Stránka 1 z 4

Predni kardan

Napsal: 14 led 2008 17:31
od erik
Tak i ja se pripojim na "rebus".
Muze nekdo poradit? Co delam zle?
Muj D90 ma najeto cca 70 tis. a jednoduchy kriz mi v servisu vymenili pri 6 tis. Byl dobry, no mel jsem na predku OME 677 a zadek 676. Tak mi dali dvojity - Discoveracky ...0100. Do dnesniho dne jsem jich vymenil 3 a naposledy jsem radsi sladil podvozek na 2". To bylo asi pred 5 tis km a zase je v pr.. Nahoda to asi neni.

Napsal: 14 led 2008 18:33
od OME
Mazat a mazat.Třeba každé 3tis.km.pokud ho občas mácháš.Taky s tím mám problémy.

Napsal: 14 led 2008 19:51
od Rover
dobré jsou kříže, které jsou utěsněné něčím jako gufero... tedy pokud mácháš..., nemají to všechny

Napsal: 14 led 2008 19:58
od erik
OME píše:Mazat a mazat.Třeba každé 3tis.km.pokud ho občas mácháš.Taky s tím mám problémy.
Ano. Tutu prevenci delam:" Kriz e jako zlata zila. Musi se mazat, mazat, mazat." Ja mazu, ale nejedu... :shock:

Napsal: 14 led 2008 20:04
od erik
Rover píše:dobré jsou kříže, které jsou utěsněné něčím jako gufero... tedy pokud mácháš..., nemají to všechny
Jak, jak?
Ja pouzivam krize pod ozn TVB 000100. Macham, to je pravda. No, to "jako gufero" tak to by mne zajimalo. Zajimaly by mne i mozne jine typove varianty. Casu je malo. Zitra jede s Kudrnacem Drahos do Anglie pro ND, tak musim najit nejake spolehlivejsi reseni...

Napsal: 14 led 2008 20:54
od DanoDEF
Eriku to nechapem ani ja...ked pomyslim, ze mam najazdene 170tis a mam povodny kardan.

Potom uz asi iba

http://www.equipe4x4.com/inglese/ARTICO ... IONS&COD=A

Napsal: 14 led 2008 21:27
od erik
DanoDEF píše:Eriku to nechapem ani ja...ked pomyslim, ze mam najazdene 170tis a mam povodny kardan.

Potom uz asi iba

http://www.equipe4x4.com/inglese/ARTICO ... IONS&COD=A
Sem s nim...No, ale ktery? 63 nebo 66 cm?
Double UV-Joint

Double UV-Joint propshaft + modified handbrake drum
Code:
AT2LR0013FT
AT2LR0013CA35 L = 63 cm.
AT2LR0013LA2 L = 66 cm.

Napsal: 14 led 2008 21:38
od DanoDEF
erik píše: Sem s nim...No, ale ktery? 63 nebo 66 cm?
Double UV-Joint

Double UV-Joint propshaft + modified handbrake drum
Code:
AT2LR0013FT
AT2LR0013CA35 L = 63 cm.
AT2LR0013LA2 L = 66 cm.
...podla vsetkeho bud ta prva varianta...AT2LR0013FT alebo ta druha AT2LR0013CA35 L = 63 cm ta tretia varianta je uz extrem ale pre komplet equipe podvozok...

...asi by to trebalo konzultovat bud priamo s vyrobcom alebo potom "Piotrom"

... netusim vsak cenu

Napsal: 14 led 2008 22:19
od low
co takhle moc vykonu????

Napsal: 14 led 2008 22:47
od erik
low píše:co takhle moc vykonu????
To nebude ten dovod...
Kardan "odchazi" klasicky. Sustici zvuk od praveho predniho kola a po 1000 km ..? A je to. :(

Napsal: 15 led 2008 09:46
od Rover
Mně se rozsypal úplně nový dvoukříž po 700km..., byl to zmetek, druhý je v pohodě..., ale vypadá trochu jinak než ten první, ten první na sobě neměl žádná čísla a byl takový hrubě opracovaný... asi nějaká čína..., druhý je z GB, má to na sobě napsáno. Oba kupovány v kardan servisu.

Napsal: 15 led 2008 17:56
od erik
Tak : Jsem tvrdohlavy a objednal jsem opet TVB 000100- ten, ktery mne uz 2x sklamal... To su zvedavy, kdo to del vydrzi :shock: Drahos odpoledne vyjel do Anglie, tak v patek bude namontovany..... teda mozna

Napsal: 15 led 2008 19:55
od DanoDEF
erik píše:Tak : Jsem tvrdohlavy a objednal jsem opet TVB 000100- ten, ktery mne uz 2x sklamal... To su zvedavy, kdo to del vydrzi :shock: Drahos odpoledne vyjel do Anglie, tak v patek bude namontovany..... teda mozna
...dufam, ze to nebude nejaky repas z Paddocku.

Napsal: 16 led 2008 09:32
od jezbera ivan
A mas po lifte vyrieseny "castor uhol"? Ak nie, prve co by som urobil. Ak ano tak neviem, lebo pri 2" lifte na to nie je iny dovod.

Napsal: 16 led 2008 10:16
od OME
Po zjištění,že všechny kříže stojej za h.... používám kříže prodávané jako díl pro starou avii(za cca 300,-) a měním je častěji. :idea:

Napsal: 19 led 2008 20:40
od eliott
''něco jako gufero'' maji všechny kříže, ale dělají se jedny lepší, co mají to ''gufero'' ještě kryté plechem :idea:

Napsal: 20 led 2008 12:36
od MOPADŽI
Já mám najeto o 20 víc něž Dano, tedy 180tis. a vše původní a bez problémů :D Defa používám denně a terén jezdím také každý den :roll:

Napsal: 25 úno 2008 20:27
od OME
Tak jsem dával rady a přitom sám nevím co s křížem předního kardanu nahoře u převodovky.Poslední vydržel asi 8tis.km a rozmlátil i oka příruby.Teď jsem tam dal "orig." z Čes.Dubu,ujel jsem asi 100km a zdá se mi,že už začínám cítit vibrace ve volantu.Ani se mi nechce pod to lézt. :evil: :evil: :evil:

Napsal: 25 úno 2008 20:38
od karel
OME píše:Tak jsem dával rady a přitom sám nevím co s křížem předního kardanu nahoře u převodovky.Poslední vydržel asi 8tis.km a rozmlátil i oka příruby.Teď jsem tam dal "orig." z Čes.Dubu,ujel jsem asi 100km a zdá se mi,že už začínám cítit vibrace ve volantu.Ani se mi nechce pod to lézt. :evil: :evil: :evil:
To máš tak nazvedáno, že se ti kardan dostal do nepříznivého úhlu a umřel kříž :?: :(

Napsal: 25 úno 2008 20:44
od OME
Tím to asi nebude,jen 2" a dřív mi kříž vydržel i 20tis.km.Stále ten přední u převodovky,ale používal jsem kříže ZVL pro Avii(jsou,jak jistě všichni věďí,stejné). :evil: