6x6 Land Rover Defender

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor

Uživatelský avatar
BulldogsRotterdam
Příspěvky: 29
Registrován: 18 zář 2009 15:17

Re: 6x6 Land Rover Defender

#2 Příspěvek od BulldogsRotterdam » 09 pro 2009 20:58

Sorry English ! :wink:

6x4 & 6x6 Land Rovers
http://www.lr-mad.co.uk/6x6.html


Uživatelský avatar
MRAK
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2008 21:56
Bydliště: Sever

Re: 6x6 Land Rover Defender

#4 Příspěvek od MRAK » 10 pro 2009 11:11

lidi prosímvás, může mi někdo vysvětlit záběry z toho videa:

http://www.youtube.com/watch?v=yovp0YGRNb8



0:08 až 0:14 a pak třeba 1:08 až 1:11 ?

kde má to auto volant? nalevo nebo napravo???

jsem z toho trošku jelen ......
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#5 Příspěvek od Stavros » 10 pro 2009 11:19

hm, je to divny, je to Land Rover, ty umej vsechno.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 576
Registrován: 01 dub 2009 23:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#6 Příspěvek od kamca » 10 pro 2009 12:32

jestli to neni ta varianta, ze volant je posuvnej a bud ho mas LHD nebo RHD...uz sem to videl na Unimogu

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#7 Příspěvek od discover » 10 pro 2009 14:23

Zpomal si film a promítni si ten kus, kde fíra "sedí vlevo". Uvidíš zrcadlově obrácenou SPZ. Film je stranově obrácený. :!: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1491
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: 6x6 Land Rover Defender

#8 Příspěvek od KRANG » 10 pro 2009 16:02

discover píše:Zpomal si film a promítni si ten kus, kde fíra "sedí vlevo". Uvidíš zrcadlově obrácenou SPZ. Film je stranově obrácený. :!: :lol: :lol: :lol:
Pane inšpektor, oni jsou hlava. :idea: :ty jeden...: :mrgreen:
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 735
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: 6x6 Land Rover Defender

#9 Příspěvek od papavel.k » 10 pro 2009 21:50

...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: 6x6 Land Rover Defender

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 10 pro 2009 22:11

spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: 6x6 Land Rover Defender

#11 Příspěvek od Neklan » 10 pro 2009 22:46

papavel.k píše:...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8 :lol:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#12 Příspěvek od MOPADŽI » 11 pro 2009 16:19

Neklan píše:
papavel.k píše:...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8 :lol:
Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo maso :!:
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MRAK
Příspěvky: 218
Registrován: 15 bře 2008 21:56
Bydliště: Sever

Re: 6x6 Land Rover Defender

#13 Příspěvek od MRAK » 11 pro 2009 22:26

Miky_CZ píše:spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
jojo, už to vidím - jsem myslel že blázním ....

díkes
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#14 Příspěvek od Maxsel » 21 pro 2009 01:07

MOPADŽI píše: Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo maso :!:
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...
Tyrrel uvátěl, že hlavním důvodem není přilnavost, ale zmenšením kol chtěli dosáhnout snížení aerodynamického odporu. Proto taky měla P34 přední křídlo o síle průměru předních kol.

Williamsu zase šestikolku nedovolili nasadit (nebo jí dokonce po jednom závodě diskvalifikovali, už nevím), ale proto zůstalo jen u prototypu.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#15 Příspěvek od MOPADŽI » 23 pro 2009 08:56

Pravda je v případě Tyrelu je 50:50 :wink: Prvotním cílem byla aerodinamika, jak jsi uvedel. Tím ale došlo ke zmenšení kol přední nápravy na pouze 10" a tím ke zmenšení/ztrátě přílnavosti. Aby se opět získala, došel konstrukční tým k řešení zdvojení přední nápravy. Tímto řešením získali jak příznivější aerodinamiku (rychleji na rovinkách), tak i zvětšení přílnavosti přední části auta (rychleji v zatáčkávch).

U Wiliamse, šlo o přenos výkonu na vozovku. O dikvalifikaci nic nevím :ty jeden...:
Přílohy
Tyrella mají v tech. muzeu v Sinsheimu. Je to směr Stuttgart, číslo dálnice teď nevím.
Tyrella mají v tech. muzeu v Sinsheimu. Je to směr Stuttgart, číslo dálnice teď nevím.
Tyrell P34Sinsheim.jpg (31.83 KiB) Zobrazeno 7078 x
Williams FW08C.jpg
Williams FW08C.jpg (103.19 KiB) Zobrazeno 7081 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: 6x6 Land Rover Defender

#16 Příspěvek od MOPADŽI » 23 pro 2009 09:22

Do důsledku, když jsem trohu zapátral v pamětech atd. tak ještě, ale téměř bezvýznamě, se touto otázkou - zvojení zadních kol (tkz.dvoumontáž), zaobíralo i Ferrari, a stejnou metodu (zvojení zadní nápravy), jako Wiliams, zkoušel i March. No, bylo to obráceně, nejdříve March a pak Williams.
Přílohy
Ferrari six vheler.jpg
Ferrari six vheler.jpg (18 KiB) Zobrazeno 7086 x
Ferrari six.jpg
Ferrari six.jpg (26.44 KiB) Zobrazeno 7081 x
march six.jpg
march six.jpg (23.37 KiB) Zobrazeno 7074 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: 6x6 Land Rover Defender

#17 Příspěvek od RudaK » 24 pro 2009 09:48

Kua měli to dát dohromady a byla by pěkná osmikolka ..... :wink:
Tyrell P34 + Williams FW08C = :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět