Td5-cukatura aneb upadek vykonu

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3572
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Td5-cukatura aneb upadek vykonu

#1 Příspěvek od Jenda » 25 lis 2007 17:17

Tak a potkalo me to za tu dobu co mam defa(4mesice)uz podruhe.V rychlosti
cca 105-110 km/h,motor prestal tahnout,jakoby se nedostavalo nafty.
Pak chvilku klid a znovu.Ted uz je to zas v klidu.
Chtel jsem s tim hned na poprve na diagnostiku ale protoze uz se to pak nestalo,tak jsem to klasicky odlozil.A ted to tu mam zas.Nechci byt za pitomce,tak chci nejdriv predelat vzlinajici rychlospojky na naftovem cerpadle a pak hledat dal.Tusim ze problem bude ale v necem jinem a ze na pocitac budu muset.Upozornuju ze auto je roku 2003,ma 45 tsc km.
Nejaky napad?
Dik , Honza

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4831
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Td5-cukatura aneb upadek vykonu

#2 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2007 19:22

Jenda píše:Tak a potkalo me to za tu dobu co mam defa(4mesice)uz podruhe.V rychlosti
cca 105-110 km/h,motor prestal tahnout,jakoby se nedostavalo nafty.
Pak chvilku klid a znovu.Ted uz je to zas v klidu.
Chtel jsem s tim hned na poprve na diagnostiku ale protoze uz se to pak nestalo,tak jsem to klasicky odlozil.A ted to tu mam zas.Nechci byt za pitomce,tak chci nejdriv predelat vzlinajici rychlospojky na naftovem cerpadle a pak hledat dal.Tusim ze problem bude ale v necem jinem a ze na pocitac budu muset.Upozornuju ze auto je roku 2003,ma 45 tsc km.
Nejaky napad?
Dik , Honza
skontroluj konektory na riadiacej jednotke ci v cervenom nemas olej...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Návštěvník

#3 Příspěvek od Návštěvník » 25 lis 2007 19:27

...vim ze uz se asi opakujes stale dokola ale kde je ridici jednotka.Olej mi nijak zvlast neunika,tak me jen zarazi odkud by se tam vzal.
Dik i za predesle odpovedi,
Honza

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Miloš II » 25 lis 2007 20:07

Anonymous píše:...vim ze uz se asi opakujes stale dokola ale kde je ridici jednotka.Olej mi nijak zvlast neunika,tak me jen zarazi odkud by se tam vzal.
Dik i za predesle odpovedi,
Honza
Nevím jak u Defa ale u DII TD5 je řídící jednotka v platové krabici kde je baterie a hever. Je to ta hliníková placka a k ni vedou dva konektory červenej a černej. Ty je potřeba odpojit od řídící jednotky a ty vystříkat sprejem (odmašťovadlem dělával jsem to SERVISOL SUPER 10), ale tvůj problém se vyřeší jen částečně. Ten olej vzlíná paticí pak kabeláží přesněji řečeno samotným vodičen (měděným lankem) do další spojovací patice se nachází s čela motoru po levé straně pod víkem vstřikovačů,když sundáš plastovej kryt motoru. Je potřeba sundat víko vstřiků a jednotlivé patice taky vyčistit. Ideální je koupi el rozvody na vstřikovače a pak jednotlivé žíly jsou to ty žluté vodíče mezi řídící jednotkou a paticí co jde do motoru oholit od izolace a měděné lanko stačí 1cm pocínovat a zpětně dobře zaizolovat. Tím přerušíš vzlínání oleje do řídící jednotky:idea: :lol: to vše a hodně zdaru MIloš II
Přílohy
Patice řídící jednotky
Patice řídící jednotky
Patice ŘJ.jpg (168.21 KiB) Zobrazeno 3355 x
Nadstavené žíly vstřik.jpg
Nadstavené žíly vstřik.jpg (57.14 KiB) Zobrazeno 3355 x
Vadné žíly vstřik.jpg
Vadné žíly vstřik.jpg (125.19 KiB) Zobrazeno 3355 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Návštěvník

#5 Příspěvek od Návštěvník » 25 lis 2007 20:17

Diky panove a diky :) za tohle forum.

Honza

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Miloš II » 25 lis 2007 21:31

Anonymous píše:Diky panove a diky :) za tohle forum.

Honza
To platí pro případ že je to řídící jednotka. Stejný problem může vykazovat vzduch filtr, paliv. filtr, podávací palivové čerpadlo :idea: Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4831
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#7 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2007 21:52

Anonymous píše:...vim ze uz se asi opakujes stale dokola ale kde je ridici jednotka.Olej mi nijak zvlast neunika,tak me jen zarazi odkud by se tam vzal.
Dik i za predesle odpovedi,
Honza
...prestuduj si toto forum ...vyhladavaj na fore a vsetko najdes uz sa to tu preberalo. Defik ma riadiacu jednotku pod sedadlom spolujazdca.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4276
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MOPADŽI » 27 lis 2007 15:09

Už jsem to tady také konzultoval. Filtry výměněny, palivové čerpadlo je ok. Dělá mě to také stále ale myslím, že frekvence četnosti tohoto "cukání" se značně prodloužila po výměně filtrů :roll: Občas to ale udělá, takže půjdu po té červené svorkovnici jak píše Miloš II :roll: Pak snad bude klid :twisted:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Nath
Příspěvky: 8
Registrován: 07 led 2009 13:21

#9 Příspěvek od Nath » 07 led 2009 13:27

to iste som mal na tdi a nakoniec som zistil ze mam upchatu privodnu naftovu hadicku asi nejaka usadenina medzi plavakom a AC. jedno prefuknutie a bolo po probleme

Odpovědět