrát mě to nenapadlo, že by mohla být nová převodovka s HD měničem) tak si ani netroufnu tvrdit že HD měnič tam mám i když si to myslím. Výměnu dělal Jan Císař.
Takže to k historii.
Rám určitě není KO, určitě je jeden z těch lepších, vinko mě obrousili šmirglem na stkčku (aby ho prý lépe viděli) a než se dohadovat , že tam vidět bylo , jsem ho nechal vyrazit.
Na mé V8 je (nechal jsem ho vyvařit) , resp byl razantně horší.
Motor jsem měnil kvůli vlastní blbosti blikla na mě kontrolka mazání - odešlo čerpadlo, dítě v autě nechtěl jsem zůstávat na dálnici , tak jsem to riskl , že těch 500 m ke sjezdu to motor dá, no a nedal, nezadřel se sice úplně, ale už bylo chycené ložisko. No a výpočet nový rozvody čerpadlo plus ložiska a klika, hráli pro novej motor, náhodou jsem natrefil na slušný tak jsem šel do " nového motoru", výměnu dělali v Arami.
Převodovku jsem měnil ne proto , že by byla odešla, řadila v pohodě plynule bez zvuků, ale auto mě přišlo líné (asi auto tahalo přívěs) , takže jsem asi rok uvažoval o repasi u aschcrofta no a pak mě byla nabídnuta "zánovní" z auta se 100000km , takže jsem do ní šel, auto rázem dost ožilo, nedávno jsemto porovnával s Radkem z fóra a chová se stejně jako jeho d2 s HD měničem, ale protože jsem ty měniče nefotil a neporovnával (tenkrát mě to nenapadlo, že by mohla být nová převodovka s HD měničem) tak si ani netroufnu tvrdit že HD měnič tam mám i když si to myslím. Výměnu dělal Jan Císař.
Takže to k historii.
Rám určitě není KO, určitě je jeden z těch lepších, vinko mě obrousili šmirglem na stkčku (aby ho prý lépe viděli) a než se dohadovat , že tam vidět bylo , jsem ho nechal vyrazit.
Na mé V8 je (nechal jsem ho vyvařit) , resp byl razantně horší.
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst
Super - přesně tohle by případné zájemce mohlo zajímat!cuhead píše: ↑04 kvě 2022 23:24 Jasně , že pokud člověk nechce konkrétně D2 tak se po D2 ani neohlédne.
Motor jsem měnil kvůli vlastní blbosti blikla na mě kontrolka mazání - odešlo čerpadlo, dítě v autě nechtěl jsem zůstávat na dálnici , tak jsem to riskl , že těch 500 m ke sjezdu to motor dá, no a nedal, nezadřel se sice úplně, ale už bylo chycené ložisko. No a výpočet nový rozvody čerpadlo plus ložiska a klika, hráli pro novej motor, náhodou jsem natrefil na slušný tak jsem šel do " nového motoru", výměnu dělali v Arami.
Převodovku jsem měnil ne proto , že by byla odešla, řadila v pohodě plynule bez zvuků, ale auto mě přišlo líné (asi auto tahalo přívěs) , takže jsem asi rok uvažoval o repasi u aschcrofta no a pak mě byla nabídnuta "zánovní" z auta se 100000km , takže jsem do ní šel, auto rázem dost ožilo, nedávno jsemto porovnával s Radkem z fóra a chová se stejně jako jeho d2 s HD měničem, ale protože jsem ty měniče nefotil a neporovnával (tenkrát mě to nenapadlo, že by mohla být nová převodovka s HD měničem) tak si ani netroufnu tvrdit že HD měnič tam mám i když si to myslím. Výměnu dělal Jan Císař.
Takže to k historii.
Rám určitě není KO, určitě je jeden z těch lepších, vinko mě obrousili šmirglem na stkčku (aby ho prý lépe viděli) a než se dohadovat , že tam vidět bylo , jsem ho nechal vyrazit.
Na mé V8 je (nechal jsem ho vyvařit) , resp byl razantně horší.
Re: Discovery 2 facelift uzávěrka 7 míst SLEVA
Tak jsem se rozhodl slevit 20tis. a udělat tu STK (přestože končila až za 14 dnů) , aktualizace v prvním příspěvku.