Stránka 2 z 6

Napsal: 02 úno 2009 22:15
od jezbera ivan
S tym kompresorom to je fakt tak ako pisete. Ja som s tym vacsim od ARB dofukoval sem-tam pneu na stvorkolke a samozrejme, ze ani to nevydrzal. Ked som ho potom rozobral, zistil som, ze to ani vydrzat nemoze, lebo z vnutra to je tak trochu "china"
Jeden nemazany piest s teflonovym kruzkom, jedno lozisko a elektromotor. Na pneu treba mat seriozny a hlavne iny kompresor!

Napsal: 02 úno 2009 22:20
od evo828
patrik píše:tiez si mislym ze bude problem v tom to. ten kruzok co drzi gumicky bude trochu mimo osi difu a tim padom nebudokonale pritlacat gumicku po celom obvode.
Auto stalo teraz pre zmenu den vonku a teraz zase ARB nechce zopnut uzavierku - len fuci a fuci - som z toho magor.
Patrik - kto Ti to bude rozoberat ked budes riesit tie prevody?

Napsal: 03 úno 2009 20:56
od patrik
Piskot -Ivan ho pozna

Diferák

Napsal: 15 úno 2009 21:09
od lllangis
Dobrý den pánové potřeboval bych jestli někdo nemá nebo neměl rozebranou nápravu salisbuli jde o ložiska diferáku potřeboval bych vědět rozměry nevíte kdo by my s tím pomohl díky Tom.

Napsal: 15 úno 2009 22:01
od eliott
Mám skladem, ale pokud budeš rozebírat, je třeba spec. přípravek pro nastavení předpětí ložisek, bez jeho použití ložiska brzy odejdou.

Napsal: 16 úno 2009 07:26
od lllangis
jen bych potřeboval všdět ten rozměr zatím jestli by ste mi je mohl změřit díky Tom

Napsal: 16 úno 2009 23:04
od Pama
Tak už taky patřím mezi "náfuky".
Sehnal jsem si v GB nové ARB na obě nápravy a protože
jsem chtěl mít vše perfekt, nechal jsem si je namontovat
ve značkovém servise.Bohužel i přední i zadní uzávěry
fučí.... :evil:
Teď shání (servis) info,jak to dát dohromady.Dřívější
bezmezné nadšení se mění v bezmeznou nasr......

Polemika k reparaci uzávěrek byla o závislosti zadní
a přední uzávěrky.
Znalci prosím, je zadek ARB spřažen s předkem
nebo se dá předek uzavřít nezávisle,bez zapnutí
předku?(mám za to, že ano,ale prý to tak není).

Napsal: 16 úno 2009 23:07
od Jenda
NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza

Napsal: 16 úno 2009 23:11
od low
Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu

Napsal: 16 úno 2009 23:16
od Pama
Jenda Zaslal: út únor 17, 2009 12:07 am Předmět:

--------------------------------------------------------------------------------

NEZAVISLE.Kdo ti to delal?????
Honza


...Nechci je jmenovat, protože by to na ně dobré světlo
nevrhalo a doufám, že neprávem.(zatím s nimi bylo
vše vždy o.k.,jsou to ale origo "Lendoši".

Napsal: 16 úno 2009 23:23
od Pama
low Zaslal: út únor 17, 2009 12:11 am Předmět:

--------------------------------------------------------------------------------

Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu


Díky Low za dobrou zprávu,tvrdili mi to samý a já jim nevěřil,
(nepřišlo mi logický,svazovat obě uzávěrky do závislosti).
Pokud měli pravdu v tomhle,určitě zvládnou i nápravu :P :P :P

Napsal: 17 úno 2009 06:57
od jezbera ivan
To jsou ty prvni vlastovky... :D

Napsal: 17 úno 2009 08:53
od erik
low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Jsou situace, kdy je to proti logice...popisu...
Jedes do doliku temer po vrstevnici. Dolik je zpusoben abrazi vody, cesta je naklonena smerem ze svahu, cesta v doliku je zuzena na min jak 2 metry, prudky vyjezd za dolikem. Ba prudky vyjezd, ktery je v pricnem naklonu ti bezesporu pomuze predni spera... Co bude delat auto.. pred sjezdem do doliku zaradis spery a vznikne problem, ze zadek ti bude ujizdet. No zaradit je az v doliku neni cas, protoze nebezpecim ze ti spadne zadek do rokle je velke... reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def

Napsal: 17 úno 2009 10:35
od low
erik píše:
low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
J reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Nerekl jsem, ze je to dogma, jen ze je to doporucene, samozrejme jsou pripadi (ne nespletl jsem si y), kteri to maji tak jak pises pro tebou popsane situace, ale maji tomu uzpusoben i zbytek. ale obecne se doporucuje to tak nemit, bo jinak proste mas vic nez slusnou sanci ze poloosu chrupnes (viz dano nejen v nove sedlici).

Napsal: 17 úno 2009 13:50
od MOPADŽI
erik píše:
low píše:Pama: obecne se doporucuje ovladani ARB uzaverek zapojit do serie, tedy tak aby jsi predni speru mohl uzavrit az teprve kdyz mas zavrenou zadni, resi se to v logice zapojeni spinacu
Jsou situace, kdy je to proti logice...popisu...
Jedes do doliku temer po vrstevnici. Dolik je zpusoben abrazi vody, cesta je naklonena smerem ze svahu, cesta v doliku je zuzena na min jak 2 metry, prudky vyjezd za dolikem. Ba prudky vyjezd, ktery je v pricnem naklonu ti bezesporu pomuze predni spera... Co bude delat auto.. pred sjezdem do doliku zaradis spery a vznikne problem, ze zadek ti bude ujizdet. No zaradit je az v doliku neni cas, protoze nebezpecim ze ti spadne zadek do rokle je velke... reseni- mit zaplou pouze predni speru, ktera te i pri naklonu vytahne /toto samostatne zapinani sper ma treba |Dano def
Já je mám také do série, jak uvádí low. Má to tak prý být. Nicméně, to co popisuje erik a o čem jsme se již parkrát bavili...chtěl bych je mít také zapojené nezávisle na sobě, připadá mně to i logičtější...
Takže asi někdy...to nechám předělat.

Napsal: 17 úno 2009 15:39
od DanoDEF
MOPADŽI píše: ...chtěl bych je mít také zapojené nezávisle na sobě, připadá mně to i logičtější...
Takže asi někdy...to nechám předělat.
... je to otazka par minut a cca 10cm kabliku.

Napsal: 17 úno 2009 19:29
od low
ja bych to nedelal, max pres nejakej separatni spinac, bo predstava, ze mlada nekde bude premylset co muze zapnout a nemuze a zrovna se netrefi je desiva :-)

Napsal: 17 úno 2009 19:49
od OC
Hmmm... odpusť blbou otázku, ale nějak naprosto nevidím, z čeho by mělo plynout, že potenciální zatížení poloosy když je vepředu zamčeno bude menší, když je zamčeno i vzadu? Co přesně přehlížím?

(Pokud snad by mělo jít pouze o to, že když je zamčeno i vzadu, je poněkud lepší šance, že zadek zabere a předek to nepotáhne sám, pak by snad bylo bezpečnější tu náhradní poloosu vozit furt, protože to je dost spoléhání na milost Boží ;))

A mimochodem, copak ony jsou zadní poloosy silnější než přední? Domníval bych se, že budou všechny stejně silné, ale o tomhle vím dreck.....

Napsal: 17 úno 2009 20:28
od DanoDEF
low píše:ja bych to nedelal, max pres nejakej separatni spinac, bo predstava, ze mlada nekde bude premylset co muze zapnout a nemuze a zrovna se netrefi je desiva :-)
... to si myslis, ze ti nieco prdne hbed ako to zapne... :D

... popripade to mozes dat na snimac otlacku prsta

Napsal: 17 úno 2009 20:55
od eliott
Jsem taky zastánce toho, že řidič má rozhodovat co kdy a v jakém pořadí zapne, navíc uzávěra snižuje pravdělodobnost poškození diferáku, což zrovna v tvém případě, Low, je dost častý problém :mrgreen: . A jejikoš většina co má Defy, mají 110ky a ty mají vzadu Salisbury , hlavní nebezpečí hrozí vepředu :idea: