6x6 Land Rover Defender
Moderátor: Miky_CZ
- BulldogsRotterdam
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 zář 2009 15:17
- BulldogsRotterdam
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 zář 2009 15:17
Re: 6x6 Land Rover Defender
lidi prosímvás, může mi někdo vysvětlit záběry z toho videa:
http://www.youtube.com/watch?v=yovp0YGRNb8
0:08 až 0:14 a pak třeba 1:08 až 1:11 ?
kde má to auto volant? nalevo nebo napravo???
jsem z toho trošku jelen ......
http://www.youtube.com/watch?v=yovp0YGRNb8
0:08 až 0:14 a pak třeba 1:08 až 1:11 ?
kde má to auto volant? nalevo nebo napravo???
jsem z toho trošku jelen ......
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)
Re: 6x6 Land Rover Defender
hm, je to divny, je to Land Rover, ty umej vsechno.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: 6x6 Land Rover Defender
jestli to neni ta varianta, ze volant je posuvnej a bud ho mas LHD nebo RHD...uz sem to videl na Unimogu
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6x6 Land Rover Defender
Zpomal si film a promítni si ten kus, kde fíra "sedí vlevo". Uvidíš zrcadlově obrácenou SPZ. Film je stranově obrácený.
Re: 6x6 Land Rover Defender
Pane inšpektor, oni jsou hlava.discover píše:Zpomal si film a promítni si ten kus, kde fíra "sedí vlevo". Uvidíš zrcadlově obrácenou SPZ. Film je stranově obrácený.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: 6x6 Land Rover Defender
...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: 6x6 Land Rover Defender
spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: 6x6 Land Rover Defender
Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8papavel.k píše:...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6x6 Land Rover Defender
Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo masoNeklan píše:Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8papavel.k píše:...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: 6x6 Land Rover Defender
jojo, už to vidím - jsem myslel že blázním ....Miky_CZ píše:spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
díkes
LR DISCOVERY 3 2,7HSE (prodaná kamarádovi)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)
RR SPORT 3.0 SDV6 HSE (leštěnka)
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6x6 Land Rover Defender
Tyrrel uvátěl, že hlavním důvodem není přilnavost, ale zmenšením kol chtěli dosáhnout snížení aerodynamického odporu. Proto taky měla P34 přední křídlo o síle průměru předních kol.MOPADŽI píše: Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo maso
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...
Williamsu zase šestikolku nedovolili nasadit (nebo jí dokonce po jednom závodě diskvalifikovali, už nevím), ale proto zůstalo jen u prototypu.
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6x6 Land Rover Defender
Pravda je v případě Tyrelu je 50:50 Prvotním cílem byla aerodinamika, jak jsi uvedel. Tím ale došlo ke zmenšení kol přední nápravy na pouze 10" a tím ke zmenšení/ztrátě přílnavosti. Aby se opět získala, došel konstrukční tým k řešení zdvojení přední nápravy. Tímto řešením získali jak příznivější aerodinamiku (rychleji na rovinkách), tak i zvětšení přílnavosti přední části auta (rychleji v zatáčkávch).
U Wiliamse, šlo o přenos výkonu na vozovku. O dikvalifikaci nic nevím
U Wiliamse, šlo o přenos výkonu na vozovku. O dikvalifikaci nic nevím
- Přílohy
-
- Tyrella mají v tech. muzeu v Sinsheimu. Je to směr Stuttgart, číslo dálnice teď nevím.
- Tyrell P34Sinsheim.jpg (31.83 KiB) Zobrazeno 7078 x
-
- Williams FW08C.jpg (103.19 KiB) Zobrazeno 7081 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6x6 Land Rover Defender
Do důsledku, když jsem trohu zapátral v pamětech atd. tak ještě, ale téměř bezvýznamě, se touto otázkou - zvojení zadních kol (tkz.dvoumontáž), zaobíralo i Ferrari, a stejnou metodu (zvojení zadní nápravy), jako Wiliams, zkoušel i March. No, bylo to obráceně, nejdříve March a pak Williams.
- Přílohy
-
- Ferrari six vheler.jpg (18 KiB) Zobrazeno 7086 x
-
- Ferrari six.jpg (26.44 KiB) Zobrazeno 7081 x
-
- march six.jpg (23.37 KiB) Zobrazeno 7074 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: 6x6 Land Rover Defender
Kua měli to dát dohromady a byla by pěkná osmikolka .....
Tyrell P34 + Williams FW08C =
Tyrell P34 + Williams FW08C =
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "