Cau Panove, jak jsou na tom ty Vase trojkove krasavice? Ja vim, ze jsou to jeste v podstate mladatka, ale presto - je kvalita pouzitych materialu a povrchova uprava porad tak dobra jako drive.
Odvolavam se timto na naseho RR P38 z roku 97, ktery sice po strance spolehlivosti elektroniky je hotovy pruser ale co se tyce materialu-karoserie a podvozek je ve vic nez prefektni kondici. No a vyfukove potrubi z nerezu je i po tech x-letech jezdenych v soli-jako nove.
Tuhle jsem jsem koukal na jednu 2006-ku a ten nosnik nad taznym zarizenim (tam co je to oko na tahani) byl na hranach uz tak akorat zraly na vystrikani nejakym tim asfaltovym blivajzem, no a pak jsem se jeste sehnul kouknout na podvozek a ty vyfukove tlumice uz meli taky sem tam rezave fleky. To uz se v nerezi jako nedela?
No a jakasi ta trubku v motorovem prostoru vlevo-takovy ten vlnovec co vede do toho predehrevu motoru ci co to tam je, tak ta uz byla taky nakvetla
Jak jsou na tom DISCOVERY 3 s kvalitou, rezavi???
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Na podvozku klasicky odřený od terajnu. Kdyby to jezdilo jen po silnici,tak si myslím bez problému.Ale jak píšeš mladéj stroj : 3 roky a cca 90 000 km. Je to celý Fe,akorát přední haupna a zadní dveře Al. Ten vlnovec od ohřevu motoru by měl být sání na ten předehřev,ale na to to nejede. Auto buď rezaví nebo koroduje,maximálně oxiduje.Nerezaví jen nafukovací,ale to se může píchnout. Tak že " Nejlepší auto na protirezavění je to co nemáš "
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "