Tece nadrz????

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3975
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Tece nadrz????

#1 Příspěvek od low » 29 čer 2007 12:10

tak mam drobny problem, za par hodin mam odjet na ukrajinu a pod autem cca 30cm flek od nafty, kouknu zleve strany na nadrz a na sroubku je kapka.

Vcra kdyz auto bylo na zvedaku, tak jsem koukal, ze cela predni pulka nadrze je mastna od nafty, ale ne cerstve, rikali technici, asi to nekde vzlina. no a dnes totok. vcera jsem vzal plnou a po ni najel cca 1km, a je tam flek, tusite nekdo CIM by to mohlo byt? kde je chyba, asi s tim pojedu (nic jineho mne nezbyva)

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od default » 29 čer 2007 13:03

Mozna je to debilita ale...
jednou takhle vezmu plnou bandu - vytvorim ekologickou katastrofu, atd, atd,... nekdo spatne vratil palivove cerpadlo do nadrze - v mem pripade ho tam jen polozil - se zasroubovanim se neobtezoval - takze tam bych zacal...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3975
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od low » 29 čer 2007 14:06

podotykam def 300tdi

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#4 Příspěvek od karel » 29 čer 2007 14:21

Asi přede dvěma lety se mi stalo totéž na Disco 200 TDi a to tak, že jsem natankoval doslova až po hrdlo a při stání v mírném kopečku mi začala nafta vzlínat a tekla po přední části nádrže- nijak dramaticky.Po ujetí pár kilometrů se to zastouplo a byl klid.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4831
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » 29 čer 2007 14:48

low píše:podotykam def 300tdi
Tdi ma kovovu nadrz takze ak nie je na nejakom mieste prehrdzavena tak treba skontrolovat iba spoje do nadrze vela ich tam nie je.

podobny problem mmam na TD5 furt mam vrchnu cast nadrze vlhku.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

#6 Příspěvek od » 29 čer 2007 19:55

Nádrž Defendera 300tdi má dvojité dno.Cca po 9letech dojde k proreznutí vlastní nádrže a nafta prosakuje mezi nádrží a přibodovaným krycím plechem.

#7 Příspěvek od » 29 čer 2007 23:05

Doplňuji,že to co jsem napsal se týká Def.110.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1217
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Admin » 03 črc 2007 11:47

Máš prorezlou nádrž. To se občas u 300TDi stane, tak jak popsal anonym Já

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3975
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od low » 15 črc 2007 18:21

predpokladam, ze jedina sance co s tim je nadrz vymenit. na kolik to vyjde????

#11 Příspěvek od » 16 črc 2007 10:51

Já ji neměnil.Je to dost drahá sranda.Odvrtal jsem přibodovaný krycí plech,na celé dno jsem nechal přivařit ještě jeden vytvarovaný plech po celém obvodu nádrže,natřel a krycí plech jen přilepil.Bacha,po sváření se uvnitř nádrže objeví bordel ze spáleného zinku.Je třeba nádrž pořádně vyčistit.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3975
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od low » 16 črc 2007 11:04

to Ja, no to bych chapal, kdyby byla rekneme prorazena, ALE jak je mozne, ze to tece jen kdyz je uplne plna???? to spise bude nekde nahore prorezla ne???? hypoteticky samo. tedy proc varit plech dospod

#13 Příspěvek od » 16 črc 2007 17:49

Možná,že u tebe je to něco jiného,ale ten plech pod nádrží je tvarovaný a nafta může vytékat ven jen když je hladina výš než okraje plechu.K proreznutí dochází z venku nádrže,tím že mezi dvěma plechy se drží vlhkost.Zevnitř je nádrž pozinkovaná.Vyhoď ji celou ven a uvidíš. :shock:

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od krrtek » 22 črc 2007 11:59

Já píše:Já ji neměnil.Je to dost drahá sranda.

cca 70liber za nádrž na třístovku se mi nezdá moc.
(paddock)

#15 Příspěvek od » 22 črc 2007 20:46

cca 70liber za nádrž na třístovku se mi nezdá moc.
To je výborná cena.Kdybych to věděl v době kdy mi prorezla tak bych ji neopravoval.

Uživatelský avatar
krrtek
Příspěvky: 242
Registrován: 22 led 2007 16:35
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od krrtek » 22 črc 2007 22:46


Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1217
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Admin » 23 črc 2007 10:04

Je to jen nádrž. Ještě budeš potřebovat těsnění na plovák, převlečné matice a dutinky na vedení paliva.
Pokud byjsi chtěl prodloužit životnost další nádrže, koupil bych ještě nový krycí plech. Na kraje plechu bych nanesl hodně kvalitní silikon nebo MS polymer a přidělal k nádrži. Tím zabráníš vnikáním nečistot mezi nádrž a plech.

Odpovědět