
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- Lenon
- Příspěvky: 258
- Registrován: 29 pro 2016 19:36
- tel.: 774334911
- auto: Free2 td4 aut.
- Bydliště: Z Hradišťááá
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Paráda! Ta poslední fotka, s tím classicem, to je kombinace snů! 

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Snad nebude problém, že jsem použil fotografie z Facebookove skupiny All New Defenders Owners Group
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Jo ta vizualizace se mi tam pripletla 

- Přílohy
-
- e6757d06d32a2ab149eb7ca125c6dfce.jpg (101.28 KiB) Zobrazeno 1121 x
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
už aby vozili 130tky, na to jsem zvědavý
-
- Příspěvky: 345
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To bych postavil za pulku.... 

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tohle rozhodně není autem
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci
,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika
. a "řidič se jen něčeho drží" a čumí
: ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci



Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Promiň a co by jsi tam tak zázračného řadil s mechanickým autem? Jediné co tak zavřeš CDL to je vše.Norton píše: ↑22 úno 2021 08:49 Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika
. a "řidič se jen něčeho drží" a čumí
: ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No nemyslím si, jasně, elektronika hraje roli (stejně jako u D3+D4), ale dá se její vliv výrazně omezit. Jen se s tím autem prostě jezdí jinak než se starým defem. Naopak proti D4 je nový def mnohem rychlejší v identifikaci prokluzujícího kola a reaguje extrémně rychle.Norton píše: ↑22 úno 2021 08:49 Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika
. a "řidič se jen něčeho drží" a čumí
: ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Já myslím, že můžu srovnávat, projel jsem starým defem celý balkán, následně roky jezdím D4 a teď defa. Záleží na řidiči, jestli chce auto pochopit a sladit se s ním, nebo do něj tlačí svůj styl. Já radši pochopím, proč se auto chová tak jak se chová a pak s ním projedu hodně.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tady ten inzerát se už řeší v jiné sekci. Ten borec prostě vjel na sníh, pod kterým byl led... když kopeček nemoh vyjet - asi se bál dat víc plynu a tak začal tomu na místě “dávat” no a uklouzal si to pod koly ještě víc... tady proste sedel za volantem “neumětel”... hotovo a basta... koupil si geroj Defender a evidentně neumí jezdit. Nic jiného na tom nehledejte..
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Zatáhl by za páčku a z pneumatik by vyjely ocelové hroty přeci! Co jiného?habakuk píše: ↑22 úno 2021 09:01Promiň a co by jsi tam tak zázračného řadil s mechanickým autem? Jediné co tak zavřeš CDL to je vše.Norton píše: ↑22 úno 2021 08:49 Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika
. a "řidič se jen něčeho drží" a čumí
: ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Live long and prosper.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Asi tak, jízda mimo silnici se v autoškole neučí, spíš opačně, je to přece fuj, a pokud je na silnici led, tak se čeká na silničáře, až to posypou. Na druhou stranu, dřív LR dával k návodu k použití auta i speciální část, kde byl základní popis jízdy v terénu. Návody se ale přece čtou až nakonec. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ľudia otupjevjaju ako vraví náš kapitán... Prv bolo v príručke k auto návod ako zostelovat vôľu na ventiloch, no dnes je tam napísané aby ste nepili vodu do ostrekovačov lebo to nieje celkom cool ... Strašne...MadTom píše: ↑22 úno 2021 10:19 Asi tak, jízda mimo silnici se v autoškole neučí, spíš opačně, je to přece fuj, a pokud je na silnici led, tak se čeká na silničáře, až to posypou. Na druhou stranu, dřív LR dával k návodu k použití auta i speciální část, kde byl základní popis jízdy v terénu. Návody se ale přece čtou až nakonec.![]()
Defender 110 Tdi 1998
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ta elektronika není blbuvzdorna. Je tam X terénních režimů, je tam režim speciálně na sníh či bláto,pisek atd. Uzávěrka středového a volitelně o zadního diferenciálu. Naopak elektronika nového defendra skýtá pro řidiče množství nastavení dle zkušeností s daným terénem, vozidlem a konkrétním obutim.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Zas jim nemůžeš žrát ty marketingové fráze. Pořad je to fyzika kdy pokud nemáš gryp můžeš mít nastavení kolik chceš a stojíš.Dokusan píše:Ta elektronika není blbuvzdorna. Je tam X terénních režimů, je tam režim speciálně na sníh či bláto,pisek atd. Uzávěrka středového a volitelně o zadního diferenciálu. Naopak elektronika nového defendra skýtá pro řidiče množství nastavení dle zkušeností s daným terénem, vozidlem a konkrétním obutim.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy