Stránka 1 z 2

DefikTd5-inkontinence.

Napsal: 22 lis 2007 22:12
od Jenda
Poridil jsem si vysneny vuz z detsvi ale ne prni offroad.
Mam defa Td5,r.v.2003 a presto ze ma vuz malo najeto(45tsc km),uz byl napaden kutilem.Pro radoby oprave naftoveho cerpadla byla nejen vyriznuta podlaha ale po prehozeni cerpadla byli poskozeny rychlospojky na privody nafty.Tak to nechali a me ted ucurava nafta.Takze shanim zdroj nebo tip na ony rychlospojky.Dalsi dotaz se tyka AGR ventilu.Stoji vazne za to ho odpjit?
Pak jsem se dostal za neuveritelnou cenu k snorchlu(uz je tam)ale neverim tomu originalnimu plastovemu kolinku co je pod topenim a vede k blatniku.Je na to nejaky figl jak to preskouset nez to utopim?Dotazu mam vic ale to zatim staci.Zatim dik za jakoukoliv radu a prosim nehante tu Td5ku tolik:-)))
Zdar Honza

Re: DefikTd5-inkontinence.

Napsal: 22 lis 2007 22:27
od DanoDEF
Jenda píše: ...byli poskozeny rychlospojky na privody nafty.Tak to nechali a me ted ucurava nafta.Takze shanim zdroj nebo tip na ony rychlospojky.
...tie asi nezozenies je to totiz jeden celok...cele palivove vedenie.

Td5

Napsal: 22 lis 2007 22:27
od MOPADŽI
Td5 je super stroj :!: Nedám na ni dopustit, i když patřím k těm méně zkušeným :lol: . Určitě jsi tedy udělal dobře a vítej v klubu stejně postižených :wink: No a určitě netrpí Td5 ipotencí, nebo jak jsi to napsal :lol: :lol: :lol: , to říkají jen ti od 300Tdi, ale je potřeba jim to vyvrátit :!: :lol: Podlahu pro snadnější montáž/demontáž pal. čerpadla je lepší mít vyříznutou. Když trochu "pobruslíš" po fóru, hned zjistíš proč :shock: Ono demontovat někde v lese a mimo civilizaci nádrž a ještě k tomu plnou, aby jsi se dostal k čerpadlu, není asi ta největší pohoda :lol: na kterou by ses při vyjížďce těšil :wink:

Napsal: 22 lis 2007 22:37
od Jenda
...jak se v tom vrtali,tak uz jsou tam gum.hadicky a ne plast.Taky jsem si na vrakaci sehnal starsi ustrizenej kus a je to kus a ne soucast celeho potrubi.
Toho panaka nafty jeste chvilku na ulici po ranu ozelim a ale stve me to.
Jeste me trapi dvere.Nejdou dovirat(odskakujou od zamku)obvzlast ted v zime a uz se mi podarilo urvat madlo dveri(uz ho mam z vrakace).
Jsem s tim smiren:-))).Za ten bryzolit z bahna co jsem si poridil na tankaci u Pisku niceho nelituju.Same male starosti,ma to jen 45tsc km.
Zatim diky za odpovedi.Honza

Napsal: 22 lis 2007 23:31
od low
hodte sem nekdo fotky tech rychlosvorek pls.

Napsal: 22 lis 2007 23:36
od Jenda
...dodam to zitra.
Honza

Nafta

Napsal: 23 lis 2007 14:35
od Jenda
...tak tohle je asi kazdymu kdo ma Td5ku znamy kus.Tusim ze to pri castych opravach cerpadla potkalo kazdyho.

Napsal: 23 lis 2007 14:48
od Stavros
mrkni se sem:
429,- EUR a problem je vyresenej na vzdycky

http://www.offroad-forum.de/viewtopic.php?t=15883

Napsal: 23 lis 2007 15:06
od Jenda
....jezis smarja ja vim ze nejsem moc inteligentni ale protoze nemecky nevladnu a prekladac v PC to moc nepobral,tak stale moc nechapu.

Napsal: 23 lis 2007 15:10
od Stavros
vymena cerpadla za jiny typ. Kazdopadne tu rychlospojku urcite pujde nejak vymenit.

Napsal: 23 lis 2007 15:12
od Jenda
...jo jo dik,teprve se spozdenim na me vykoukli jeste dalsi fotky s tou nahradou v ramu. DIK
Honza

Napsal: 23 lis 2007 15:32
od Ken
Oprava jednoduchá, stalo se mi to taky, u Karla Slámy na vrakáči jsem zakoupil koncovku s kusem hadicehadičky propojil mosaznou spojovací trubičkou a stáhl stahovacími kroužky (takto se běžně opravují defekty hadic).

Napsal: 23 lis 2007 21:50
od eliott
Ono demontovat někde v lese a mimo civilizaci nádrž a ještě k tomu plnou, aby jsi se dostal k čerpadlu, není asi ta největší pohoda Laughing na kterou by ses při vyjížďce těšil Wink
Kdo má 300 tdi nemusí mít vyříznutou podlahu :lol:

Napsal: 23 lis 2007 22:00
od DanoDEF
eliott píše:
Ono demontovat někde v lese a mimo civilizaci nádrž a ještě k tomu plnou, aby jsi se dostal k čerpadlu, není asi ta největší pohoda Laughing na kterou by ses při vyjížďce těšil Wink
Kdo má 300 tdi nemusí mít vyříznutou podlahu :lol:
...nemoze mat kazdy stare auto... :D

Napsal: 24 lis 2007 05:10
od eliott
No pokud se nepletu, tak jsi ho chtěl taky :)

Napsal: 24 lis 2007 10:53
od DanoDEF
eliott píše:No pokud se nepletu, tak jsi ho chtěl taky :)
...ano a stale to plati. V jednoduchosti je krasa... :D

Napsal: 24 lis 2007 18:18
od Stavros
reagovat tim, ze 300 Tdi ma malo elektroniky je malinko hloupe. Taky ma jenom 4 valce, maly vykon atd. Kazdy auto ma svoje. Novej Defik 300 Tdi se blbe hleda a vetsinou ho z ciziny nikdo neproleasuje.

Napsal: 24 lis 2007 18:59
od cuisine
a nějaký dealer akčnější než amt by s tím dovozem 300 nemohl pomoct ???

Napsal: 24 lis 2007 19:22
od Stavros
ja myslim, ze mozna jo, ale pokud si na neco prirazi svoji obrovskou marzi, tak je vyhoda levneho nakupu v haji. Ja bych za toho Defa 110 300 Tdi dal maximalne 850 tis. za novyho. Pokud by tobylo vic, tak uz se priblizuje cene Toyoty LC 76 a ta je nekde jinde.

Napsal: 24 lis 2007 20:37
od cuisine
teď v nějakým časáku psali že za 76 chtěj 995 000 bez daně ... 78 ta nevim za kolik ... ale co mě celkem zaujalo jsou ceny pracovních LC 120 .. ca 22 - 23 k euro .....
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1