Stránka 1 z 1

Defík s V8 - zkušenosti

Napsal: 13 led 2008 11:56
od Paji
Přátelé, už to vypadalo, že si konečně domu konečně přivezu klasickou 110ku s 300 TDi. Náhodou jsem ale objevil defíka s 3.5L V8 motorem (karburátorová verze) s alternativou na LPG. Přiznám se, že o něm vážně přemýšlím. Kultivovanější chod motoru, větší krouťák i výkon, při využití LPG nižší náklady na provoz než u TDi. Ale: s LPG nádrží (byť prázdnou) mě asi určitě nepustí na trajekt do Maroka nebo Tunisu a spotřeba od 16-20L je fakt síla a snižuj dojezd.

Proším o vaše zkušenosti s V8 u Defa. Spolehlivost motoru, četnost a případně ceny standardních oprav oproti TDi atd,..

Zřejmě mi vlastníci TDi budou trvrdit, že by neněmili a vlastníci V8 budou asi tvrdit totéž. Ale i tak prosím o relevantní rady a zkušenosti.

Díky

Napsal: 13 led 2008 15:42
od patrik
no ked ho nahodou nebudes chciet tak daj odkaz ze kde a za kolko je k mani?. skusenosti nemam ale cakaj take odpovede ako si pisal 8)

Napsal: 13 led 2008 16:11
od Paji
patrik píše:no ked ho nahodou nebudes chciet tak daj odkaz ze kde a za kolko je k mani?. skusenosti nemam ale cakaj take odpovede ako si pisal 8)

No, to jsi mi mi moc nepomohl. Ale i díky. Proč bys chtěl V8?

Napsal: 13 led 2008 17:37
od Kangaroo
Na této stránce jsou posány nejčestější problémy defendrů včetně jejich řešení píšou tam i o V8 http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... oblems.htm
Jestli to chceš jen na občasný ježdění a spotřeba ti nevadí, tak do toho jdi. 8 válec benzín je 8válec benzín to je nejlepší typ motoru. Nemám zkušenosti s LR, ale mám ho v adině a supr, krouťák, výkon, kultivovanost, výdrž. Při normální jízdě pracuje na pár procentech výkonu a to se jasně projevuje na životnosti, nemá turbo, (nemůže se rozbít, nemá turbo díru...) a táhne líp jak 4 válec s turbem. Prostě nádhera.

Napsal: 13 led 2008 18:12
od Paji
Kangaroo píše:Na této stránce jsou posány nejčestější problémy defendrů včetně jejich řešení píšou tam i o V8 http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... oblems.htm
Jestli to chceš jen na občasný ježdění a spotřeba ti nevadí, tak do toho jdi. 8 válec benzín je 8válec benzín to je nejlepší typ motoru. Nemám zkušenosti s LR, ale mám ho v adině a supr, krouťák, výkon, kultivovanost, výdrž. Při normální jízdě pracuje na pár procentech výkonu a to se jasně projevuje na životnosti, nemá turbo, (nemůže se rozbít, nemá turbo díru...) a táhne líp jak 4 válec s turbem. Prostě nádhera.
Kangaroo diky za info,

pročetl jsem si odkaz. Je tam hlavně popsaný problém přehříváním motoru. Zatím po pár set metrech testovací jízdy nedokážu bohužel posoudit, zda je s motorem problém, či ne. Nedokážu taky posoudit (kromě spotřeby) možné problémy a rizika spojená s pořízením V8 oproti 300 TDi. Zatím to vypadá nerozhodně.

Budu vděčný za názory ostatních.

Napsal: 13 led 2008 21:57
od Paji
Kangaroo píše:Na této stránce jsou posány nejčestější problémy defendrů včetně jejich řešení píšou tam i o V8 http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... oblems.htm
Jestli to chceš jen na občasný ježdění a spotřeba ti nevadí, tak do toho jdi. 8 válec benzín je 8válec benzín to je nejlepší typ motoru. Nemám zkušenosti s LR, ale mám ho v adině a supr, krouťák, výkon, kultivovanost, výdrž. Při normální jízdě pracuje na pár procentech výkonu a to se jasně projevuje na životnosti, nemá turbo, (nemůže se rozbít, nemá turbo díru...) a táhne líp jak 4 válec s turbem. Prostě nádhera.
Kangaroo diky za info,

pročetl jsem si odkaz. Je tam hlavně popsaný problém přehříváním motoru. Zatím po pár set metrech testovací jízdy nedokážu bohužel posoudit, zda je s motorem problém, či ne. Nedokážu taky posoudit (kromě spotřeby) možné problémy a rizika spojená s pořízením V8 oproti 300 TDi. Zatím to vypadá nerozhodně.

Budu vděčný za názory ostatních.

Napsal: 13 led 2008 22:01
od low
V8 je V8, viz dnes eliottova diskoteka. proste lahudka. hooodne by mne to lakalo

Napsal: 14 led 2008 06:19
od karel
KOnkrétní zkušenosti s Defíkem V8 asi nebude mít nikdo, ale čistě motoricky to má blíž ke starším RR, obecně platí, že pokud se o motor náležitě staráš hlavně hídání mazání a chlazení tak vydrží hodně dlouho, hlavně proto, že má dost velkou rezervu a není potřeba ho hnát k maximu.