Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsal: 06 pro 2014 17:52
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Možná práce designéra s rumunskými kořeny Ale kéž by nástupce vypadal alespoň takhle. Tenhle směr se mi líbí.gibson píše:prve co ma napadlo bolo ARO
to asi na zvysenie dojazduVencaZE píše:Mě se to docela líbí, teda až na ten plech od kanistru na naftu tam vzadu .
Patriku, přesně tak. Anebo mi to připomíná Hummer H2 po mrtvicieliott píše:Mě to připomíná Ford Bronco z devadesátých let
no nekup to!Frana píše:Pocitam, ze to bude asi takhle nejak s vybavou:
Naftak s obsahem tak 1.6 maximalne, aspon dve turba, DPF (samozrejme s AdBlue, aby to plnilo EURO6), vyfuk bude zaveden zpet do sani primo a EGR ventil bude prebytky spalin upoustet do kabiny, aby to nekourilo ven a bylo to desne EKO a taky green.
Na nadrzi bude napis, ze nafta bez repkovyho oleje se nesmi uzivat.
Klimatizace bude plnena vuni fialek, aby se vyhovelo predpisum Svazu Evropskych Socialistickych Republik.
Pneumatiky budou samozrejme s nizkym valivym odporem s tvrdosti hokejoveho puku.
Predni kapota a maska bude pratelska k chodcum, takze bude mit airbag, bude z gumy, nebo na ni bude perina.
Nadrz bude tak na 45 litru, protoze jedine tak budou moct prezentovat (s pomoci te spravne metodiky samozrejme) spotrebu 3,5 litru na 100km. Kvuli tomu bude system Strat/Stop nastavenej tak, ze to chcipne kdykoliv ridic pusti plyn (treba pri brzdeni motorem)
Nahradni dily se nebudou vyrabet, protoze bud nepujdou vymenit, nebo budou drazsi nez cely auto.
Vsechno bude lepeny, nebo nytovany a lepeny, takze v podstate neopravitelny, karoserie z plastu kvuli vaze. Treba Audi uz lepi i ojnice a spoustu dalsich veci v motoru.
Proste bude to cely delany tak aby to nebylo zly, spatny a nemohlo to zabijet duchodce, kvetiny, kotatka a rozplakat maly deti...
To je přesnýeliott píše:Mě to připomíná Ford Bronco z devadesátých let
Supr odkaz Vždycky sem našel jen nepoužitelnej náhled. Tohle už půjde dát i na tričko.David S. píše:více detailů zde:
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1151908
Tak je super, skoro jsem se rozbrečel smíchy...Frana píše:Pocitam, ze to bude asi takhle nejak s vybavou:
Naftak s obsahem tak 1.6 maximalne, aspon dve turba, DPF (samozrejme s AdBlue, aby to plnilo EURO6), vyfuk bude zaveden zpet do sani primo a EGR ventil bude prebytky spalin upoustet do kabiny, aby to nekourilo ven a bylo to desne EKO a taky green.
Na nadrzi bude napis, ze nafta bez repkovyho oleje se nesmi uzivat.
Klimatizace bude plnena vuni fialek, aby se vyhovelo predpisum Svazu Evropskych Socialistickych Republik.
Pneumatiky budou samozrejme s nizkym valivym odporem s tvrdosti hokejoveho puku.
Predni kapota a maska bude pratelska k chodcum, takze bude mit airbag, bude z gumy, nebo na ni bude perina.
Nadrz bude tak na 45 litru, protoze jedine tak budou moct prezentovat (s pomoci te spravne metodiky samozrejme) spotrebu 3,5 litru na 100km. Kvuli tomu bude system Strat/Stop nastavenej tak, ze to chcipne kdykoliv ridic pusti plyn (treba pri brzdeni motorem)
Nahradni dily se nebudou vyrabet, protoze bud nepujdou vymenit, nebo budou drazsi nez cely auto.
Vsechno bude lepeny, nebo nytovany a lepeny, takze v podstate neopravitelny, karoserie z plastu kvuli vaze. Treba Audi uz lepi i ojnice a spoustu dalsich veci v motoru.
Proste bude to cely delany tak aby to nebylo zly, spatny a nemohlo to zabijet duchodce, kvetiny, kotatka a rozplakat maly deti...
Krome tech vic detailu tam taky pisou, ze je to neoficialni navrh. Proste si nejaky designer rekl, ze zkusi nakreslit, jak by podle nej mohl nastupce defa vypadat. Na jednu stranu doufam, ze je tohle vsem jasne, ale radsi to explicitne pisu, kdyz to tu nikde nevidim.David S. píše:více detailů zde:
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1151908
Jasný Ale nakreslil to pěkně.pojir píše:je to neoficialni navrh
No jestli to půjde ještě dál, tak by to mohlo skončit v Japonsku. Tam by to klucíí šikmooký mohli konečně doladitMirko píše:výrobní linky přesunou někam na východ
Frana píše:Pocitam, ze to bude asi takhle nejak s vybavou:
Naftak s obsahem tak 1.6 maximalne, aspon dve turba, DPF (samozrejme s AdBlue, aby to plnilo EURO6), vyfuk bude zaveden zpet do sani primo a EGR ventil bude prebytky spalin upoustet do kabiny, aby to nekourilo ven a bylo to desne EKO a taky green.
Na nadrzi bude napis, ze nafta bez repkovyho oleje se nesmi uzivat.
Klimatizace bude plnena vuni fialek, aby se vyhovelo predpisum Svazu Evropskych Socialistickych Republik.
Pneumatiky budou samozrejme s nizkym valivym odporem s tvrdosti hokejoveho puku.
Predni kapota a maska bude pratelska k chodcum, takze bude mit airbag, bude z gumy, nebo na ni bude perina.
No s těmato znalostma reálneho trhu, být tebou, tak bys udélal karieru jako Marketing Manager
Nadrz bude tak na 45 litru, protoze jedine tak budou moct prezentovat (s pomoci te spravne metodiky samozrejme) spotrebu 3,5 litru na 100km. Kvuli tomu bude system Strat/Stop nastavenej tak, ze to chcipne kdykoliv ridic pusti plyn (treba pri brzdeni motorem)
Nahradni dily se nebudou vyrabet, protoze bud nepujdou vymenit, nebo budou drazsi nez cely auto.
Vsechno bude lepeny, nebo nytovany a lepeny, takze v podstate neopravitelny, karoserie z plastu kvuli vaze. Treba Audi uz lepi i ojnice a spoustu dalsich veci v motoru.
Proste bude to cely delany tak aby to nebylo zly, spatny a nemohlo to zabijet duchodce, kvetiny, kotatka a rozplakat maly deti...