Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#221 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 27 srp 2015 12:16

velká paráda!
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#222 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 12:59

Pres dva roky jsem dost marodil a pak me doma donutili konecne dodelat barak. Ted uz se ale nenecham nicim zdrzovat :mrgreen:
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#223 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 13:26

Resim jak zapojit tri baterky 1x startovaci a 2 aux a narazil jsem na tohle. Nevidel jste to uz nekdo nazivo?

http://www.aliexpress.com/store/group/A ... =200000196
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#224 Příspěvek od MadTom » 27 srp 2015 15:03

Tohle ne, jsou v tom výkonové diody nebo něco podobného a to má nezanedbatelné úbytky napětí. Pokud bude mít všechny baterky "startovací", tedy takové, které snesou velký proud, tak potřebuje výkonové stykače (něco podobného jako je ke spínání navijáku) a nějakou chytrost, které je bude ovládat. Chytrost může být třeba malinké relé, které vyhodnotí že je zapnuté zapalování a běží motor (od kontrolky mazání). A k tomu vypínač na možnost manuální propojení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#225 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 27 srp 2015 16:17

tři baterky? neni to málo?
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#226 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 17:21

Podle funkce pripojovani a odpojovani dle napeti bych spise rekl, ze jsou v tom fety. Tudiz by ubytek mel byt teoreticky minimalni. Otazkou ale je jake fety v tom budou. Objednal jsem kousek na otestovani.
MadTom píše:Tohle ne, jsou v tom výkonové diody nebo něco podobného a to má nezanedbatelné úbytky napětí.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#227 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 17:22

Na tyden na rybach s lednickou 3 cca 100Ah staci :mrgreen:
Hanys_a_Kaca píše:tři baterky? neni to málo?
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#228 Příspěvek od MadTom » 27 srp 2015 17:26

Pokud tam budou FETy, tak proč ne - pro běžné spojení baterek pro napájení věcí s malým odběrem jako jsou nějaká světýlka a podobně, v tom asi nebude problém. Ale pro naviják, kterej si klidně vezme 600A a ve špičce i o kus víc to musí být hodně dobře udělané, aby to ty FETy přežily. Podle mě 12V je moc malé napětí a tečou tam moc velké proudy, na to aby se to dalo udělat tak aby to přežilo a mělo to parametry srovnatelné s dobrým stykačem - cena, ztráty, přetížitelnost proudová, odolnost proti napěťovým špičkám, velikost, bytelnost svorek aby bylo kam přidělat pořádné dráty.
Záleží na tom, na co to chceš.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#229 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 17:41

ty dve navic jsou jen aux, takze odber do par amper (lednice, bufik, svetla a tak). na navijak staci hlavni - startovacka. Nejezdim zadny hardcore.
MadTom píše:Pokud tam budou FETy, tak proč ne - pro běžné spojení baterek pro napájení věcí s malým odběrem jako jsou nějaká světýlka a podobně, v tom asi nebude problém. Ale pro naviják, kterej si klidně vezme 600A a ve špičce i o kus víc to musí být hodně dobře udělané, aby to ty FETy přežily. Podle mě 12V je moc malé napětí a tečou tam moc velké proudy, na to aby se to dalo udělat tak aby to přežilo a mělo to parametry srovnatelné s dobrým stykačem - cena, ztráty, přetížitelnost proudová, odolnost proti napěťovým špičkám, velikost, bytelnost svorek aby bylo kam přidělat pořádné dráty.
Záleží na tom, na co to chceš.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#230 Příspěvek od MadTom » 27 srp 2015 18:04

Tak to potom jo, pokud přes to nechceš ani startovat, tak je to asi v pohodě. Na druhou stranu, do 70A se dá pořídit obyčejné relé. Akorát je třeba se zamyslet, jestli to bude někdy déle zapnuté ve chvíli, kdy auto nebude nastartované - tam by vadil odběr cívky relé jako takové.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#231 Příspěvek od VencaZE » 27 srp 2015 21:31

Tak doufam ze se nekdy potkame nekde na srazu :).
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#232 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 23:22

No ja myslim, ze se zastavim i mimo sraz az budu mit znacky :-)
VencaZE píše:Tak doufam ze se nekdy potkame nekde na srazu :).
V.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#233 Příspěvek od turby » 27 srp 2015 23:26

no ja nad tim premyslel jesli to resit jen pres dobijeci rele coz by asi taky stacilo, ale nakonec tohle udelatko resi vse v jednom za rozumny peniz. hele vyzkousime a uvidime co cinan sbastlil, treba to bude i fungovat :D
MadTom píše:Tak to potom jo, pokud přes to nechceš ani startovat, tak je to asi v pohodě. Na druhou stranu, do 70A se dá pořídit obyčejné relé. Akorát je třeba se zamyslet, jestli to bude někdy déle zapnuté ve chvíli, kdy auto nebude nastartované - tam by vadil odběr cívky relé jako takové.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#234 Příspěvek od VencaZE » 28 srp 2015 08:50

turby píše:No ja myslim, ze se zastavim i mimo sraz az budu mit znacky :-)
VencaZE píše:Tak doufam ze se nekdy potkame nekde na srazu :).
V.
Počínaje říjnem už budu doma pořád, takze kdykoliv :).
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce Defika na Vemblouda (puvodne Sundani boudy)

#235 Příspěvek od MOPADŽI » 03 zář 2015 08:55

Krásný žluťák.
Povedl se ti.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Odpovědět