Začátek servisu nového Disca II v ČR

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Diskoš II

Začátek servisu nového Disca II v ČR

#1 Příspěvek od Diskoš II » 09 pro 2006 21:37

Zdravím
tak jsem se stal taky členem rodiny LR.
Mám Disco II r.v.2002 facelift.
Koupil jsem to od člověka který ho měl jen 1 rok a moc toho o něm nevěděl... ale dle servisky vypadá, že byl servisován jen LR servisu.
Nevím proč, ale je zadek na pérech, tak nevím jestli se taková Disca vyráběla...!!!
Tak to asi vše na začátek o historii.

1.dotaz
Zkoušel jsem za ním tahat vlek 3.5t a nevím jestli je problém v těch pérech, tlumičeKO, chybějicí měchy, nebo volný podvozek, ale nad 70km/h je auto skoro neříditelné(strašně plave a hazí to s autem)!!!
Bohužel to (tahat 3.5t) je jeden z důvodu, proč jsem si ho koupil!!! :( :(

2.dotaz
Mohl by mi někdo poradit, kdy se mají měnit olejové naplně (Rozvodovky, převodovka a motor)? A jaké druhy olejů? :roll:

Mám jeden problém od koupě si stěžuju na převodovku. Za studena tam absolutně nejde dvojka a ostatní rychlosti velmi ztuha, ale jak se auto ohřeje tak je to celkem v pohodě. Nemám vyměnit olej a jaký? Dle faktur byl jednou měněný! :evil:

3.dotaz
Když ráno nastartuji a dám za jedna a pouštím spojku, tak slyším takový divný zvuk(jako by řvalo ložisko na spojce nebo přítlačák), ale jinák to nedělá??? Disco má najeto 144 00km.
Něco to signalizuje? :shock:

Díky za cokoliv Diskoš II :lol:

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátek servisu nového Disca II v ČR

#2 Příspěvek od Admin » 09 pro 2006 23:05

Diskoš II píše:Zdravím
tak jsem se stal taky členem rodiny LR.
Mám Disco II r.v.2002 facelift.
V každém případě tě vítáme do rodiny LR :wink:
Diskoš II píše:Nevím proč, ale je zadek na pérech, tak nevím jestli se taková Disca vyráběla...!!!
Ano, taková Discovery se skutečně vyráběla. Většinou byly měchy na zadní nápravě buď za příplatek, nebo ve standartu u vyšších modelů SE, ... atd.
Diskoš II píše:1.dotaz
Zkoušel jsem za ním tahat vlek 3.5t a nevím jestli je problém v těch pérech, tlumičeKO, chybějicí měchy, nebo volný podvozek, ale nad 70km/h je auto skoro neříditelné(strašně plave a hazí to s autem)!!!
Bohužel to (tahat 3.5t) je jeden z důvodu, proč jsem si ho koupil!!! :( :(
Mimo jiné taky záleží jak máš naloženou káru. Pokud máš naloženou vetší váhu vzadu na káře tak ti začne plavat každé auto. Vyzkoušej někdy zatížit více oj, možná to bude lepší. V každém případě silnější péra a tlumiče by si zadek určítě zasloužil.
Diskoš II píše:2.dotaz
Mohl by mi někdo poradit, kdy se mají měnit olejové naplně (Rozvodovky, převodovka a motor)? A jaké druhy olejů? :roll:
Do diferenciálů - SAF-XO, redučka - HYPOY, převodovka manuální - Texaco MTF 94 - pouze tento, né jiný!!, motor 5w-40 plná syntetika.
Motor po 20.000 měnit odstředivku a plnoprůtokový filtr po 40.000 nebo 60.000km, převodovka po 20.000, ostatní ti ještě zjistím, nechci tady plácat jen tak.
Diskoš II píše:Mám jeden problém od koupě si stěžuju na převodovku. Za studena tam absolutně nejde dvojka a ostatní rychlosti velmi ztuha, ale jak se auto ohřeje tak je to celkem v pohodě. Nemám vyměnit olej a jaký? Dle faktur byl jednou měněný! :evil:
To je bohužel slabost Discovery II. Zkusit vyměnit olej, pokud to nepomůže tak se stím smířit, nebo demontovat a vyměnit všechny synchrony a řadící vydličky - cca 35.000,- bez dph :roll:
Diskoš II píše:3.dotaz
Když ráno nastartuji a dám za jedna a pouštím spojku, tak slyším takový divný zvuk(jako by řvalo ložisko na spojce nebo přítlačák), ale jinák to nedělá??? Disco má najeto 144 00km.
Něco to signalizuje? :shock:
Značí to pouze to, že se ti ozývá mosazné pouzdro - futro v setrváku kde je uložená spojková hřídel, tohle dělá hodně Discover. Dá se vyměnit a bude pokoj, to pouzdro stojí cca 160,- bez dph,ale je stím hodně práce - musí převodovka ven. Jinak pokud to budete někdo dělat, kupte si originál pouzdro. Není to obyčejný materiál obsahuje zapečený grafit, který hřídel maže. Byly tu pokusy si futro udělat a skončilo to ukroucením spojkové hřídele.
Howk :lol:

Diskoš II

díky za info.

#3 Příspěvek od Diskoš II » 10 pro 2006 02:07

Díky Admin
1.Problém je právě s větším zatížením zadku, protože se nedofoukne (bez měchů).
Nevím jestli jsem udělal dobře kupovat disco bez měchu na tahání, ale žádný měchy=žádné tech. problémy!!!
Kolik stojí asi tvrdší péra a tlumiče na zadek pro discoII? :roll:

2.Na kolik příjde olej do převod. manuál. Texaco ve Vrchlabí, nebo výměna na servisu.
Doopravdy se má olej v převodovce měnit po 20 000km ??? :shock:

A co je to ta odstředivka a kde se nachází? A kolik stojí výměna olejů na servise ve Vrchlabí + prohlídka?

3.To asi vadné pouzdro, je nutné vyměnit nebo lze jezdit a čekat až na větší problém? :D
Kolik stojí výměna pouzdra na servise?
Spojka je v pohodě.
Díky za info Diskoš II :wink:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: díky za info.

#4 Příspěvek od OC » 10 pro 2006 09:13

Diskoš II píše:žádný měchy=žádné tech. problémy!!!
Žádné auto = žádné technické problémy :)

Proti gustu není dišputát samozřejmě, ale po mém soudu je vzduchové pérování daleko lepší, než klasika. I když jsem uvažoval o tom, že si koupím sporťák, byl to Lincoln na měchách...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5099
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: díky za info.

#5 Příspěvek od DanoDEF » 10 pro 2006 12:18

OC píše: ...vzduchové pérování daleko lepší, než klasika.
To mas pravdu ale na dialnicu a nie do terenu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět