Td5-cukatura aneb upadek vykonu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Td5-cukatura aneb upadek vykonu
Tak a potkalo me to za tu dobu co mam defa(4mesice)uz podruhe.V rychlosti
cca 105-110 km/h,motor prestal tahnout,jakoby se nedostavalo nafty.
Pak chvilku klid a znovu.Ted uz je to zas v klidu.
Chtel jsem s tim hned na poprve na diagnostiku ale protoze uz se to pak nestalo,tak jsem to klasicky odlozil.A ted to tu mam zas.Nechci byt za pitomce,tak chci nejdriv predelat vzlinajici rychlospojky na naftovem cerpadle a pak hledat dal.Tusim ze problem bude ale v necem jinem a ze na pocitac budu muset.Upozornuju ze auto je roku 2003,ma 45 tsc km.
Nejaky napad?
Dik , Honza
cca 105-110 km/h,motor prestal tahnout,jakoby se nedostavalo nafty.
Pak chvilku klid a znovu.Ted uz je to zas v klidu.
Chtel jsem s tim hned na poprve na diagnostiku ale protoze uz se to pak nestalo,tak jsem to klasicky odlozil.A ted to tu mam zas.Nechci byt za pitomce,tak chci nejdriv predelat vzlinajici rychlospojky na naftovem cerpadle a pak hledat dal.Tusim ze problem bude ale v necem jinem a ze na pocitac budu muset.Upozornuju ze auto je roku 2003,ma 45 tsc km.
Nejaky napad?
Dik , Honza
Re: Td5-cukatura aneb upadek vykonu
skontroluj konektory na riadiacej jednotke ci v cervenom nemas olej...Jenda píše:Tak a potkalo me to za tu dobu co mam defa(4mesice)uz podruhe.V rychlosti
cca 105-110 km/h,motor prestal tahnout,jakoby se nedostavalo nafty.
Pak chvilku klid a znovu.Ted uz je to zas v klidu.
Chtel jsem s tim hned na poprve na diagnostiku ale protoze uz se to pak nestalo,tak jsem to klasicky odlozil.A ted to tu mam zas.Nechci byt za pitomce,tak chci nejdriv predelat vzlinajici rychlospojky na naftovem cerpadle a pak hledat dal.Tusim ze problem bude ale v necem jinem a ze na pocitac budu muset.Upozornuju ze auto je roku 2003,ma 45 tsc km.
Nejaky napad?
Dik , Honza
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak u Defa ale u DII TD5 je řídící jednotka v platové krabici kde je baterie a hever. Je to ta hliníková placka a k ni vedou dva konektory červenej a černej. Ty je potřeba odpojit od řídící jednotky a ty vystříkat sprejem (odmašťovadlem dělával jsem to SERVISOL SUPER 10), ale tvůj problém se vyřeší jen částečně. Ten olej vzlíná paticí pak kabeláží přesněji řečeno samotným vodičen (měděným lankem) do další spojovací patice se nachází s čela motoru po levé straně pod víkem vstřikovačů,když sundáš plastovej kryt motoru. Je potřeba sundat víko vstřiků a jednotlivé patice taky vyčistit. Ideální je koupi el rozvody na vstřikovače a pak jednotlivé žíly jsou to ty žluté vodíče mezi řídící jednotkou a paticí co jde do motoru oholit od izolace a měděné lanko stačí 1cm pocínovat a zpětně dobře zaizolovat. Tím přerušíš vzlínání oleje do řídící jednotky:idea: to vše a hodně zdaru MIloš IIAnonymous píše:...vim ze uz se asi opakujes stale dokola ale kde je ridici jednotka.Olej mi nijak zvlast neunika,tak me jen zarazi odkud by se tam vzal.
Dik i za predesle odpovedi,
Honza
- Přílohy
-
- Patice řídící jednotky
- Patice ŘJ.jpg (168.21 KiB) Zobrazeno 4944 x
-
- Nadstavené žíly vstřik.jpg (57.14 KiB) Zobrazeno 4944 x
-
- Vadné žíly vstřik.jpg (125.19 KiB) Zobrazeno 4944 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
To platí pro případ že je to řídící jednotka. Stejný problem může vykazovat vzduch filtr, paliv. filtr, podávací palivové čerpadlo Miloš IIAnonymous píše:Diky panove a diky za tohle forum.
Honza
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
...prestuduj si toto forum ...vyhladavaj na fore a vsetko najdes uz sa to tu preberalo. Defik ma riadiacu jednotku pod sedadlom spolujazdca.Anonymous píše:...vim ze uz se asi opakujes stale dokola ale kde je ridici jednotka.Olej mi nijak zvlast neunika,tak me jen zarazi odkud by se tam vzal.
Dik i za predesle odpovedi,
Honza
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to tady také konzultoval. Filtry výměněny, palivové čerpadlo je ok. Dělá mě to také stále ale myslím, že frekvence četnosti tohoto "cukání" se značně prodloužila po výměně filtrů Občas to ale udělá, takže půjdu po té červené svorkovnici jak píše Miloš II Pak snad bude klid
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu