Originální x neoriginální náhradní díly
Moderátor: Acon
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
..kdo vyrábí tenhle originální díl ??? ( hadice TD5 )
- Přílohy
-
- DSCF5118u.jpg
- (99.63 KiB) Staženo 1938 x
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Tak to mně také zajímáTomáš K píše:..kdo vyrábí tenhle originální díl ??? ( hadice TD5 )
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
No tak co já vím tak to takhle je , kvalitu rád zaplatím , ale ne přeplatím
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Poslední dobou mě začínají pronásledovat nekvalitní neoriginální díly. Páčka blinkrů, dálkových světel a klaksonu na RRC vydržela měsíc a přestal fungovat klakson. Po zdvojení spínače klaksonu provizorně na páčku zbylou po mlhovkách (pro jistotu a provizorně - je tam dodnes... ) a dalších několika měsících začalo blbnout vypínání blinkrů volantem. Později spínání blinkrů a dálkových světel přestalo fungovat úplně. Všéťa (autoelektrikář) má naštěstí šikovné ruce a trpělivost. V páčce vyměnil pár pružinek a celý polorozpadlý mechanismus slepil - zatím to od listopadu funguje, ale jak dlouho, to nevím. Páčka byla nová a s autem se začalo jezdit v březnu minulého roku, to jenom pro představu o kvalitě aftermarket dílů. Před vánoci ještě original páčka byla v GB k mání, teď na potvoru zmizela - zrovna když jsem se rozhodl, že do ní těch nekřesťanských 80 liber budu investovat. Zadal jsem si tedy, aby mě ihned informovali, kdyby zase byla k mání a zatím pro jistotu objednal další kus aftermarket za tři pětky (v librách).
Přední brzdy mám EBC ventilované a k nim jsem musel objednat i brzdiče, protože můj Rangie měl original jednoduché disky bez ventilace. Tehdejší Scorpion Racing mi k EBC diskům dodaly jakési no-name brzdiče s tím, že s nimi mají ty nejlepší zkušenosti. Levý přední začal v listopadu téct. Když to Rosomák v Bělči rozdělal, zjistilo se, že těsnění tak, jak je tam vymyšleno, je v podstatě konstrukční chybou a lze to opravit jenom provizorně. Také že jo, fungovalo to dba měsíce a teče to zas. Dneska jsem objednal original Land Rover díl z pozdějších Classiců, které měly ventilované kotouče vpředu standardně - hádejte za kolik? Dvě kila za jeden, což je tedy strašná rána - pomalu se začínám smiřovat se skutečností, že pokud budu chtít kvalitnější díly než ty, co vydrží několik měsíců, budu za ně platit stejně jako za díly na D3 a možná i víc . Ještě, že vzadu mám jednoduché kotouče a původní, zrepasované brzdiče. Poučení zní - pokud je to možné, zachovat a repasovat původní díly
Přední brzdy mám EBC ventilované a k nim jsem musel objednat i brzdiče, protože můj Rangie měl original jednoduché disky bez ventilace. Tehdejší Scorpion Racing mi k EBC diskům dodaly jakési no-name brzdiče s tím, že s nimi mají ty nejlepší zkušenosti. Levý přední začal v listopadu téct. Když to Rosomák v Bělči rozdělal, zjistilo se, že těsnění tak, jak je tam vymyšleno, je v podstatě konstrukční chybou a lze to opravit jenom provizorně. Také že jo, fungovalo to dba měsíce a teče to zas. Dneska jsem objednal original Land Rover díl z pozdějších Classiců, které měly ventilované kotouče vpředu standardně - hádejte za kolik? Dvě kila za jeden, což je tedy strašná rána - pomalu se začínám smiřovat se skutečností, že pokud budu chtít kvalitnější díly než ty, co vydrží několik měsíců, budu za ně platit stejně jako za díly na D3 a možná i víc . Ještě, že vzadu mám jednoduché kotouče a původní, zrepasované brzdiče. Poučení zní - pokud je to možné, zachovat a repasovat původní díly
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- skritekcrx
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Piskani brzd zpusobuje jejich rozechveni pri brzdeni pomaha na to namazat stycne plochy vazelinou. Mam na mysli stycne plochy pistek desticka a desticky trmen nikoli desticka kotouc . Existuji na to specialni vazeliny ja pouzivam primo od Ate a vzdy brzdy pikat prestanou. Tot me zkusenostipapavel.k píše:...sááákriš NEKLANE neprovokuj porát s těma fotkama ...krásný
....destičky mi pískaly po výměně (destičky+kotouče) v autorizovaném servisu předpokládám v krabici označenou LR..asi půl roku ..co k tomu dodat...
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
já se začínám přiklánět k orig dílům obecně na všech autech,cena je nekdy srovnatelná a kvalita podstatně vyšší
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Je třeba vědět co jo a co ne, přece nebudu kupovat stejnej díl o 100% dráž jen kvůli tomu, že je v krabici se zelenejma šiškama
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Riskl jsem teď neoriginální váhu vzduchu, za pětinovou cenu co stojí originál. Jsem zvědavý, jestli vůbec dorazí v pořádku. Ale za ty prachy...
Btw, Neklan, ta páčka Lucas stojí na ebayi polovinu...
Mirko
Btw, Neklan, ta páčka Lucas stojí na ebayi polovinu...
Mirko
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Tak jsme chtěli dneska namontovat nové brzdiče - příšerně drahé, ale s krásnou zelenou nálepkou, hlásající, že se jedná o ORIGINAL LAND ROVER GENUINE PARTS. Po vybalení všechno OK, odlitky s logem AP Lockhead, ale až na to, že byly oba levé... , navzdory faktu, že krabice hlásaly levý a pravý. Tak já už fakt nevím, co je mi platné, že mám original brzdiče, když nějaký pakoš v GB neví, co má do které krabice zabalit...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Neklan píše:Tak jsme chtěli dneska namontovat nové brzdiče - příšerně drahé, ale s krásnou zelenou nálepkou, hlásající, že se jedná o ORIGINAL LAND ROVER GENUINE PARTS. Po vybalení všechno OK, odlitky s logem AP Lockhead, ale až na to, že byly oba levé... , navzdory faktu, že krabice hlásaly levý a pravý. Tak já už fakt nevím, co je mi platné, že mám original brzdiče, když nějaký pakoš v GB neví, co má do které krabice zabalit...
Jestli to nebalil nějaký brigádník z ČR ( který si do GB zajel vydělat na Land Rovera )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Bývávalo, že jsem míval své zaměstnance a ze zoufalství jsem jim říkal pacienti, ale v tomto případě bych to spíš viděl na nějakého Asiata nebo zhulenýho Anglána.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Rudo, měl jsem tam 5 let bráchy a věř, že většina Čechů a Slováků byli nebo jsou zaměstnaní na vyšších postechRudaK píše:Jestli to nebalil nějaký brigádník z ČR ( který si do GB zajel vydělat na Land Rovera )
Třeba údržbář, zahradník a tak podobně!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Jinak taky mám rád originální díly, ale v dnešní době už je to tak trochu paradox.
V dnešním globalizovaném světě... kdy je 80% všeho made in China nebo prostě v Asii.
V dnešním globalizovaném světě... kdy je 80% všeho made in China nebo prostě v Asii.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Musím pochválit Rimmer Bros, že za ty prachy mají aspoň skvělý servis. Stačilo zavolat a než jsem jim stačil poslat druhý levý brzdič zpět, přišel mi s velkou omluvou ten správný - pravý. Celé to nebyla jejich chyba, museli to zblbnout už u výrobce, kde vrazili levý brzdič do krabice od pravého.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Tak ještě zjisti, kde in England to bylo odlito a já ti řeknu, jak na tom jsi.Neklan píše:Musím pochválit Rimmer Bros, že za ty prachy mají aspoň skvělý servis. Stačilo zavolat a než jsem jim stačil poslat druhý levý brzdič zpět, přišel mi s velkou omluvou ten správný - pravý. Celé to nebyla jejich chyba, museli to zblbnout už u výrobce, kde vrazili levý brzdič do krabice od pravého.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 kvě 2010 12:15
- tel.: 00420603763485
- auto: FREE 2.0 D 2000
- Bydliště: Znojmo
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Mám R 19D r.v.1994 vše origo samozřejmě tu atam rez vše oríginál až na rozvody nyní potřeba zadní díl výfuku najeto 130 000 km jó ještě palivový filtr a olejový fyltr a olej Castrol Magnetec každých 10 tisíc.Supr auto, Nyní FR r.v.2000 3dv.130.000 km a hledám rozumy a rady.JŘ.Jan Ikl píše:tak třeba k výfukům...známý koupil na Hondu posl.díl výfuku,v Hondě, a vydržel mu 2roky,myslím,že říkal roky a 2 měsíce...tak koupil neoriginál,na rady svých tří spolupracovníků...všichni prý spokojeni..asi budu kupovat taky tam...
http://evyfuk.cz/vyfuky/LAND_ROVER/Free" onclick="window.open(this.href);return false; ... /04895001/
- Land Lover
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02 kvě 2008 19:05
- auto: LR Discovery II Td5
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
A co třeba čepy na předních kolech a řízení, už se mi tam dělaj vůle,... najeto 242 000 km,
tady bude lepší GENUINE ?
tady bude lepší GENUINE ?
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Vytáhnu tohodle kostlivce
Dá se nějak kategorizovat ohledně výrobců co je dobré a co nemá smysl?
Například co se podvozkových dílů týká?
Britpart nemá ani smysl zkoušet, to je mi jasné.
Co třeba Allmakes? Do jaké kategorie patří jejich kvalita?
Dá se nějak kategorizovat ohledně výrobců co je dobré a co nemá smysl?
Například co se podvozkových dílů týká?
Britpart nemá ani smysl zkoušet, to je mi jasné.
Co třeba Allmakes? Do jaké kategorie patří jejich kvalita?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 692
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Tak to trošku oživim.
Trošku mě překvapilo těsnění od AllMakes4x4.
Tak to budu muset dát na tmel.. Snad to bude dobre.
Trošku mě překvapilo těsnění od AllMakes4x4.
Tak to budu muset dát na tmel.. Snad to bude dobre.
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!